Beşiktaşın sezona çok iyi başlayıp sonraları emeklemesi
gerçekten de incelemeye değerdi. Şampiyonluk adayı oyarak gösterilen takım
hedefinden uzaklaşırken, peşinden de Acaba Avrupa Kupaları na katılabilir mi
getirdi. Şimdilerde ise Beşiktaş, özellikle de son maçlarda savunmasının önünde
Veli-Atiba her türlü depreme dayanıklı kazıkları çakınca, rakiplerine pozisyon
sıkıntısı verdi, ilerde de bu ülkenin şu andaki bir numaralı tipik santraforu
Almeida ile de maç kazanma serisini sundu.
Bursaspor ise bu defa Galatasaray maçından ders almış
olacak ki, bir çember kurarak rakibin öne doğru etkisini azaltmak adına bir
plan yapmıştı. Bekir, Belluci ve Şamil den kurulu orta alana kenarlardan Kazım
ve Sestak destek veriyor, Şener le Baser de kıskacı tamamlıyorlardı.
Bu önemli oluşumlarda Bursaspor duran toplardan ciddi
tehlikeler buldu. Buna karşılık Beşiktaş oyun kurgusunda rakibine izin
vermiyordu ama öne doğru da neredeyse bloke olmuştu. Devre golsüzlüğe
kilitlenirken Beşiktaş on kişi kalmaz mı Hay nereden çizgi hakemleri için
geçen hafta onları yazdık ki... Bu defa da tuttu bunlardan biri, hakemin
kulağına Ersan ın yanlış adresleyerek attırmaz mı
İkinci yarının Bursaspor lehine geçeceği beklenirken,
deplasman takımı hiç de beklenileni yapamadı. Organize olamadı. Necip in
Oğuzhan ın yerine oyuna alınıp, savunmada kurguyu değiştirmeyip adam
değiştirmesi takımı da kurgulanan oyunda şaşırtmadı diyebiliriz. Gökhan
neredeyse tek başına önde top taşıyıp etkili olurken, Almeida da sanki rakibin
boşluğunu kullar gibi gezinip duruyordu. Ama hep kendini gösterip... Ve de gol
de bu ustanın vuruşundan geldi. Golden hemen sonra oyuna giren Fernandes
yürüyecek hali yok gibi boş toplara gidemezken, bir de son saniyede avanta
bulmaz mı Ama kaleciyi geçme şansını bile kullanamadan topu direğe çarptırdı.
Acaba Biliç, Almeida ya, Sen orada dur, topa kendini göster deseydi daha mı
iyi olurdu Ama Gökhan, Olcay ın da kötü gününde olmasına rağmen bir kaç
kişilik oynayarak galibiyette ön yerde yer buldu. Bursaspor un Sercan ı oyuna
almasına bir anlam veremedim ama acaba Volkan da biraz erken davransaydı ne
olurdu Yani Volkan ve Ferhat kanatlanması Beşiktaş ın ortaya sıkışmasını açar
mıydı Daum bilir...
Sonuçta Beşiktaş ismi, en azından bir kaç haftalık daha
zirvenin korkulu rüyası olmaya devam edecek sanırım.