Geçen hafta Balkanlar daki ülkelerde, bu ülkelerdeki
memleketlerdeydim... Hafta başından beri izlenimlerimi yazıyorum Malum olduğu
üzere, yeryüzüne hâkim olan zalim düzen son çeyrek asırdaki zulümlerine
Balkanlar daki memleketlerim Bosna ve Kosova dan başladı Sonra Ortadoğu ya
geçti; önce Afganistan a ve Irak a, daha sonra Suriye, Mısır ve diğerlerine Bu
zalim dünya düzeninde, Türkiye başta olmak üzere, bütün dünya ülkeleri tam bir
çıkmazda Türkiye ve dünya ülkelerinin yanlış yaptıklarını yazıyor, yapılması
gereken doğruları hatırlatıyoruz... Bu doğruları dinler veya dinlemezler,
duyar veya duymazlar, bizi ilgilendirmez; biz doğruları yazıp görevimizi
yapıyor, inzar ediyoruz...
Evet, acaba Türkiye ve dünya gerçekten ne olduğu ve ne
yaptığının farkında mıdır Daha doğrusu, Suriye başta olmak üzere, bölge
ülkelerinde olanlar kimin senaryosudur Meselenin daha iyi anlaşılması için
Suriye üzerinden Sayın Başbakan ve diğer iktidar partili yöneticilere birkaç
soru soralım:
1- Suriye deki ayaklanma nasıl başladı, kim başlattı
Suriye de olanlarda sömürü sermayesi ve İsrail in çıkarları var mıdır Bunları
tesbit ettiniz mi
2- Suriye de olanlar dıştan gelen kışkırtmalar ile
oluyorsa, bu kışkırtanlar kimlerdir, emelleri nelerdir, Esed i gönderdikten
sonra ne yapmak istiyorlar Bunları araştırdınız mı Mahir Kaynak ve biz bu
hususta sürekli olarak yazılar yazıyoruz. Bu iddialarımızı değerlendirdiniz mi;
değerlendirmedinizse, bundan sonra değerlendirmeyi düşünüyor musunuz
3- Suriye de kanın durmasından bahsediliyor. Peki,
Afganistan da kan durdu mu Irak ta kan durdu mu Mısır da kan durdu mu
Suriye de Esed in gitmesi ile kan duracak mıdır Bu hususta emin misiniz
4- Esed in iktidardan gitmesi ile oluşacak yeni iktidara İsrail
saldırırsa siz ne yapacaksınız Planınız nedir İsrail ile bir olup Suriye yi
paylaşacak mısınız, yoksa Suriye yi korumak için İsrail le savaşacak mısınız O
zaman akacak kanlara ne diyeceksiniz
5- Suriye de Sünniler ile Şiiler arasında kavga çıksa ve
İran Şiilere yardım etse, siz ne yapacaksınız Sünnilerin yanında olmayacak
mısınız Bunun sonucunda Şii-Sünni savaşı başlamayacak mı Bu durumlarda ne
yapacaksınız Aldığınız tedbir var mı
6- Suriye de başlayan ve İsrail in de katıldığı bir savaş
yapılır da Doğu-Batı savaşı olarak III. dünya savaşı çıkarsa, siz ne tarafta
olmayı düşünüyorsunuz Size göre İran, Çin ve Rusya bloğu mu galip gelir, yoksa
AB, ABD ve Arap bloğu mu
7- İki blok savaştığında galip gelecek olan blok tekel
sömürü sermayesinin taraf tuttuğu blok olacaktır. Bu galibiyeti sağlamak için
Türkiye nin tarafsız olması yeterlidir. Sonra bizim durumumuz ne olacaktır,
bunu hesapladınız mı
8- Türkiye için üç durum vardır; Doğu bloğunda yahut Batı
bloğunda olmak veya tarafsız kalmak. Siz sömürü sermayesinin yanında yer
alırsanız etkiniz sıfırdır. Çünkü sermayenin size ihtiyacı yoktur. Sermayenin
karşısında yer alırsanız savaş yeniden dengelenir. Sonunda taraf olduğunuz blok
galip gelebilir. Böyle bir şey yapmayı düşünüyor musunuz Bunları
değerlendirdiniz mi Bu meseleleri bilenlerle müzakere ettiniz mi
Eğer bunları düşünmüş ve değerlendirmiş iseniz, biz
yanılmışız demektir; başarı sizin, yanılgı bizim. Ama bunları düşünüp
değerlendirmeden hareket ediyorsanız, karanlıklarda uçuruma doğru gidiyorsunuz
demektir, ne zaman neye çarpacağınız belli değildir.
Evet, tekel sömürü sermayesi siyasi gücünü kaybetti ama
karşılıksız dolar sayesinde mâli gücünü korumaktadır. Şimdi de III. cihan
savaşını çıkarıp siyasi gücünü yeniden elde etmek istiyor. Sorun Türkiye dir. Türkiye hangi bloğa
katılırsa o blok galip gelir. Sermaye istediğini yapamaz. Onun için sermaye
önce İran la Türkiye yi savaştırmak istiyor. Bunları birbirine kırdırdıktan
sonra iki blok arasındaki savaşta da onları kırdırıp sonunda mağlup olanı galip
getirmek istiyor. En sonunda yeni dünya haritasını kendisine göre çizmek
istemektedir.
Evet, istenen Türkiye ile İran arasında savaştır; istenen
Suriye nim İsrail tarafından işgal edilmesidir; istenen III. dünya savaşının
çıkarılmasıdır. Biz gerçekleri hatırlatıyoruz. Kulak vermezlerse, Allah onları
o makamlardan indirir, yerlerine başkalarını getirir ve gelenler onlar gibi
olmazlar. Bunu bizler söylemiyoruz; bunlar bizim Kur an dan anladıklarımızdır,
önceki anlattıklarımızın tebliğidir. Suriye soruları ise inzardır. Ve s-selâm.