Türkiye’nin bayrak taşıyıcı markası olan Türk Hava Yolları (THY), bu kez bir kampanya duyurusuyla değil, olay bir ifadeyle gündemde.
İnternet sitesi üzerinden duyurulan yeni mil kampanyasında, medeniyetimizin gözbebeği İstanbul’un ismi yerine Bizans hayranlarının sıkça dile getirdiği "Constantinople" ifadesinin yer alması, "Bu kadarına da pes" dedirtti.
Daha önce de benzer mecralarda karşılaşılan bu durumun, Türkiye’nin en stratejik kurumlarından biri olan THY’nin resmi platformunda yaşanması tepkileri üzerine çekti.
Olayın kısa sürede yayılmasının ardından THY’ye yönelik eleştiriler artarken, vatandaşlar, sosyal medyada gündem olan bu durumun basit bir yazılım hatası olamayacağını savunuyor.
THY yönetiminden konuya dair henüz bir açıklama gelmezken, vatandaşlar tarafından yapılan bu hatanın düzeltilmesi bekleniyor.




