Bu yazı, bundan önceki yazımın özellikle son bölümünde
yazdıklarımın devamı mahiyetindedir. Mezkûr yazımın son bölümünde ne yazmıştım
HAKK ın gelmesine mani olamayacak olan ama onun gelişini geciktirmeye çalışan
çağımızdaki sömürü sermayesinin ve yandaşlarının uyguladığı sistem ile ilgili
olarak dört madde yani dört merhale yazmıştım. Ayrıca Hûd Sûresi tefsiri
üzerinde çalışmaya başladığımızı da hatırlattım.
Hûd Sûresi ndeki bir âyette ONLAR kelimesi geçiyor.
O ÂYETTEKİ ONLAR KİMLERDİR
Bize göre ONLAR ; bizden bahsetmemek suretiyle bizi yok
edeceğini sanan sermaye ve onun basınıdır, medyasıdır. İşaret edilenler
İslâmiyet in karşısında yer alanlardır, dinsizliği yapan ve yayanlardır; ABD deki
sömürü sermayesidir, Rockefeller ve Rotschildler dir, onların Türkiye deki
temsilcileri yani işbirlikçileridir, Türk sömürü sermayesi ve medyasıdır.
İkinci olarak işaret edilenler ise bunlara karşı olmakla
beraber, onlar gibi olup onları yeneceklerini sananlardır; AK Partililer yani
Millî Görüş gömleğini çıkaran ve Adil Kur an Düzeni ceketini hiç giymeyenler
veya başlarında olan kişinin Ben başından itibaren Adil Düzen e inanmadım!
ifadesiyle karşı olanla, ayrıca cemaatçiler, bazı tarikatlar ve bazı
holdinglerdir. Yani Müslüman oldukları ve namaz kıldıkları halde Adil Kur an
Düzeni ne karşı olanlardır. Adil Kur an Düzeni ni yokluğa mahkûm edenler
işbirliği içinde tek cemaat yani tek topluluk olmuşlardır. Dolayısıyla Kur an
hepsine birden hitap etmektedir.
Biz; bizim yazdığımız kitapları ve tefsirleri okuyup
okutacaklarına, müsteşriklerin yazdıkları kitapları okutan ilâhiyatçıları ve
üniversite hocalarını da bu güruha dâhil ediyoruz...
Çağımız dünyasının, çağımızdaki insanların çok ama çoook
büyük bir sorunu vardır. Dünya ve devletler yönetilemiyor. Türkiye gibi büyük
ülkeler bile ANAYASA yapamıyor. Büyük Britanya İngiltere nin hiç anayasası
yok! Ne demek istiyorum Açıklayayım
İnsanlığın TARIM DÖNEMİ nden SANAYİ DÖNEMİ ne
geçebilmesi için sermaye terakümüne ihtiyacı vardı, bu teraküm yani birikim
de faiz ile sağlanmıştır.
Bugün ise sanayi dönemine geçilmiş, faizli dönem sona
ermiştir veya sona ermek üzeredir, artık FAİZSİZ KREDİLEŞME DÖNEMİ gelmiştir.
Bundan dolayı yani tarihin akışı gereği hiç kimse faizli sistemi devam
ettiremeyecektir. Ama ONLAR ve onlarla gizlice veya apaçık işbirliği içinde
olanlar beyinlerini kapatarak ADİL KUR AN DÜZENİ ni ve ADİL EKONOMİK DÜZENİ
durduracaklarını sanmaktadırlar!
Zavallılar Evet, ZAVALLILAR; dünya ve âhiretlerini
kaybeden zavallılar
ZAVALLI sömürü sermayesi ve onların ülkemizdeki uzantısı
nice işbirlikçiler
AK Parti ile Cemaat gibi birbirleriyle çarpışan ve
benzeri daha nice zavallılar
Onlar topyekün bir ve beraber olsalar da, Allah ın
karşısında hiçbir güç insanlık tarihi boyunca duramadığı gibi günümüzde
duramayacak ve Allah nurunu tamamlayacaktır.
Tamamlanacak olan bu nur da ADİL KUR AN DÜZENİ dir.
Aynen ERBAKAN Hocamız ın müjdelediği gibi olacaktır.
Nasıl ERBAKAN ne demişti; 54. Türkiye Cumhuriyeti BAŞBAKANI olarak
yaptıklarını anlatırken ne demişti Bu yaptıklarımız Adil Düzen in kokusudur,
bundan sonra onun aslını getireceğiz. O hayatta olsaydı, malıyla ve canıyla
işte bunun cihadını yapardı. Biz MİLLÎ GÖRÜŞ Hareketi ve ADİL KUR AN DÜZENİ
Çalışanları olarak işte bu yolda yürüyor ve cihad ediyoruz; ABD başta olmak
üzere Batı dünyasının bataklıklarında ve AB müktesebatı denilen faizci ve
zinacı bâtıl ve de çıkmaz sokak çirkefliklerinde yürümüyoruz ELHAMDÜLİLLAH
HATIRLATIYORUM: 7 Haziran günü oyumuzu bu şuur ile de
kullanalım, inşaallah