Hani derler ya; ortaya karışık et yap kardeş diye...

Bendeniz de bu sıcakta bizim spor mutfağından neler neler sunacağım. Yaz

ortasında bu kadar malzeme nasıl olur demeyin. Burası Türkiye, burada yaşanır

haberlerin her türlüsü...

Nereden başlasam ki! Galatasaray, Belçika da, vallahi de

billahi de ismini ilk defa duydum, bir ikinci lig takımı ile hazırlık maçı

oynadı. Neden Belçika, neden ikinci lig takımı Bu soruyu benden başkası

sormaz, soramaz da... Efendim Türklerin Belçika ya gelişinin 50.yılı imiş. Tamam

da, Süper Kupa ya bir hafta kala bir ikinci lig takımı. Üstelik de puanlı bir

maça gidiş-dönüş gibi iki günlük gezi... Sana ne demeyin. Bendeniz Batman daki

Güneydoğu Anadolu ya Fenerbahçe yi sevdirmek maçına da itiraz etmiştim. Tam

şampiyonluk yolunda ilerlenirken, arada buna ne gerek var diye. Sonradan kokusu

çıkmıştı. Oralarda dört adet Fenerbahçeli isim baraj ihalesini kapmıştı da, maç

onun uğruna idi. Zaten sonra yazımın ardından Sayın Başbakan, son seçimlerden

altı gün önce o barajın temelini atmışlardı. Yanında da o dört yöneticiden bir

tanesi kürek sallamıştı. Şimdi de Galatasaray Başkanı Sayın Aysal ın

Belçika daki bir iş adamı olduğu gerçeğinden kaşıntım var, bilesiniz yani...

Soru mu Neden bir birinci lig takımı değil de, orada lig başlamışken bir

ikinci lig takımı Hey gidi hey; Batman dan Brüksel i bir yol gider...

Malzeme çok... Beşiktaş ın yenilenen tüzüğü yüzünden

içlerinde çok önemli isimlerin de bulunduğu 283 üyenin Divan üyeliği düştü.

Hemen yazayım; Divan başkanı Sevgili dostum Yalçın Karadeniz i sakın

suçlamayın! Hele hele Sayın Bilgili bunu hiç yapmamalı... Sonra adama yüzüncü

yıl şampiyonluğundan sonraki sezonun nasıl teslim(!) edildiğini soruverirler.

Haaa durum acıklı mı Evet! O halde yönetim ve divan el ele vererek bu ağır yükün

altında bir şekilde kalkmalıdırlar.

Filenin Sultanları Japonya da... Hepinizin alnından bir

kere daha öpeyim, izin verirseniz. Hep yazdım, hep söyledim ya, benim takımım

bu takım diye... Kimseyi mahcup etmediler. Şimdi onlardan Japonya da da iyi bir

derece bekliyorum. Hani bizim topçular, Abi, dört günde bir maç oynuyoruz,

bittik diyorlar ya... Bu kızlarımız üç gün arka arkaya, hem de üç haftada

dokuz maç oynadılar... Ne haber, milyon avrocular

Atletizmde bombamız patladı. Tık yok. Zaten devşirmeler de

olmasa fotoğrafa bile giremeyeceğiz. Zaten bana devşirme çok dokunuyor.

Dünyanın her yerinde varmış. Bana ne! Ben 80 milyondan adam bulamıyorsam...

Bakın ben size bir formül önereyim... Siz siz olun, bizim atletleri uzun

mesafelere göre seçin. Çünkü bizden süratçi, orta mesafeci pek çıkmaz. Yapımız

uygun değil. Ne zaman insan yapısı, ülke gerçekleri üzerine atletizm işine

gereceğiz ki Yüzücü mü Tıpkı siyah ırk gibi bizden de havuz şampiyonu çıkmaz.

Tenisçi mi Ancak sosyetik olur... O halde bayan voleybola, erkek ve kadın

basketine hücum!

Bu arada Brüksel de yine sahayı ihlal ettik. Burak ın o

denli tepkisi de ayıptır yani... Yürür soyunma odasına gidersin, içeride

duvarları tekmelersin. Bakın buradan söylüyorum; bizim takımlara Avrupa da

bundan böyle hazırlık maçı falan oynatmayacaklar.

Efendim son olarak, Süper Kupa maçına Kamil Abitoğlu

atanmış. Güzel... Neden mi Cüneyt kardeşim ve ekibi tam ulusal sevgi

kazanmışken, bir maçta harcanıverirlerdi de ondan...