Önyargınızla mücadele etmeye niyetliyseniz eğer
Dertleşelim istedim bugün. Lafı dolandırmadan, ironi yapmadan, absürde selam
vermeden Kimseye hakaret etmeden, üç-beş satan gazetelerinin reklamını
sponsorlu sitelere verip Gazete benim değil mi İstediğim yalanı pazarlarım
diyenleri önemsemeden
Elimi vicdanıma koyarak
Müslümanım demekten korkup, Müslümanca düşünmek ve
Müslümanca tavır almak, taraf olmaktan çekinip kendine başka isimler bulmaya
çalışanlara inat
Obama olsaydım ben; AKP ye oy verirdim. Yanımda bacak
bacak üstüne atmalarına izin bile verirdim. Yeter ki ben Irak a girmek
istediğimde bana üslerini açsın, sözümden çıkmasın. Tabanının rahatsız olduğu
uluslararası mevzularda gelip bana derdini anlatsın. Benimle kadim dostluklar
büyütsün. Ben Mısır da SİSİ ile anlaşayım, o meydanlarda dörde kadar sayarak oy
toplasın. Ağzımı açmam. Ben Hatice ye değil neticeye bakan bir yapıdayım.
İsrail i korumak zorundaysam eğer, bölgede de sözümden çıkmayan ve Müslümanları
manipüle edebilecek kabiliyette bir siyasi akımı desteklemeyeceğim de;
Ülkemi ziyarete gelmeyen tek başbakan unvanını taşıyan,
benim Ortadoğu daki emellerime çomak sokmaya çalışacak olanlara mı oy vereyim!
Avrupa Birliği ne bağlı bir ülkenin başında olsam AKP ye
oy verirdim. Yönünü Batı yerine Doğu ya çevirmiş bir zihniyet benim emellerimle
çelişirdi. Üstelik en başarılı dönemimi yaşıyorum şu sıralar. Libya ya haçlı
seferi düzenlesem en büyük destekçim Türkiye. Benim kaynak sorunum var. İhtiyaç
duyduğum kaynaklarda İslam coğrafyasında. Türkiye önemli bir yer işgal ediyor
benim denklemimde. Benim değerlerimi kabul ederse eğer, doğuda bana karşı
büyüyen bir güç olmayacak, ben de kaynak sıkıntısı çekmeyeceğim. Benim en büyük
başarım mevcut iktidar sayesinde gerçekleşti. Sadece kaynak açısından değil.
Bir Müslüman ülkeye, alnı secdeye değen İslamcılar maharetiyle domuz eti ve
zina yasalarını geçirttim. Bende nasılsa Türkiye de de öyle artık. Eşcinsellere
dernek hakkı ve evlenme hakkını kabul ettirdim. Bununla alakalı yaptığım
toplantılara milletvekili bile gönderdiler. Daha ne isterim. Fransa da
yaptığımız terör yürüyüşüne başbakan düzeyinde katıldılar. one minite
çektikleri Peres le kolkola yürüdüler. Bu omurga (!) her babayiğitte bulunmaz.
Şimon Peres olsam (Allah göstermesin. İronisi bile
rahatsız edici) AKP ye oy verirdim. one minite çok takıldığım bir mevzu
değil. Benden uzun uzun özür diledi. Ticaretimiz arttı. İstediğim zaman
Gazze yi bombalıyorum. Hatta ilk defa askerlerimi Aksa ya soktum postallarıyla,
kapısında kadınları tekmelettim. 97 de cesaret edememiştim bir tek. Kıbrıs a
ordu gönderenden tırsmıştım yalan yok. Ama şimdi rahatım iyi. Hatta yakın
zamanda 9 vatandaşını öldürdüm. İç piyasada yağıp kükrediler ama benim yaptığım
yanıma kâr kaldı. Meydanlarda bana istediği kadar yüklenebilir. Kendi iç
meselesidir. Benim için önemli olan ideallerimdir. Benim açımdan bir sıkıntı
yok.
At yarışını seven biri olsam AKP ye oy verirdim. İki gün
koşan atları yedi güne çıkardı. Benden iyisi yok.
Kumarbaz olsam iddia diye bir oyunla beni tanıştırdığı
için AKP ye oy verirdim.
Hem İslamcı hem de yalancı faizci olmak istesem yine oyum
değişmezdi. Kılıf ustaları var. Çok mahirler(!). enflasyon oranında faiz olur
canım. Neden olmasın. Faiz nasıl olsa dünya gerçeği. Bereketli de olur, helal
de!!
Lakin;
Aliya olsam; benim ne için mücadele ettiğimi anlamadığı
için
Ebu Gureyb deki kadınlardan biri olsam; namusumu
çiğnettiği için
Mursi olsam; zindanımı ışıksız bıraktığı için
Abdülkadir Molla, Kamaruzzaman olsam; kardeşlik hukukunu
yok saydığı için
Biltaci olsam; Kızımın kanına ihanet ettiği için
Emekli olsam; yaşlılığımda beni zillete mahkum ettiği
için
Asgari ücretli olsam; tek seçim vaadi asgari ücreti
arttırmamak olduğu için
Asla ama asla AKP ye oy vermezdim. Ders vermek için falan
değil ha
Muhafazakâr ya da İslamcı ya da reel politik ya da
romantik ya da minare çalanın kılıfçısı ya da karakteri zayi biri olmadığım
için!
Müslüman olduğum için. Ümmet diye bir derdim olduğu için.
Kendi menfaatimden önce yanımdaki kardeşimin iyiliğini düşündüğüm için.
Bu yüzdendir ki; ben oyumu Saadet Partisi ne vereceğim.
Saadet Partisi ne oy vermekten utanmayan, hiçbir karşılık
beklemeden sabahlara kadar bayrak asan, o genç göğsüne çekinmeden rozet takan,
süslü cümleler ve sponsorlu makaleleri elinin tersiyle itebilecek şahsiyetini
kaybetmemiş omurgalı ve yürekli gençler!
Sizi o cesaret taşan yüreğinizden, terleyen
alınlarınızdan öpüyorum.
Kalbinizin sahibine emanet olun
Eyvallah!!