CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu sonunda vatandaştan
niye oy alamadıklarına doğru teşhis koymuş bulunuyor!
Bir dükkâna gidip merhaba demiyoruz diyor!
Tepeden bakmaya alışmışız diyor!
Küçük dağları biz yarattık diyoruz diyor!
Ve hemen ardından ekliyor:
Böyle bir kimseye ben olsam oy vermem!
Doğru söze hacı emmin ne desin
Millet de aynen CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu gibi
düşünüyor ve CHP ye oy vermiyor!
Niye versin ki!
CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu doğru teşhisi koymuş koymasına
da bunun tedavisi nasıl olacak, o henüz meçhul!
Bunca yıldır millete tepeden bakanları bu huylarından
vazgeçirmek kolay olmasa gerek!
Önce CHP Genel Başkanının partisinin kadın kolları
kurultayında yaptığı konuşmaya bir kulak verelim, sonra doğru teşhisin ardından
doğru tedavi yöntemlerini bulup bulamayacaklarını tartışırız!
Kılıçdaroğlu diyor ki:
Siyasete yeni girmişim.
Ankara nın bir ilçesine gittik.
Küçük bir ilçe!
Parti otobüsü geçti, biraz uzakta indik.
Kasabanın dışından yürüyerek toplantının yapılacağı yere
gidiyoruz.
Parti büyükleri en önde elleri ceplerinde küçük dağları
ben yarattım diye gidiyorlar.
Ben biraz arkada durdum.
Esnafa bir merhaba desek diye.
Sonra bir dükkânda merhaba nasılsınız diye el sıktım.
Siz kimsiniz dediler.
CHP lileriz dedim!
E niye bize bir merhaba demiyorsunuz dediler.
Yani böyle gidiyorsunuz.
Şimdi böyle bir kimseye ben olsam oy vermem.
Orada panel düzenlemek yerine köyün kahvesine gitsek,
kasabanın kahvesine gitsek çay kahve içsek.
Nasılsınız desek!
CHP Kadın Kolları Kurultayı nın basına kapalı olarak
yapılan toplantısından dışarı sızan bilgiler bunlar!
Ne kadarı doğru, ne kadarı yanlış bilemiyoruz!
Umarız hepsi doğrudur!
Çünkü CHP nin böyle bir nefs muhasebesi yapmasına çok
ihtiyacı olduğuna inanıyoruz!
Zira inancımız odur ki halka tepeden bakmaktan
vazgeçtikleri ve halkın inancına saygılı oldukları zaman çok şey değişebilir!