Beşiktaşın sezona çok iyi başlayıp sonraları emeklemesi

gerçekten de incelemeye değerdi. Şampiyonluk adayı oyarak gösterilen takım

hedefinden uzaklaşırken, peşinden de Acaba Avrupa Kupaları na katılabilir mi

getirdi. Şimdilerde ise Beşiktaş, özellikle de son maçlarda savunmasının önünde

Veli-Atiba her türlü depreme dayanıklı kazıkları çakınca, rakiplerine pozisyon

sıkıntısı verdi, ilerde de bu ülkenin şu andaki bir numaralı tipik santraforu

Almeida ile de maç kazanma serisini sundu.

Bursaspor ise bu defa Galatasaray maçından ders almış

olacak ki, bir çember kurarak rakibin öne doğru etkisini azaltmak adına bir

plan yapmıştı. Bekir, Belluci ve Şamil den kurulu orta alana kenarlardan Kazım

ve Sestak destek veriyor, Şener le Baser de kıskacı tamamlıyorlardı.

Bu önemli oluşumlarda Bursaspor duran toplardan ciddi

tehlikeler buldu. Buna karşılık Beşiktaş oyun kurgusunda rakibine izin

vermiyordu ama öne doğru da neredeyse bloke olmuştu. Devre golsüzlüğe

kilitlenirken Beşiktaş on kişi kalmaz mı Hay nereden çizgi hakemleri için

geçen hafta onları yazdık ki... Bu defa da tuttu bunlardan biri, hakemin

kulağına Ersan ın yanlış adresleyerek attırmaz mı

İkinci yarının Bursaspor lehine geçeceği beklenirken,

deplasman takımı hiç de beklenileni yapamadı. Organize olamadı. Necip in

Oğuzhan ın yerine oyuna alınıp, savunmada kurguyu değiştirmeyip adam

değiştirmesi takımı da kurgulanan oyunda şaşırtmadı diyebiliriz. Gökhan

neredeyse tek başına önde top taşıyıp etkili olurken, Almeida da sanki rakibin

boşluğunu kullar gibi gezinip duruyordu. Ama hep kendini gösterip... Ve de gol

de bu ustanın vuruşundan geldi. Golden hemen sonra oyuna giren Fernandes

yürüyecek hali yok gibi boş toplara gidemezken, bir de son saniyede avanta

bulmaz mı Ama kaleciyi geçme şansını bile kullanamadan topu direğe çarptırdı.

Acaba Biliç, Almeida ya, Sen orada dur, topa kendini göster deseydi daha mı

iyi olurdu Ama Gökhan, Olcay ın da kötü gününde olmasına rağmen bir kaç

kişilik oynayarak galibiyette ön yerde yer buldu. Bursaspor un Sercan ı oyuna

almasına bir anlam veremedim ama acaba Volkan da biraz erken davransaydı ne

olurdu Yani Volkan ve Ferhat kanatlanması Beşiktaş ın ortaya sıkışmasını açar

mıydı Daum bilir...

Sonuçta Beşiktaş ismi, en azından bir kaç haftalık daha

zirvenin korkulu rüyası olmaya devam edecek sanırım.