Aç tavuk kendisini darı ambarında hayal edermiş!
Son günlerde cemaate bağlı yazarlarında böyle bir havası
var!
AKP ile araları açıldığı için kendilerine yeni bir parti
arıyor ve hedeflerine de CHP yi iktidara taşımayı koymuş gibiler!
Parti içi depremlerle sarsılıp duran CHP nin yükseldiğini
iddia edebilecek kadar hayal dünyası içinde yaşıyorlar!
Siyasi gözlemciler CHP nin bırakın oylarını yükseltmesini
mevcut oy oranını korumasının bile başarı sayılacağını terennüm edip gezerken
cemaate bağlı yazarların CHP yükseliyor iddialarına ne demeli
Allah sevdikleri birlikte haşr olmalarını nasip etsin!
Başka ne diyelim Belki de hiçbir şey dememek daha güzel!
Cemaat yazarları kendilerinde öylesine bir güç
vehmediyorlar ve kimi desteklerlerse o partinin iktidara geleceğine inanıyor
olmalılar!
İktidar partisinin devre dışı kalacağını, CHP nin merkeze
geleceğini ve ılımlı laikliğe geçileceğini öne sürüyorlar!
İşte bunun için cemaatin partileşmesini istiyoruz! Şayet
bir gün bu cesareti kendilerinde bulacak olurlarsa siyasi güçlerinin boyutunu
görmüş olurlar! Okullarına çocuklarını gönderen her velinin kendilerini
destekleyeceği gibi ham hayalden kendilerini ancak bu yolla kurtarabilirler!
Ya da gazetelerini okuyan herkesin siyasi destekçileri
olmadığını ancak böyle idrak edebilirler! Kaldı ki o gazetelerin önemli bir
bölümünün bedava dağıtıldığını bilmiyor olabilirler mi
Bu milletin yıllardır yakasını CHP nin elinden kurtarmak
için ne mücadeleler verdiğini unutarak yeniden CHP nin başarısı(!) için kolları
sıvamak aklı başında insanların izleyeceği bir politika olmasa gerek!
Gerek cemaat yazarlarının yazıları gerekse özel
duyumlarımız seçimlerde cemaatin CHP nin koltuk değnekliğine soyunduğunu
gösteriyor!
Abuk sabuk tezleri ile milletin kafasını karıştırmaya
gayret ediyorlar! Ama bu destek sadece
CHP nin değil cemaatin de aleyhine olacaktır!
Cemaat yazarları bu tür isteklerini dile getirebilirler
fakat cemaat tabanının buna sıcak bakacağına hiç ihtimal vermiyoruz!
Cemaat tabanının sıcak bakmayacağı gibi klasik CHP
tabanının da cemaat desteğinden çok hoşnut olmayacağı açık!
Yıllardır birbirlerine yan bakmış insanların bir anda
iktidar hevesi ile kucaklaşmaları ve geçmişin üzerine bir sünger çekmelerini
kimse beklememelidir!
Evet, cemaat yazarları aç tavuk misali kendilerini oy
deposu gibi görmeye ve kimi desteklerlerse o partiyi iktidar yapacaklarını
hayal ede dursunlar! Seçimlere şunun şurasında ne kaldı!
Ama bundan da güzeli CHP yi destekleme yerine kendi
partilerini kurmalarıdır! Kuracakları parti ile ne yapıp ne yapamayacaklarını
çok daha net görme imkânını bulacaklardır!
Pek tabii böyle bir cesareti kendilerinde bulabilirlerse!
El mi yaman, bey mi yaman o zaman açıkça görebilirler!