Bismillahirrahmanirrahim
Âlemlerin Rabbi, Rahman ve Rahim olan Allah (c.c) a hamd
ederim. Salât ve selâm, Peygamberimiz Hz. Muhammed Mustafa (s.a.v) ya, âline ve
sahabelerine olsun.
İBRAHİM 67-68: İbrahim, ne Yahudi, ne de Hristiyan idi;
fakat o, Allah ı bir tanıyan dosdoğru bir Müslüman idi; müşriklerden de
değildi. İnsanların İbrahim e en yakın olanı, ona uyanlar, şu Peygamber
(Muhammed) ve (ona) iman edenlerdir. Allah müminlerin velisidir. Bu ayet günümüzde, hakkı batıla karıştırıp
ılımlı İslam a yelken açan, kötülükleri emreden siyasetin merkezine şekerli
suya üşüşen sinekler gibi üşüşen şuursuz ve zavallı kimse ve kitlelere en büyük
cevaptır. Yaratan, yaşatan yöneten, hak ve adalet ölçüsü koyan ancak Allah tır.
İnsanı Allah, eşrefi mahlûkat makamında yaratmıştır. Eşrefi mahlûkat makamı
kulluk makamıdır. Kulluğun ölçüsü de İslam dır. İslam teslim olmaktır. İslam,
Allah ın kullarına emrettiği din ve düzendir. Allah kullarına Yahudilerin,
Hıristiyanların ve müşriklerin din ve düzenlerine de uyabilirsiniz diye bir
açık kapı da bırakmamıştır. İslam dan başka din ve düzen arayanlar
yanılırlar. ALİ İMRAN 85: Kim, İslâm dan başka bir din (din ve düzen) ararsa,
bilsin ki kendisinden (böyle bir din ve düzen) asla kabul edilmeyecek ve o,
ahirette ziyan edenlerden olacaktır. Bizleri yoktan var eden, bize kulluk yolu
olarak İslam ı gösteren ve kulunu İslam ile imtihan eden Allah, İslamsız olmaz
diye hükmünü vermiştir. İbrahim (a.s),
İslam yolunun örneklerindendir. O tevhide inanan şuurlu bir Müslüman idi. O ne
Yahudi ne de Hıristiyan idi. O hiç bir zaman müşriklerden de olmadı. Kur an
İbrahim (a.s) örneğini niçin veriyor Allah her şeyi, zamana ve mekâna muhtaç
olmadan bilendir. Allah, kimi kullarının İbrahim (a.s) i yanlış ve batıl
yolları için istismar edeceklerini bilendir. Allah kullarına diyor ki Yahudi ve
Hıristiyan olanlar; imandan inkâra, tevhitten şirke sapmışlardır. Biz, atamız
İbrahim in yolundayız diyerek onlar, gittikleri sapıklık ve cehalet yolu için
onu model olarak göstermişlerdir. Allah, onların bu iddialarına cevaben
İbrahim, ne Yahudi, ne de Hristiyan idi; fakat o, Allah ı bir tanıyan dosdoğru
bir Müslüman idi; müşriklerden de değildi. diyor. Akıl sahipleri için burada
büyük ikazlar vardır. İnsanın yaptığı siyasi tercihler de İslam ın dışında
değerlendirilemez. Bir kimse, itikatta Müslüman, siyasette, dünya ve düzen
işlerinde batılı olamaz. Böyle bir sentezciliği İslam, şiddetle reddetmektedir.
BAKARA 42: Hakkı batılla karıştırıp da bile bile hakkı gizlemeyin. Aynı ikaz
Yahudi ve Hıristiyanlara da yapılmaktadır. ALİ İMRAN 71: Ey Kitap ehli! Niçin
hakkı batılla karıştırıyor ve bile bile hakkı (İslam ı) gizliyorsunuz Hakkı
batıla karıştırmak İslam ile batılı sentezleyip yeni bir şey ortaya
çıkarmaktır. Bunu yapmak ise Allah ın ilahlığına en büyük saygısızlıktır ve
haddi aşmaktır. Müslümanlık iki dinli olmayı kabul etmez.
