Türk-İsrail ilişkilerinin çok kısa bir sürede

normalleşeceği iddia ediliyor!

İddia sahipleri Bu durum kimseyi şaşırtmasın diyorlar

ama biz yine şaşırmaktan kendimizi alamıyoruz!

Haberi Şalom gazetesinden öğrendik!

Şalom un haberinde şöyle deniliyor:

İki ülke arasında geçmişte yaşanan kriz dolayısıyla

bozulan ilişkiler çok kısa bir süre içinde tamamen normale dönecek!

Onlar da Today s Zaman ın yalancısı durumundalar!

Şalom gazetesi Today s Zaman dan yaptığı alıntı ile

haberi şöyle duyuruyor:

İsmini vermekten kaçınan bir Türk Dışişleri yetkilisi

Today s Zaman a yaptığı açıklamada şöyle konuştu:

Kimseyi şaşırtmasın yakında Türk-İsrail ikili

ilişkilerinde çok büyük olumlu gelişmeler olacak. Ben normalleşme süreci önünde

herhangi bir engel göremiyorum.

Tam bir Bayram değil seyran değil eniştem beni niye

öptü durumu ile karşı karşıyayız galiba!

Önce bu haberin doğru olamayacağını düşündük!

Sonra aklımıza kriz döneminde bile İsrail ile alış veriş

işlerinin tam gaz devam ettiği haberleri geldi!

Demek ki Bir şeyler var dedik!

Anlaşılan Değerli yalnızlık durumu artık yük haline

gelmeye başlamış! Ve değerlik yalnızlıkları ile övünmekte olanlar başka

arayışlar içine girmişler!

Bu arayışları sırasında karşılarına büyük bir ihtimalle

İsrailli dostları çıkmış olmalı!

Böyle yalnız yalnız ne gezip duruyorsunuz, gelin

birlikte piknik yapalım gibisinden bir davet mi aldılar ne!

Şimdiler de terazinin bir kefesine değerli

yalnızlıklarını koyup öteki kefesine de İsrail i koyup tartıyor olmalılar!

Bakalım hangisi ağır basacak

İsmini vermekten kaçınan Türk Dışişleri Yetkilisinin

dediği mi doğru çıkacak yoksa değerli yalnızlık ile övünenlerin dediği mi

Evet, biz haberi Şalom gazetesinde okuduk ama asıl kaynak

Today s Zaman gazetesi ve ismini vermekten kaçınan bir Türk Dışişleri

yetkilisi!

Kimseyi şaşırtmasın diye uyarmalarına şaşırdığımızı hem

de çok şaşırdığımızı itiraf etmek durumundayız!