Siyasetçilerin içine düştüğü üslup sorununa bakar

mısınız

Üslupları yer seviyesinde bile değil adeta yerin

dibine vurmuş durumda! Tam bir çukur durumu söz konusu!

Birbirlerine demedik laf bırakmıyorlar!

Son olarak bir televizyon kanalındaki tartışmada biri

diğerine öfke ile bağırırken diyor ki:

Konuşma lan!

Siyasi üslubu bu noktaya düşüren densizliğe verilebilecek

en güzel cevap nedir

Siz ne düşünüyorsunuz bilmiyoruz bizim içimizden geçen

cevap üslubunu bu seviyeye kadar düşürenlere şu:

Konuş lan!

Konuşsunlar ki takke düştü kel göründü misali tüm üslup

sorunları ortaya dökülsün!

Konuşmadıkları zaman, sustukları zaman yani dillerine

hâkim oldukları zaman insanlar onları aklı başında bir adam sanıyorlar!

Kıymet veriyorlar!

Ama ağızlarını açınca, susmadıkları zaman, akıllarına

geleni söyledikleri zaman gerçek yüzleri ortaya çıkıveriyor!

Demokrasi nutukları havada kalıyor!

Barış ve kardeşlik mesajlarının yerinde yeller esiyor!

Siyasi üslup, Konuşma lan seviyesizliğine düşürüldüğü

anda her şeyin sil baştan ele alınması gerekmez mi

Bu üslup ile seçmenin karşısına çıkanlar nasıl bir sonuç

bekliyorlar acaba Kendi dilleri ile kendi siyasi geleceklerini büyük riske

attıklarını fark etmiyorlar mı

Bu üslupsuzluk başka partilere kızarak kendilerine oy

vermeye karar vermiş olan insanların tüylerini diken diken etmeye yetiyor da

artıyor bile!

Bu üslupsuzluk seçim barajını aşma hayallerini de suya

düşürüyor!

Bu tespitleri yaptıktan sonra siyasi rakibine, Konuşma

lan diye hitap eden üslup sorunlusuna O nun seviyesinden hitap ederek, Konuş

lan konuş diye tekrar seslenmek ihtiyacını hissediyoruz!

Konuşsunlar ki gerçek yüzleri ortaya çıksın, değil mi

ama