Türk futbolundaki karmaşa futbolun dışındaki olaylar

konuşulmaya devam ediyor. Beşiktaş da efsane isim olan Süleyman Seba son

yolculuğuna uğurlanırken yapımı devam eden arenaya isminin verilmesi konusunda

hiç kimse cesaret edemedi. Bir açıklama dahi yapılmadı. Ellerine yalandan

mendil alan duygusal anlar yaşayan yöneticiler Seba nın ismini arenaya

vermekten korktular. Bunlar çok cesur ve yürekli insanlar!.. Ama ben bu

insanlara hadi oradan hadi oradan diyorum kimi kandırıyorsunuz .. Ekranlarda,

radyolarda sürekli söyleyip duruyorum. Şikeye, teşvike futbolda ve sporda ne

kadar kötü şeyler varsa bulaşmamış bir isme Beşiktaş sahipken maalesef bu ismi

stada vermekten korktular. Neymiş sponsor firma ne der .. Efendim bir şey

demezdi hatta daha da memnun olurlardı. O firma için de dürüstlük konusunda

referans olurdu. Ama hiç kimse cesaret edemedi. Bir de kalkmışlar adamcağızın

kemikleri sızlasın diye stada cenazesini götürüp tören düzenlediler. Ne garip

insanlarız biz ya. Dinleme, görüntü, ses kaydı derken, Türk futbolu da böylece

yeni bir kaosun içine sürüklendi. Önce Ersun Yanal ın bayanları (melekleri),

arkasından, soyunma odası ses kayıtları, yakında telefon dinlemeleri çıkacak.

Sen misin Fenerbahçe ye hoca olan ve Şampiyon yapan. Gerçi benim için bu hocanın

bir değeri yok ama yine de bir insan, bir Fenerbahçeli olarak üzülüyorum. Milli

takım Teknik direktörlüğü yapmış, Fenerbahçe mazbatası takmış birisi çirkin

şeylerle anılması gerçekten çok üzücü oldu. Arkasından İsmail Kartal ın

getirilişi Fenerbahçe de bekleme süresinin uzatılmasına sebep oldu. Bir dönem

Ulaştırma Bakanı çıkıp ekranlarda Dinlenmek istemiyorsanız Telefonlarda

konuşmayın, bizi de dinliyorlar demişti. Yani Allah tan saklayamadığınız

hiçbir şeyi bu teknolojik ortamdan kimseden artık saklayamayacaksınız. Bu

sebeple biz de dahil olmak üzere, dilimizi, belimizi sağlam tutmalıyız. Yoksa

bir gün yaptıklarımızı meleklerin karşımıza getirip koyduğu gibi, birileri de

getirir aynı şekilde kayıtları koyar. Aziz Yıldırım ın tepeleri de öyle olmadı

mı Trabzonspor şampiyonluk için iyi para harcamaya başladı. Kaliteli isimleri

de alıyor. Ama bu durum ilerde Beşiktaş, Galatasaray gibi Trabzonspor u

ekonomik krize sokar mı bilmiyorum. Bugün Fenerbahçe bile ekonomisini forma

satışlarına bağladı. Bundan da istediği verimi alamadığı için ikinci adam

konumundaki Abdullah Kiğılı bile görevinden istifa etmek zorunda kaldı. Ama

eski yöneticilerin İbrahim Hacıosmanoğlu ndan büyük rahatsızlığı fazlasıyla var

ki genel kurul istiyorlar. Zaten Trabzonspor yönetiminin en büyük muhalefeti

yine kendileridir.