AKP Genel Başkan Yardımcısı Numan Kurtulmuş Suriye
konusunda çok doğru ve çok haklı bir tespitte bulunmuş!
Diyor ki:
Esad ın sırtı yere gelmez çünkü arkasında dayısı var!
Keşke bu çok doğru ve haklı tespitini daha önce Genel
Başkan Erdoğan ile paylaşmış olsaydı!
Yani O nu ve Dışişleri Bakanı Davutoğlu nu uyarsaydı!
Onlara Siz iki de bir Esad a siyasi ömür biçiyorsunuz
ama O nun sırtı yere gelmez deseydi!
Kurtulmuş un bu yönde yapacağı uyarıya kulak verirler
miydi bilmiyoruz ama en azından O uyarı görevini yapmış olmanın rahatlığını
yaşardı!
AKP Genel Başkan Yardımcısı Numan Kurtulmuş Birleşmiş
Milletler başta olmak üzere küresel kurum ve kuruluşların gözden geçirilmesi
gerektiğini ifade ediyor!
Beş tane ülkenin dünyanın yüzde 95 ine hükmettiğine
dikkat çekip, beş ülkeden birinin desteğini alan zalimin gönlünce hareket
edebildiğinin altını çiziyor!
Esad ın da bunu bildiğini ne yaparsa yapsın, kimyasal
silah kullansa bile sırtının yere gelmeyeceğini farkında olduğunu belirtip bu
sistemin değişmesinin gerektiğini söylüyor!
Birleşmiş Milletler ile ilgili şikâyetleri bizim
yabancısı olduğumuz bir konu değil!
Yıllardır biz de bunları dile getiriyoruz!
Israrla İslam Ülkeleri Birleşmiş Milletleri teşkilatının
kurulması gerektiğini vurguluyoruz!
Ancak ne var ki, Numan Kurtulmuş un bugün Genel Başkan
yardımcılığını yaptığı AK Partinin kimi mensupları (Aralarında Cumhurbaşkanı
Gül de olmak üzere) bizimle yollarını ayırırken Bizim medeniyetimiz yenik
düştü diye tüm önerilerimize sırt çevirmişlerdi!
Biz bu sırt çevirişi unutmuş değiliz!
Şimdi aynı çizgiye yakın ifadeleri kullanır hale
gelmeleri elbette memnuniyet verici bir gelişmedir!
Ancak bu gerçeklerin farkında olan birinin Genel Başkanını
Boş yere kendini yıpratma, Esad ın sırtını yere getiremezsin diye uyarmamış
olmasını da kabullenemiyoruz!
Uyarmadığını ne biliyorsun, belki uyarmıştır diyenlere
de Şayet uyarmışta yaptığı uyarı dikkate alınmamışsa bu daha büyük bir sorun
değil midir diye sormak isteriz.