Coğrafyamızda yaşayan insanların kafaları oldukça karışık!

Özellikle Kürtlerin pek çoğu İsrail’den medet umuyorlar!

Aralarında İsrail ile birlikte Ortadoğu’nun “süper gücü” olacaklarını düşünenler bulunuyor!

İçlerinde İsrail’e karşı olduklarını söyleyenler de var.

Mesela İmralı sakini Öcalan gibi!

Öcalan’ın söylemleri ile İsrail’in beklentileri örtüşmüyor!

Hatta Öcalan, İsrail ajanlarının kendisini ortadan kaldırmaya çalıştıklarını bile düşünüyor.

Yani İsrail’e karşı bir tavır(!) sergiliyor.

Ancak İsrail’e karşı bir tavır sergilerken bile İsrail’in amaçlarına hizmet eden açıklamalarda bulunuyor.

İmralı sakini Öcalan, PKK’nın kendisini feshetmesi ve silah bırakmasını açıklarken artık ulus devlet döneminin sona erdiğini ilan ediyor.

“Ulus devlet dönemi sona erdi, barış ve demokratik toplum dönemi başladı” diyor.

Tam da bu aşamada ABD’nin Türkiye Büyükelçisi ve Suriye Temsilcisi Barrack bir açıklama yaparak İsrail’in ulus devlete karşı olduğunu duyuruyor.

Yani İsrail’e karşı tavır sergileyen İmralı sakini Öcalan’ın bile netice itibarıyla İsrail’e hizmet ettiği gerçeğini gözler önüne seriyor.

Hizmetin böylesi karşısında ne denir?

Bir şey ya da bir şeyler demek oldukça zor!

Adamlar aynen kukla oynatan kuklacılar gibiler!

Birçok kuklaları var!

O kuklaları dün birbirleri savaştırıyorlardı, bugün ise birbirlerine methiyeler düzdürüyorlar.

Kuklacılar kuklalarını kendi keyiflerine göre oynatırlarken kuklalar da kendi özgür iradeleri ile bir şeyler yaptıklarını sanıyorlar.

Coğrafyamızda güçlü ulus devletleri kim istemiyormuş?

ABD’nin elçisi Barrack “İsrail istemiyor” diyor.

Peki, İmralı sakini Öcalan ne diyordu?

“Ulus devlet dönemi kapanmıştır” diyordu, değil mi?

Aynı amaca hizmet edenlerin birbirlerine karşı oldukları söylenebilir mi?

Böyle bir şey ancak günün moda tabiri ile “siyaset icabı” söylenebilir.

Görüldüğü gibi coğrafyamızda her şey büyük İsrail’in bir an evvel kurulması için yapılıyor.