Aç tavuk kendisini darı ambarında hayal edermiş!

Son günlerde cemaate bağlı yazarlarında böyle bir havası

var!

AKP ile araları açıldığı için kendilerine yeni bir parti

arıyor ve hedeflerine de CHP yi iktidara taşımayı koymuş gibiler!

Parti içi depremlerle sarsılıp duran CHP nin yükseldiğini

iddia edebilecek kadar hayal dünyası içinde yaşıyorlar!

Siyasi gözlemciler CHP nin bırakın oylarını yükseltmesini

mevcut oy oranını korumasının bile başarı sayılacağını terennüm edip gezerken

cemaate bağlı yazarların CHP yükseliyor iddialarına ne demeli

Allah sevdikleri birlikte haşr olmalarını nasip etsin!

Başka ne diyelim Belki de hiçbir şey dememek daha güzel!

Cemaat yazarları kendilerinde öylesine bir güç

vehmediyorlar ve kimi desteklerlerse o partinin iktidara geleceğine inanıyor

olmalılar!

İktidar partisinin devre dışı kalacağını, CHP nin merkeze

geleceğini ve ılımlı laikliğe geçileceğini öne sürüyorlar!

İşte bunun için cemaatin partileşmesini istiyoruz! Şayet

bir gün bu cesareti kendilerinde bulacak olurlarsa siyasi güçlerinin boyutunu

görmüş olurlar! Okullarına çocuklarını gönderen her velinin kendilerini

destekleyeceği gibi ham hayalden kendilerini ancak bu yolla kurtarabilirler!        

Ya da gazetelerini okuyan herkesin siyasi destekçileri

olmadığını ancak böyle idrak edebilirler! Kaldı ki o gazetelerin önemli bir

bölümünün bedava dağıtıldığını bilmiyor olabilirler mi

Bu milletin yıllardır yakasını CHP nin elinden kurtarmak

için ne mücadeleler verdiğini unutarak yeniden CHP nin başarısı(!) için kolları

sıvamak aklı başında insanların izleyeceği bir politika olmasa gerek!

Gerek cemaat yazarlarının yazıları gerekse özel

duyumlarımız seçimlerde cemaatin CHP nin koltuk değnekliğine soyunduğunu

gösteriyor!

Abuk sabuk tezleri ile milletin kafasını karıştırmaya

gayret ediyorlar!  Ama bu destek sadece

CHP nin değil cemaatin de aleyhine olacaktır!

Cemaat yazarları bu tür isteklerini dile getirebilirler

fakat cemaat tabanının buna sıcak bakacağına hiç ihtimal vermiyoruz!

Cemaat tabanının sıcak bakmayacağı gibi klasik CHP

tabanının da cemaat desteğinden çok hoşnut olmayacağı açık!

Yıllardır birbirlerine yan bakmış insanların bir anda

iktidar hevesi ile kucaklaşmaları ve geçmişin üzerine bir sünger çekmelerini

kimse beklememelidir!

Evet, cemaat yazarları aç tavuk misali kendilerini oy

deposu gibi görmeye ve kimi desteklerlerse o partiyi iktidar yapacaklarını

hayal ede dursunlar! Seçimlere şunun şurasında ne kaldı!

Ama bundan da güzeli CHP yi destekleme yerine kendi

partilerini kurmalarıdır! Kuracakları parti ile ne yapıp ne yapamayacaklarını

çok daha net görme imkânını bulacaklardır!

Pek tabii böyle bir cesareti kendilerinde bulabilirlerse!

El mi yaman, bey mi yaman o zaman açıkça görebilirler!