Resmi Gazete'de yayımlanmasının ardından 1 Ocak 2019 itibariyle market ve pazar alışverişlerinde poşetlerden ücret alınmaya başlandı. Kimi bu uygulamadan memnun olduğunu ifade ederken, kimi de yapılan uygulamanın vatandaşı zora soktuğunu belirtiyor.

FATMA ŞAHİN BEZ ÇANTA DAĞITTI

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin ise poşetlerin ücretli olmasından dolayı, pazarda vatandaşlara bez çanta dağıttı. Belediyenin sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, "Marketlerde poşet kullanımının azaltılması için başlatılan uygulamayı destekliyoruz. Alışverişlerinizde kullanmanız için tasarlanan bez çantaların dağıtımı, Başkanımız @fatmasahin tarafından bugün saat 10.00’da 25 Aralık Devlet Hastanesi kavşağındaki marketin önünde yapılacak." denildi. 

Belediyenin bez çantalar için ne kadar harcama yaptığı ise şuan bilinmiyor. 

Muhabir: Haber Merkezi