BİR insan ne kadar akıllı, kültürlü, sağduyulu, firasetli

ise; İslamı, Kur anı, Hz. Peygamberi (Salat ve selam olsun ona) anlaması o

nisbette kolay olur.

Lakin akıl tek başına din kaynağı değildir. Akıl âlettir,

vasıtadır.

Ehl-i Sünnet aklı dinin kaynağı olarak görmez ve kabul

etmez. Bu, sapık, bid atçi, bozuk mezheplerin iddiasıdır.

Şeytan akıllıdır ama sapıktır, lanetlenmiştir.

Müslümanlar akıllarını faydalı ilimlerle ve yine faydalı

kültürle geliştirsinler, parlak hale getirsinler ama sadece kendi akılları,

re yleri, hevalarıyla düşünmesinler, hareket etmesinler.

Kısır, güdük, kapalı akıllı bir kimse İslam ı iyi

anlayamaz. Elbette Müslüman olabilir ama yüksek Müslüman olması zordur.

Aklın gelişmesi için islamî bir eğitim alması gerekir.

Kur ana, Sünnete, Şeriata, hikmete dayalı bir eğitim.

Adamın veya kadının IQ su 140 ama ateist, ne anladım ben

bu akıldan

Müslüman çocukların ve gençlerin akılları İslam

mekteplerinde gelişir, parlar.

Seküler küfür okullarında akıllar körleşir, donuklaşır,

çarpılır.

İslam eğitimi, beynin iki yarım küresini de çalıştırır,

işlek hale getirir.

Süper zeki olan bir ateist, bin haram lira ile bin helal

lira arasındaki farkı anlayamaz, neticede ikisi de aynı miktarda paradır der.

Müslüman ise anlar, haramın kötü, helalin iyi olduğunu çok iyi bilir.

Türkiye Müslümanları son kırk yıl içinde kırk bin yeni

cami yaptılar ama bir tek İslam okulu açamadılar. Seküler düzenin sözde din

okulları gerçek İslam okulları değildir.

Gerçek İslam okulunda, her ders günü bir saat din ve

Kur an dersi verilir.

Günlük namazlar bütün talebenin katılacağı cemaatle

topluca kılınır.

Ehl-i Sünnet ve Cemaat akaidi okutulur.

Öğrencilere inanç ve bilginin yanında yüksek ahlak ve

karakter aşılanır.

Güzellik, estetik boyutu kazandırılır.

Yetmiş altı milyonluk Türkiyede böyle İslam okulları yok.

Başta İmam-Hatip okulları olmak üzere bütün okulların

hepsinde istisnasız Paşa resimleri, büstleri bulunuyor.

Sözde mecburî din dersleri bir aldatmacadan ibaret.

Besmelesiz din kitaplarının başında tam sayfa resim,

karşısında Beyanname yer alıyor.

Bu resmî, ideolojik din kitaplarında tek kelimeyle olsun

Ümmetten, Şeriattan, Hilafetten bahs edilmiyor.

Türkiye Müslümanları gerçek İslam mektepleri açmadıkça

kurtulamaz.

Zamanımızdaki müzeyyen büyük camiler âhir zaman

alametidir. Tezyinatlı ama cemaatsiz.

Kur ana, Sünnete, Şeriata uygun vasıflı İslam mektepleri

ve medreselerinde öncelikle din ilimleri ve çağ seviyesinde kültür

öğretilecektir.

Bu okullar, İngilteredeki Eton kolejinden daha güçlü

eğitim verecektir.

Bu okullardan belki ileride bir Selahaddin yetişecek ve

Müslümanların mâkus talihini değiştirecektir.

Hiç yoktan iyidir kuruntusunu bırakalım ve gerçek İslam

okulları açalım.

Böyle okullar açacak para var ama akıl yok.

Ne büyük fakirlik!

Çocuklarını seküler düzen okullarında okutup da onlara

ayrıca alternatif İslam eğitimi vermeyen anne babalar yavrularını manen katl etmiş

olur.

(İkinci Yazı)

Kur ana Uymak Aziz Kılar

Kur ana Sırt Çevirmek Zelil Kılar

1. KUR AN-I KERİM öyle büyük bir nimettir ki, Müslüman,

mânasını anlamadan bile, ihlasla okursa sevap kazanır.

