Saadet Partisi öncülüğündeki Milli İttifak ın

milletvekili adayları AKP lilere TV de ülke meselelerini tartışmaya

çağırıyorlar. Hele, Saadet Partisi Ankara Milletvekili Adayı Mustafa Destici

defalarca TV ve meydanlardan hodri meydan! diyerek cumhurbaşkanı, başbakan ve

diğer siyasi liderleri TV lerde birlikte tartışmaya çağırdı. Bazı siyasi parti

liderleri de yaptı benzeri çağrıyı.

Gelişmiş ülkelerde bizdeki gibi bir seçim propagandası

yok. Seçim döneminde defalarca Avrupa ülkelerinde bulundum. Seçim öncesi büyük

bir sessizlik söz konusu! Sadece belirli yerlerde adayların resimlerini

görüyorsunuz. Siyasi partiler, sivil kuruluşlar üzerinden yapıyorlar seçim

propagandalarını. Kitlelere yönelik tanıtmalar ise tamamen TV üzerinden.

Siyasi parti liderleri ve adaylar rakipleriyle birlikte

çıkıyorlar TV programlarına. Ülke problemlerine sundukları çözümleri

tartışıyorlar. Halk da mukayese imkânı buluyor ve bilerek kullanıyor oyunu.

Teknolojinin bu derece geliştiği bir dönemde liderlerin

meydanlardan birbirine cevap yetiştirmeleri akıl kârı mı Bu işte niçin TV

nimetinden faydalanmazlar acaba TRT nin bu işe öncülük etmemesinin sebebi

ne   İktidarın borazanı olmak işine mi

geliyor yoksa

Halkın beklentisi siyasi liderleri bir arada görmek! Bu

durum kutuplaştırma ve ayrıştırmayı da önleyecektir, diye düşünüyorum.

Hükümet bu kapıyı niçin açmıyor, öyleyse Diğer siyasi

partiler karşısında döküleceği için mi Rakipleriyle tartışamayan kadroların

hükümet olması ne derece doğru

AKP nin korkusu ne

AKP liler yandaş ve candaş medyanın çanak sorularına

cevap verir ve müstakil konuşurken mangalda kül bırakmıyorlar. İleri

demokrasi den söz ediyor, fakat adil olmayan seçim kanunları konusunda

kıllarını kıpırdatmıyorlar. Millî irade yi kimseye bırakmıyor, seçmenin oyunun

boşa gitmesine yol açan yüzde 10 Türkiye barajı nı kaldırma konusunda isteksiz

davranıyorlar. Hitabet gösterileriyle gerçekleri örtebileceklerini sanıyorlar.

Hükümet söz ve icraat uyumsuzluğu içinde! Diğer siyasi

partilerle tartışmaya çıksalar bu zıtlığın kolayca anlaşılacağından endişe

ediyorlar. İstedikleri gibi at oynatmayı yeğliyorlar. Böyle bir tartışmada ya

şöyle sorular sorulursa!:

ABD nin dünya egemenliğini amaçlayan Büyük Ortadoğu

Projesi nin (BOP) Eşbaşkanlığı nı yapmak size mi düştü. Siz hangi ülkenin

yöneticisisiniz

Sözle AB ye ver yansın ettiğiniz halde, onları stratejik

ortak olarak kabul etmek ve AB Bakanlığı kurmak da ne oluyor Bu halkın

sırtında büyük bir yük değil mi AB Anayasası nı onaylamak, AB uyum yasaları

çıkarmak Türkiye nin bağımsızlığına gölge düşürmez mi

AKP döneminde Cumhuriyet döneminin en büyük yolsuzluğu

yapıldı diyen Abdüllâtif Şener in bu sözü karşısında yıllardır niçin sessiz

kalıyorsunuz

Ekonomi Bakanı nın 13 yıldır fason çalıştık, millî

ekonomiye geçemedik sözü başarısızlığının itirafı değil mi

Bülent Arınç ın israfı önleyemedik, saraylar yaptık ama,

adaleti sağlayamadık sözü iflasınızı anlatmıyor mu  

Bu İcraatların Hesabı Verilmez

AKP yöneticileri diğer siyasi partilerle TV de tartışmaya

çıksalar yanlış icraatlarıyla ilgili şu soruların cevabını verebilirler mi

dersiniz :

Yabancılara toprak satışını 25 dönümden 300 dönüme

çıkarmakla kime hizmet ediyorsunuz

Özelleştirme bahanesiyle devletin en kâr getiren

stratejik kurumlarını yabancılara satmakla neyi amaçlıyorsunuz

Müslüman bir ülkede domuzu kasaplık hayvan statüsü

kazandırıp domuz çiftlikleri açmaya teşvik etmek halkın inancına saygısızlık

değil midir

AB istedi diye zinayı suç kapsamından çıkarmak da ne

oluyor

Bu kadar açılışınızın içinde niçin bir tek fabrika yok

Fabrika temeli atmamayı da mı AB istedi

Sapık ilişkilerin konu edildiği LGBTİ toplantısına

katılmak Türkiye nin bu rezaleti meşrulaştırması (!) anlamına gelmez mi

Köyleri boşaltıyor, nüfusu şehirlerde topluyorsunuz.

Dengeli kalkınmadan kaçınmanızın sebebi ne

Bir ziraat ülkesi olan Türkiye yi saman vb. ürünleri

ithal eder duruma getirmek bir facia değil midir

Daha o kadar çok soru var ki.. AKP liler biz bu

icraatların hesabını veririz diyorlarsa, hodri meydan! Sizi, TV lerde yapılacak

programlarda rakiplerinizle tartışmaya çağırıyoruz. Buna gücünüz yeter mi