KUR AN VE İLİM seminer çalışmalarımızın 776. haftasına,

TEVBE Sûresi çalışmamızın 54. haftasına ulaştık, elhamdülillah

Tevbe etme yanlışı bırakıp doğruya gelme anlamındadır.

Bir fitne ile karşılaştığınızda, fitnenin Allah tan

geldiğini bilmeniz ve hatanızı arayıp bulmanız gerekmekte, o hatadan

vazgeçmeniz gerekmektedir.

O hata nedir

Askerleri hapse doldurmaktır... Düşmanın keyfine uyup

gereksiz kanunları ülkemize getirmektir... İdamı kaldırmaktır... Askerleri

sivil mahkemelerde muhakeme etmektir...

İnsanların içinde barışçılar vardır. Onlarla dost

olduğunuz zaman sizinle dost olur ihanet etmezler. Ama şunu bilmeniz gerekir,

insanlık dostlardan ibaret değildir. Her zaman düşman da olacaktır. Bu

sebepledir ki dünyada kimse ordusunu terhis etmiyor.

Demek ki biz, bize söylenenleri daima akıl süzgecinden

geçirmeliyiz. İsteneni şeriata uygunsa yapacağız. Avrupalılar istedi diye idam

kalkmaz, Allah istiyorsa kalkar.

AK Parti o kanunları bu ülkeye getirirken şeriata uygun

olup olmadığını tartıştı mı, ülkemize ve ulusumuza uygun olup olmadığını

tartıştı mı

İşte, gelen fitneler bunlardır. Belki de başka bir

şeydir. AK Parti nin bunu bulup tevbe etmesi gerekir... [Ama bugüne kadar tevbe

etmedikleri gibi bugün de tevbe etmiyorlar ] (s.7)

*

Biz 1960 larda sosyalizmin yıkılıp liberalizm olacağını

ve kapitalizmin sosyalizme dönüşeceğini yazdık. Geçen tarım dönemi içinde

aslında ikisi de oldu. Sosyalizm dağıldı, bugün o ülkeler liberalizmle

yönetiliyor. ABD de kamu payı %50 yi aştı, para devlet tekeline geçti, devlet

desteği uygulanmaya ve üretici patronlar ekonomiye hâkim olmaya başladı. Bu

sosyalizmdir. Kapitalizm, faizci ve finansçı bankerlerin hâkim olduğu

sistemdir...

Allah insanlara kesin bilgiye sahip olmaları için iki

imkân vermiştir. Müsbet ilim bu demektir. İcma ile sabit olanlara göre yapmamız

gerekenler hakkında karar veririz. Topluca hepimiz onlara uymak zorundayız.

Ondan sonra da müşahedelerle de olayları tesbit etmemiz gerekir. Gerçekleri

görüp hakka teslim olmalıyız.

Gerçekler ortaya çıkınca Sovyetler çökerse ABD de reel

sermaye, faizci ve sömürücü finans sermayesini yenerse Onlar şaşkına döner ve

birbirlerine bakarlar; `Sizi gören yok mu derler... / Buradaki görmek acaba

bunlara saldırıp hesapları görecek yok mu derler demektir. Bu takdirde onların

gerçekleri görüp; siz haklı imişsiniz, Kur an doğru haber veriyormuş, Sovyetler

çöktü, ABD sosyalizme kaydı demeleri gerekirken, sizin mağlubiyetinizi isteyerek

aynı şeyleri yapmaya devam ediyorlar... / Gerçekleri görüp teslim olmaları

(tevbe etmeleri) gerekirken, bu olmadı diyor, yeni fitne projeleri içine

giriyorlar... (s.8)

*

İsrail oğulları -daha önce yaptıkları gibi- Kur an nâzil

olduktan sonra da insanları bölüp aralarına nifak sokarak çatıştırmak ve

sonunda bu çatışma/lar/dan yararlanarak kendi hükümranlıklarını sağlama usulünü

uygularlar. Bu sebeple Medine den ve Arabistan dan kovulmuşlardır... / 1897 de

İsviçre nin Basel kentinde yaptıkları toplantıda dinler arası savaşın dengeyi

sağlayamıyor, bunu rejimler arası dengeye dönüştürelim demişler ve 1960 a

kadar ateist bir dünya devleti kurmak istemişlerdir. Yüz milyona varan insan bu

uğurda can vermiştir. / Sonunda insanların dinsizleştirilmesinin mümkün

olmadığını görünce şeriat dışı bir dini/düzeni kabul edip sömürü düzenlerini

sürdürmeyi denediler. Bunun da başarısız olduğunu görünce şimdi yeniden

değişime gitme durumundadırlar. / Bundan önce dine karşı olmayan bir dünya

devleti kurma çabasında idiler. Yetmedi, şimdi dindar bir dünya devleti kurmak

istiyorlar. Türkiye de CHP ve MHP nin birleştirilip Ekmeleddin İhsanoğlu nun

cumhurbaşkanı adayı gösterilmesi buna delalet ediyor. / Evet, Adil Düzen i

kabul edecekler ama bir şartları vardır, sömürü düzenleri de devam etmelidir!..

AK Parti nin Adil Düzen e karşı olması hep bu insirafın tezahürüdür... (s.9;

KUR AN VE İLİM 776. hafta TEFSİR [Tevbe Sûresi, 54. hafta] seminerimizden

aktarı-YORUM ) Devamı var