İktidarın Milli Eğitim deki yalpalamalar tam gaz devam

ediyor!

Yalnız ufak bir değişiklikle!

Eskiden bakan değişince; bir önceki bakanın aldığı

kararlar yeni bakan tarafından değiştiriliyor ve sistemde yalpalanma

oluyordu!        

Şimdi ise aynı bakan döneminde sistemde yalpalanmalar

yaşanıyor!

Bakan bey kısa bir süre önce yaptığı açıklamada SBS deki

değişiklikleri anlatıyor ve Artık 4 yanlış 1 doğruyu götürmeyecek diyordu!

Şimdi ise bu açıklama tekzip ediliyor ve deniliyor ki:

Eskiden olduğu gibi yine 4 yanlış 1 doğruyu götürecek!

Bakan bey yine bir süre önce yaptığı açıklamada puanların

100 üzerinden hesaplanacağını duyuruyordu!

Şimdi ise puanların 700 üzerinden yapılacağı ilan

ediliyor!

Önceki açıklamada 12 li sınav sistemine kimlerin girip

kimlerin girmeyeceği pek belli değildi!

Şimdi 2 yıl boyunca sadece 8. sınıfların gireceği ancak

Fatih Projesi nin uygulanmaya başlanması ve tabletli eğitime geçilmesinden

sonra 6. ve 7. sınıfların da sınavlara girmeye başlayacağı söyleniyor!

Bütün bunlar bize neyi gösteriyor

Elbette doğru dürüst sabit bir Milli Eğitim politikası

olmadığını gösteriyor!

Milli Eğitim politikasının bakanlık koltuğuna oturtulan

kişinin tercihlerine terk edilmiş olduğunu gösteriyor!

Peki, bu ne demektir

Bu elbette Milli Eğitim de yalpalamalar devam edecek

demektir!

Milli Eğitim Bakanı kısa vadede bir açıklama daha yapıp sınavların

yine test usulü yapılacağını ilan ederse bizim açımızdan hiç sürpriz

olmayacak!

Zira artık Milli Eğitim de siyasilerin kafalarına göre

aldıkları kararların uzmanların devreye girmesi ile eski haline döndürüldüğü

bir döneme girildiğinin farkındayız!

Okula başlama yaşında olduğu gibi!

Serbest kıyafette olduğu gibi!

4 yanlışın 1 doğruyu götürmesinde olduğu gibi!

Yani Milli Eğitim sistemindeki yalpalanmalar henüz sona

ermiş değil!

Daha doğru bir ifade ile Milli Eğitim de direksiyonun

başında bulunanlar el yordamı ile sonuç almaya çalışıyorlar!

Bakalım 4 yanlış 1 Avcı yı götürecek mi

Avcı giderse yalpalanmalar durur mu

Durmaz elbette!

Daha önceki bakanlar gidince durdu mu ki

Avcı gidince dursun!

Öyle anlaşılıyor ki iktidarın Milli Eğitim politikası

kısır döngüler içinde daha uzun süre kalmaya mahkûm!

Sil baştanlar devam edip gidecek gibi görünüyor!

İktidar bu kısır döngüyü aşacağa hiç benzemiyor!