Geçen hafta Balkanlar daki ülkelerde, bu ülkelerdeki

memleketlerdeydim... Hafta başından beri izlenimlerimi yazıyorum Malum olduğu

üzere, yeryüzüne hâkim olan zalim düzen son çeyrek asırdaki zulümlerine

Balkanlar daki memleketlerim Bosna ve Kosova dan başladı Sonra Ortadoğu ya

geçti; önce Afganistan a ve Irak a, daha sonra Suriye, Mısır ve diğerlerine Bu

zalim dünya düzeninde, Türkiye başta olmak üzere, bütün dünya ülkeleri tam bir

çıkmazda Türkiye ve dünya ülkelerinin yanlış yaptıklarını yazıyor, yapılması

gereken doğruları hatırlatıyoruz... Bu doğruları dinler veya dinlemezler,

duyar veya duymazlar, bizi ilgilendirmez; biz doğruları yazıp görevimizi

yapıyor, inzar ediyoruz...

Evet, acaba Türkiye ve dünya gerçekten ne olduğu ve ne

yaptığının farkında mıdır Daha doğrusu, Suriye başta olmak üzere, bölge

ülkelerinde olanlar kimin senaryosudur Meselenin daha iyi anlaşılması için

Suriye üzerinden Sayın Başbakan ve diğer iktidar partili yöneticilere birkaç

soru soralım:

1- Suriye deki ayaklanma nasıl başladı, kim başlattı

Suriye de olanlarda sömürü sermayesi ve İsrail in çıkarları var mıdır Bunları

tesbit ettiniz mi

2- Suriye de olanlar dıştan gelen kışkırtmalar ile

oluyorsa, bu kışkırtanlar kimlerdir, emelleri nelerdir, Esed i gönderdikten

sonra ne yapmak istiyorlar Bunları araştırdınız mı Mahir Kaynak ve biz bu

hususta sürekli olarak yazılar yazıyoruz. Bu iddialarımızı değerlendirdiniz mi;

değerlendirmedinizse, bundan sonra değerlendirmeyi düşünüyor musunuz

3- Suriye de kanın durmasından bahsediliyor. Peki,

Afganistan da kan durdu mu Irak ta kan durdu mu Mısır da kan durdu mu

Suriye de Esed in gitmesi ile kan duracak mıdır Bu hususta emin misiniz

4- Esed in iktidardan gitmesi ile oluşacak yeni iktidara İsrail

saldırırsa siz ne yapacaksınız Planınız nedir İsrail ile bir olup Suriye yi

paylaşacak mısınız, yoksa Suriye yi korumak için İsrail le savaşacak mısınız O

zaman akacak kanlara ne diyeceksiniz

5- Suriye de Sünniler ile Şiiler arasında kavga çıksa ve

İran Şiilere yardım etse, siz ne yapacaksınız Sünnilerin yanında olmayacak

mısınız Bunun sonucunda Şii-Sünni savaşı başlamayacak mı Bu durumlarda ne

yapacaksınız Aldığınız tedbir var mı

6- Suriye de başlayan ve İsrail in de katıldığı bir savaş

yapılır da Doğu-Batı savaşı olarak III. dünya savaşı çıkarsa, siz ne tarafta

olmayı düşünüyorsunuz Size göre İran, Çin ve Rusya bloğu mu galip gelir, yoksa

AB, ABD ve Arap bloğu mu

7- İki blok savaştığında galip gelecek olan blok tekel

sömürü sermayesinin taraf tuttuğu blok olacaktır. Bu galibiyeti sağlamak için

Türkiye nin tarafsız olması yeterlidir. Sonra bizim durumumuz ne olacaktır,

bunu hesapladınız mı

8- Türkiye için üç durum vardır; Doğu bloğunda yahut Batı

bloğunda olmak veya tarafsız kalmak. Siz sömürü sermayesinin yanında yer

alırsanız etkiniz sıfırdır. Çünkü sermayenin size ihtiyacı yoktur. Sermayenin

karşısında yer alırsanız savaş yeniden dengelenir. Sonunda taraf olduğunuz blok

galip gelebilir. Böyle bir şey yapmayı düşünüyor musunuz Bunları

değerlendirdiniz mi Bu meseleleri bilenlerle müzakere ettiniz mi

Eğer bunları düşünmüş ve değerlendirmiş iseniz, biz

yanılmışız demektir; başarı sizin, yanılgı bizim. Ama bunları düşünüp

değerlendirmeden hareket ediyorsanız, karanlıklarda uçuruma doğru gidiyorsunuz

demektir, ne zaman neye çarpacağınız belli değildir.

Evet, tekel sömürü sermayesi siyasi gücünü kaybetti ama

karşılıksız dolar sayesinde mâli gücünü korumaktadır. Şimdi de III. cihan

savaşını çıkarıp siyasi gücünü yeniden elde etmek istiyor.  Sorun Türkiye dir. Türkiye hangi bloğa

katılırsa o blok galip gelir. Sermaye istediğini yapamaz. Onun için sermaye

önce İran la Türkiye yi savaştırmak istiyor. Bunları birbirine kırdırdıktan

sonra iki blok arasındaki savaşta da onları kırdırıp sonunda mağlup olanı galip

getirmek istiyor. En sonunda yeni dünya haritasını kendisine göre çizmek

istemektedir.

Evet, istenen Türkiye ile İran arasında savaştır; istenen

Suriye nim İsrail tarafından işgal edilmesidir; istenen III. dünya savaşının

çıkarılmasıdır. Biz gerçekleri hatırlatıyoruz. Kulak vermezlerse, Allah onları

o makamlardan indirir, yerlerine başkalarını getirir ve gelenler onlar gibi

olmazlar. Bunu bizler söylemiyoruz; bunlar bizim Kur an dan anladıklarımızdır,

önceki anlattıklarımızın tebliğidir. Suriye soruları ise inzardır. Ve s-selâm.