Siyasetçilerin içine düştüğü üslup sorununa bakar
mısınız
Üslupları yer seviyesinde bile değil adeta yerin
dibine vurmuş durumda! Tam bir çukur durumu söz konusu!
Birbirlerine demedik laf bırakmıyorlar!
Son olarak bir televizyon kanalındaki tartışmada biri
diğerine öfke ile bağırırken diyor ki:
Konuşma lan!
Siyasi üslubu bu noktaya düşüren densizliğe verilebilecek
en güzel cevap nedir
Siz ne düşünüyorsunuz bilmiyoruz bizim içimizden geçen
cevap üslubunu bu seviyeye kadar düşürenlere şu:
Konuş lan!
Konuşsunlar ki takke düştü kel göründü misali tüm üslup
sorunları ortaya dökülsün!
Konuşmadıkları zaman, sustukları zaman yani dillerine
hâkim oldukları zaman insanlar onları aklı başında bir adam sanıyorlar!
Kıymet veriyorlar!
Ama ağızlarını açınca, susmadıkları zaman, akıllarına
geleni söyledikleri zaman gerçek yüzleri ortaya çıkıveriyor!
Demokrasi nutukları havada kalıyor!
Barış ve kardeşlik mesajlarının yerinde yeller esiyor!
Siyasi üslup, Konuşma lan seviyesizliğine düşürüldüğü
anda her şeyin sil baştan ele alınması gerekmez mi
Bu üslup ile seçmenin karşısına çıkanlar nasıl bir sonuç
bekliyorlar acaba Kendi dilleri ile kendi siyasi geleceklerini büyük riske
attıklarını fark etmiyorlar mı
Bu üslupsuzluk başka partilere kızarak kendilerine oy
vermeye karar vermiş olan insanların tüylerini diken diken etmeye yetiyor da
artıyor bile!
Bu üslupsuzluk seçim barajını aşma hayallerini de suya
düşürüyor!
Bu tespitleri yaptıktan sonra siyasi rakibine, Konuşma
lan diye hitap eden üslup sorunlusuna O nun seviyesinden hitap ederek, Konuş
lan konuş diye tekrar seslenmek ihtiyacını hissediyoruz!
Konuşsunlar ki gerçek yüzleri ortaya çıksın, değil mi
ama