43yıl dolu dolu çıktı. 44 yaşına bastı. Daha nice

yıllarda Hakk davaya hizmet edecektir inşallah.

Kâinatı ve içindekileri görmemiz ve algılamamız ışık

sayesinde olur. Zifiri karanlık bir ortamı düşünün, hiç bir şey göremeyiz.

Lakin herhangi bir ışık kaynağı ışık yaydığında etrafımızı ve o ışığın eriştiği

yerleri görebiliriz.

Allah ın yarattığı bir fizik kanunudur:

Güneş ışığı yedi renk ışından oluşur. Bu renklerin

hepsinin bileşimi olan ışıkta ancak biz etrafımızı net ve gerçek olarak

görürüz.

Işığın içindeki yedi renk ışından herhangi biri veya bir

kaçı olmazsa, eşyaları ya eksik görürüz, ya da olduğundan farklı olarak görür

ve renklerini farklı olarak algılarız. Fizikçiler çeşitli deneylerle bunu ispat

etmişlerdir.

Sözü Milli Gazete ye getirmek istiyoruz. Milli Gazete

bize olayları ve şahısları çarpıtmadan, olduğu gibi, arkasını ve önünü de

göstererek vermektedir. 43 yıldır bu prensipten ayrılmamıştır. Yani, aslanı

aslan olarak, kediyi kedi olarak, baykuşu baykuş olarak, helali helal, haramı

haram olarak göstermekte ve gerçekleri öğrenmemize yardımcı olmaktadır.

Diğer basın ve yayın organlarının aşağı yukarı tamamı

ise, olayları verirken ışığın yedi rengini kullanmazlar. İşlerine gelen

renklerin kombinasyonunu kullanarak olayları, insanları ve cisimleri

okuyucusuna veya seyircisine olduklarından çok farklı gösterirler.

Misal olarak söylüyoruz, Saadet Partisi Genel Başkanı

Sayın Kamalak 1 Kasım seçimleri öncesi devletimizin resmen, oraya gidersen

seni koruyamayız demesine rağmen, kelleyi koltuğa alarak, yanındaki Milli

Görüş ekibi ile Doğu ve Güneydoğu da şehir şehir dolaşarak oradaki

vatandaşlarla kucaklaştı, dertleşti. Milli Gazete ve Tv5 bunu gerçek şekliyle,

yani yedi rengini birleştirerek verdi. Diğerleri ise renk oyunları ile bu

ziyareti bambaşka bir şekilde yansıttılar. Okuyucuları ve izleyenlerine

neredeyse Sayın Kamalak ın bu bölgeye teröre ve teröriste destek olarak

gittiğini zannettirecek şekilde verdiler. Şayet olayı gerçek yedi rengiyle

verselerdi, manşetleri muhtemelen şöyle olacaktı:

Mangal gibi yürek!

Korkusuz Genel Başkan ve Saadetliler!

Kamalak kimsenin gidemediği yereler gidiyor!

Lider dediğin böyle olmalı!

Şayet bu şekilde gerçekçi olarak bu haber yansıtılsa idi,

hem o bölgede, hem de ülkemizin genelinde Saadet in alacağı oy ne kadar olurdu,

tahmin edelim!

Bir tespitimiz daha var:

Uzun ve çileli dava yoluna çıkmış olan kardeşlerimiz

mutlaka Milli Gazete yi her gün, alıp okumalıdırlar.

Neden

Çünkü olayları, cisimleri ve şahısları yedi asli rengiyle

tanımak zorundadırlar. Yoksa etrafımızdaki diğer basın ve yayın organları ışık

oyunu yapmakta, olayları, cisimleri ve şahısları olduklarından çok farklı olarak

yoğun bir şekilde yansıtmaktadırlar. Bu tür görüntü aldatmalarını kullanarak;

pireyi deve, kaplanı kedi, sırtlanı aslan, elikanlıyı delikanlı, diyaneti

cinayet, ölüyü diri, çürüğü çelik, merdi namert, işbirlikçiyi kurtarıcı,

şeytanı melek, düşmanı dost, haramı helal, necisi temiz, İslam Birliği ni

imkânsız olarak gösterebilmektedirler.

Bu garabet sanal görüntüler içinde ilerlemekte olan dava

kardeşlerimizin, ellerinde olay ve cisimleri yedi rengiyle gösteren bir el

feneri, yani Milli Gazete yoksa yanılmak neredeyse yüzde yüz oranında

gerçekleşmektedir. Birçok sandık müşahidimizin ve üyemizin yön değiştirmesinin

altında yatan gerçek işte budur. Milli Gazete okumamak!

Milli Gazete yi bir kaç gün takip etmeyenler, olaylar

karşısında şaşırmakta ve bocalamaktadır. Ya hiç okumayanlar Elbette kurda kuşa

yem olup, iki dünyalarını da karartmaktadırlar.

Kardeşlerimizin ellerinde, çantalarında veya ceplerinde

olay ve şahısları yedi rengiyle tanımalarına yarayacak bir el feneri, yani

Milli Gazete mutlaka bulunmalı.

Diğer taraftan Milli Gazete yi sürekli okuyanlar,

başkalarına da tavsiye edip yeni okuyucular kazanmak için çaba harcamalıdırlar.

Hatasıyla, noksanıyla, artısıyla, eksisiyle bir dava

gazetesidir, Milli Gazete!

43 yıldır bize gerçekleri tanıtmıştır, daha nice yıllar

tanıtmaya da devam edecektir, biiznillah!

Erbakan Hocamızın bizzat yazdırdığı HAK GELDİ BATIL ZAİL

OLDU logosuyla çıkmakta olan gazetemizi tebrik etmek haddimize değil, ancak

teşekkür ederiz.

Mİllî Gazete

Sen okur ve herkese oku dersen,

Senin yaptığına nasihat denir!

Okumayıp herkese oku dersen,

Senin yaptığına nasihalt denir!