Yapılan israfları çerez parası olarak gören ve

göstermeye çalışan anlayışı eleştirdiğimiz için zavallı olarak damgalandık!

Ne var ki devletteki israfı dile getiren sadece muhalefet

partileri ve muhalif yazarlar değil!

İktidar kanadında da bu gerçeği kabul eden vicdan

sahipleri bulunuyor!

Bülent Arınç bu isimlerden biri!

Bir diğer isim ise Burhan Kuzu!

Burhan Kuzu, Devlette öyle israflar var ki, öyle

masraflar var ki! Anam, anam, anam, anam, anam! diyor!

Hâl böyle olunca bize de, Son zavallı Burhan Kuzu mu

diye sormak kalıyor!

Muhalefet israfı çerez parası olarak gören anlayışı

eleştirince nasıl zavallı olarak damgalanıyorsa Burhan Kuzu nun da şimdi aynı

muameleye tabi tutulması gerekmez mi

Gerçi; Burhan Kuzu hem böyle önemli bir itirafta

bulunuyor hem de bunun mayamızda, damarımızda olduğunu söyleyerek partisini

aklamaya çabalıyor!

Ama varsın olsun!

Değil mi ki devletteki israfı kabulleniyor ve Anam,

anam, anam, anam, anam! eklemeleri ile ölümsüzleştiriyor O da muhalefet ile

aynı çizgiye gelmiş demektir!

Evet, yapılan bütün bu açıklamalar iktidar kanadında

israf konusu hakkında bir görüş birliğinin oluşmadığını ortaya koyuyor!

Bir kısmı yapılan harcamalarda ölçünün kaçtığını ve israf

boyutuna ulaştığını dile getirirken bir kısmı da ortada israf misraf olmadığını

bütçe rakamları içinde bu harcamaların bir yekûn tutmadığını ispata çalışıyor!

Bize göre bu uğraş abesle iştigalden başka bir şey değil!

Çünkü biz zenginiz anlayışı ile yapılan israfın görmezden

gelinmesini istemenin hakkaniyetle bağdaşır bir yanı yok!

Üstelik bir öyle bir inanışa sahibiz ki zengin-fakir

ayrımı yapılmadan her türlü israfa karşı çıkmak durumundayız!

İnancımız bize, Yiyiniz içiniz ama israf etmeyiniz

derken zenginlerin bu kategoriye girmediği söylenmiyor ki!

Sonra, Evinizin önünden bir ırmak aksa bile abdest

alırken suyu israf etmeyiniz öğüdü yok mu

Böyle bir anlayışla yetişmiş kişiler olarak yapılan bazı

harcama kalemlerinde ipin ucunun kaçırılmış olmasını eleştirmemizin karşılığı

zavallılar mı olmalıydı

Sadece biz değil kendi arkadaşları israfı kabul

ediyorlar!

Ve israfın büyüklüğünü ortaya koymak için, Anam, anam,

anam, anam diye feryat ediyorlar!

Sahi şimdi, Son zavallı Burhan Kuzu mu oldu