İstanbul Arnavutköy'de bulunan Abdullah Gül Caddesi'nde sünger üretimi yapan bir fabrikada saat 10.30 sıralarında henüz bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Alevler kısa sürede fabrikayı kaplarken, olay yerine çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi. Yangın yaklaşık 1,5 saatlik çalışma sonucu kontrol altına alındı.

YANGIN KONTROL ALTINA ALINDI

Sünger fabrikasında çıkan yangın itfaiyenin müdahalesi sonucunda kontrol altına alındı.

İBB'DEN AÇIKLAMA

İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan açıklamada, "Yaklaşık 20 bin m2 büyüklüğündeki 3 katlı plastik ve sünger üretimi yapan fabrikada meydana gelen yangına, İBB İtfaiyesi (Arnavutköy, Sultangazi, Hadımköy, Başakşehir, Şişli, Fatih, Bakırköy, Seyrantepe, Kocasinan, Kemerburgaz, Bahçeşehir, Çatalca) 40 araç, 122 personelle müdahale etmektedir" denildi.

Muhabir: Haber Merkezi