Türk-İsrail ilişkilerinin çok kısa bir sürede
normalleşeceği iddia ediliyor!
İddia sahipleri Bu durum kimseyi şaşırtmasın diyorlar
ama biz yine şaşırmaktan kendimizi alamıyoruz!
Haberi Şalom gazetesinden öğrendik!
Şalom un haberinde şöyle deniliyor:
İki ülke arasında geçmişte yaşanan kriz dolayısıyla
bozulan ilişkiler çok kısa bir süre içinde tamamen normale dönecek!
Onlar da Today s Zaman ın yalancısı durumundalar!
Şalom gazetesi Today s Zaman dan yaptığı alıntı ile
haberi şöyle duyuruyor:
İsmini vermekten kaçınan bir Türk Dışişleri yetkilisi
Today s Zaman a yaptığı açıklamada şöyle konuştu:
Kimseyi şaşırtmasın yakında Türk-İsrail ikili
ilişkilerinde çok büyük olumlu gelişmeler olacak. Ben normalleşme süreci önünde
herhangi bir engel göremiyorum.
Tam bir Bayram değil seyran değil eniştem beni niye
öptü durumu ile karşı karşıyayız galiba!
Önce bu haberin doğru olamayacağını düşündük!
Sonra aklımıza kriz döneminde bile İsrail ile alış veriş
işlerinin tam gaz devam ettiği haberleri geldi!
Demek ki Bir şeyler var dedik!
Anlaşılan Değerli yalnızlık durumu artık yük haline
gelmeye başlamış! Ve değerlik yalnızlıkları ile övünmekte olanlar başka
arayışlar içine girmişler!
Bu arayışları sırasında karşılarına büyük bir ihtimalle
İsrailli dostları çıkmış olmalı!
Böyle yalnız yalnız ne gezip duruyorsunuz, gelin
birlikte piknik yapalım gibisinden bir davet mi aldılar ne!
Şimdiler de terazinin bir kefesine değerli
yalnızlıklarını koyup öteki kefesine de İsrail i koyup tartıyor olmalılar!
Bakalım hangisi ağır basacak
İsmini vermekten kaçınan Türk Dışişleri Yetkilisinin
dediği mi doğru çıkacak yoksa değerli yalnızlık ile övünenlerin dediği mi
Evet, biz haberi Şalom gazetesinde okuduk ama asıl kaynak
Today s Zaman gazetesi ve ismini vermekten kaçınan bir Türk Dışişleri
yetkilisi!
Kimseyi şaşırtmasın diye uyarmalarına şaşırdığımızı hem
de çok şaşırdığımızı itiraf etmek durumundayız!