2. En büyük fazilet, Kur anın emirlerini yerine

getirerek, yasaklarından kaçınarak, öğütlerini tutarak okumaktır.

3. Ümmetin en şereflileri Kur an hâmilleridir. Onlar

Kuranı bilirler ve hükümlerini hayata uygularlar.

4. Kur an parayla okunmaz.

5. Kur an ticarete, zenginleşmeye, bezirganlığa alet

edilmez.

6. Kur an şifadır.

7. Kur an hikmetler hazinesidir.

8. Kur an Müslümanın anayasasıdır.

9. Müslüman hayatını Kur ana göre tanzim eder (düzenler).

10. Kur anın emirlerini yerine getirmeyen, yasaklarından

kaçınmayan, öğütlerini tutmayan kimseler fâcir, fâsık, kötü olur.

11. Kur ana aykırı inançlara sahip olan, ameller=işler

yapanlar sapıtır.

12. Bir konuda Kur anda kesin bir hüküm varken, o hükme

aykırı ve zıt bir iş yapan ve bu yaptığının doğru olduğunu sanan Müslüman,

bilgisi varsa kafir olur, yeni Müslüman olmuş yahut cahil kalmış biriyse onun

hemen uyarılması, gerçeğin ona öğretilmesi gerekir.

13. Dünyevîleşmek, Kur andan uzaklaştırır. Bu ise küfre

yol açar.

14. Kur anda bir konuda kesin bir hüküm varsa,

Müslümanların ona uymaktan başka bir tercihleri yoktur.

15. İcazetli ve ehliyetli üstadlardan âlet ilimlerini ve

âli ilimleri okuyup müfessirlik icazeti almamış kimseler, Arapça bilseler bile

Kur anı yorumlayamaz, ondan hüküm çıkartamaz.

16. Resulullahın (Salat ve selam olsun ona) Sünnetini

bilmeden Kur an yorumlanamaz.

17. Kur ana iman edenler, Kur anın ahkamını hayata

uygulayanlar aziz olur; Kur ana hıyanet edenler, Kur ana sırt çevirenler zelil

ve rezil olur.

18. Kur anın Müslümanlara amelle ilgili birinci emri beş

vakit namazı dosdoğru kılmaktır.

19. Beş vakit namazı dosdoğru kılabilmek Sünneti bilmekle

mümkündür.

20. İlim icazeti olmayan Müslümanlar Kur anın emirlerini,

yasaklarını, öğütlerini; râsih, ihlaslı, gerçek alimlerin yazdığı ilmihallerden

ve ahlak kitaplarından öğrenir.

21. Böyle çok kitaplar vardır. Listenin başında İmamı

Gazalî nin İhyau Ulumi d-Din i vardır.

22. Zina Kur anda yasaklanmış, büyük günah olarak zikr

edilmiştir. Peygamber, zina ettikleri kesin şekilde sabit olmuş (başlarından

evlilik geçmiş) zanilere recm cezası vermiştir.

23. İsraf (savurganlık) Kur anda zemmedilmiştir, büyük

günahtır.

24. Riba Kur anda kötülenmiştir, çok büyük bir günah ve

isyandır.

25. Allah ın ayetlerini ucuza veya pahalıya satanlar

alçaktır.

26. Müslümanları Kur andan, Kur an yolundan ayırmaya

çalışanlar hâindir, Cehennemliktir.

27. Kur an, mü minleri Resulullaha iman etmeye, onun

yolundan gitmeye, ona itaat etmeye çağırmaktadır. Ona isyan edenler, onun

Sünnetinden yüz çevirenler dinden ve yoldan çıkar.

28. Müslüman kişi günlük, haftalık, yıllık hayatını,

ömrünü Kur ana, Sünnete, bu ikisinden çıkartılmış Şeriat hükümlerine göre

tanzim etmekle yükümlüdür.

29. Kur an hükümlerinden ve öğütlerinden uzaklaşma,

İslamdan uzaklaşmadır.

30. Kur an Müslümanların kardeş olduğunu beyan

etmektedir. İman ve İslam kardeşliğine riayet etmek, bu kardeşliğe zarar

verecek her şeyden kaçınmak gerekir.

31. Kur an Müslümanlar arası birliği, ittihadı, vifakı,

tesanüdü emr ediyor.

32. Ümmeti birliğini sarsmak, tefrika, nifak şikak, fitne

fesat çıkartmak haramdır.

09.01.2015