EY MÜSLÜMAN
Ey Müslüman sen ben Müslümanım diyorsun ya senin bu
sözün Milli Görüşçü olmanı, Milli Görüş ün tek temsilcisi Saadet Partisi ile
birlikte hareket etmeni gerektirir. Çünkü Milli Görüş: İbrahim (a.s) in hanif
olan milletinden olmaktır. Milli Görüş: Bütün peygamberler ve Hz. Muhammed
(s.a.v) nasıl inanmış, nasıl yaşamış, nasıl ve kimlere karşı, niçin mücadele
etmiş ise, onlar gibi inanmak, onlar gibi yaşamak, onlar gibi cihat etmektir.
Milli Görüş: Maneviyatçı olmak, Nefis terbiyesini esas almak, Hakkı üstün
tutmaktır. Milli Görüş: Hidayet sahibi olmak, Feraset sahibi olmak, Dirayet
sahibi olmaktır. Milli Görüş: İkrah değil, telkin ve ikna ile insanların hidayetine,
vesile olmaktır. Milli Görüş: Adil düzendir. Milletin kurtuluş tohumudur. Milli
Görüş: Milletin aslı, özü ve kimliğidir: Milleti var eden değerlerdir. Milli
Görüş: Milleti aslına döndüren römorkördür. İşbirlikçi yönetimlerin daha fazla
yıkım yapmasına varlığı ile engel olan jandarmadır. Milli Görüş: Hayım Nahom un
Türkiye nin işsiz bırakılması, aç bırakılması, borca esir edilmesi, dininden
uzaklaştırılması, bölünmesi, yumuşak lokma yapılması, bu lokmaların Büyük
İsrail e vilayet yapılması doktrini ve planına karşı kalkan olmaktır. Milli
Görüş: Yaşanılabilir Bir Türkiye, Yeniden Büyük Türkiye, Yeni Bir Dünyadır.
Milli Görüş özetle: Tüm insanların dünya ve ahiret saadetini temin etmek için,
Materyalizmi değil maneviyatçılığı, nefse esir olmayı değil nefis terbiyesini,
kaba kuvveti değil hakkı üstün tutarak hidayet, feraset ve dirayet sahibi
insanlar olmayı, Barış, Hürriyet, Adalet, Refah, İzzet esasları ile
Yaşanabilir Bir Türkiye, Yeniden Büyük Türkiye ve savaş değil barış, çatışma
değil diyalog, çifte standart değil adalet, sömürü değil işbirliği, baskı ve
tahakküm değil insan hakları, hürriyet ve gerçek demokrasi esaslarının hâkim
olacağı Yeni Bir Dünya kurmayı hedefleyen ve bu istikamette disiplinli, ciddi
ve teşkilatlı bir şekilde çalışmayı esas alan bir inançtır. Milli Görüşçü ise, istikametini koruyan,
kınayanın kınamasına aldırmadan ben de Saadet Partiliyim diyebilen, Adil Bir
Düzenin kurulması için kendisine verilen görevi canla başla yerine getiren
kimsedir. Yeni Bir Saadet dünyasının kurulması sorumluluklarını kuşanan ve
gereğini yapandır.
AK PARTİ GÜNCEL
YANILGIDIR
AK PARTİ toplum nezdinde; bu parti de yukarıda
tanımlamaya çalıştığımız Milli Görüş davasına hizmet ediyor şeklinde
algılanıyor ve ya böyle takdim ediliyor. Bu bir yanılgıdır. Ak Parti Milli
Görüş davasına hizmet etmeyi gaye edinmiş bir parti olsaydı Avrupa Birliği
Bakanlığı nı kurmazdı. Faizci düzeni yürütmezdi. Materyalist eğitimde ısrar
etmezdi. Ak Partinin hiç iyi işi yok mu diyenler baksınlar, bu yapılan iyi işler
kimin işine yarıyor AK Parti nin yaptığı söylenen iyi işler yürüttüğü
kötülükleri perdelemek içindir. Selam hidayete tabi olanlara