AKP Genel Başkan Yardımcısı Numan Kurtulmuş Suriye

konusunda çok doğru ve çok haklı bir tespitte bulunmuş!

Diyor ki:

Esad ın sırtı yere gelmez çünkü arkasında dayısı var!

Keşke bu çok doğru ve haklı tespitini daha önce Genel

Başkan Erdoğan ile paylaşmış olsaydı!

Yani O nu ve Dışişleri Bakanı Davutoğlu nu uyarsaydı!

Onlara Siz iki de bir Esad a siyasi ömür biçiyorsunuz

ama O nun sırtı yere gelmez deseydi!

Kurtulmuş un bu yönde yapacağı uyarıya kulak verirler

miydi bilmiyoruz ama en azından O uyarı görevini yapmış olmanın rahatlığını

yaşardı!

AKP Genel Başkan Yardımcısı Numan Kurtulmuş Birleşmiş

Milletler başta olmak üzere küresel kurum ve kuruluşların gözden geçirilmesi

gerektiğini ifade ediyor!

Beş tane ülkenin dünyanın yüzde 95 ine hükmettiğine

dikkat çekip, beş ülkeden birinin desteğini alan zalimin gönlünce hareket

edebildiğinin altını çiziyor!

Esad ın da bunu bildiğini ne yaparsa yapsın, kimyasal

silah kullansa bile sırtının yere gelmeyeceğini farkında olduğunu belirtip bu

sistemin değişmesinin gerektiğini söylüyor!

Birleşmiş Milletler ile ilgili şikâyetleri bizim

yabancısı olduğumuz bir konu değil!

Yıllardır biz de bunları dile getiriyoruz!

Israrla İslam Ülkeleri Birleşmiş Milletleri teşkilatının

kurulması gerektiğini vurguluyoruz!

Ancak ne var ki, Numan Kurtulmuş un bugün Genel Başkan

yardımcılığını yaptığı AK Partinin kimi mensupları (Aralarında Cumhurbaşkanı

Gül de olmak üzere) bizimle yollarını ayırırken Bizim medeniyetimiz yenik

düştü diye tüm önerilerimize sırt çevirmişlerdi! 

Biz bu sırt çevirişi unutmuş değiliz!

Şimdi aynı çizgiye yakın ifadeleri kullanır hale

gelmeleri elbette memnuniyet verici bir gelişmedir!

Ancak bu gerçeklerin farkında olan birinin Genel Başkanını

Boş yere kendini yıpratma, Esad ın sırtını yere getiremezsin diye uyarmamış

olmasını da kabullenemiyoruz!

Uyarmadığını ne biliyorsun, belki uyarmıştır diyenlere

de Şayet uyarmışta yaptığı uyarı dikkate alınmamışsa bu daha büyük bir sorun

değil midir diye sormak isteriz.