Allahı Rabb, Kur anı Kitab, İslam ı din ve nizam,

Muhammed Mustafa aleyhissalatü vesselamı Nebi, Şeriatı kanun, Ümmet-i

Muhammed i Ümmet kabul eden bir mü min olarak kötü düzen ve sistemden memnun

olmam mümkün değildir.

Hayatın acı realiteleri vardır. Hak, âdil, doğru bir

düzen yok. Kur an, Peygamber, İslam adalet istiyor. İnsanların güvenlik içinde

yaşamasını istiyor. Din, inanç, inandığı gibi yaşamak hürriyetimiz var mı Din,

can, mal, ırz, nesep güvenliği ne kadar

İslam dünyasının durumu niçin bu kadar kötü ve bozuk

Bundan beş sene önce dört arkadaş bir Haleb seyehati

planlamıştık. Kilis ten Haleb e geçecek, bir otomobil kiralayacak ve o şehri ve

etrafını keyfimizce gezecektik. O seyahat bir hayal oldu. Haleb e gidemeyiz,

gezemeyiz. Nice İslam ülkesi ve şehri için de durum böyledir.

Avrupalılar, birlik üyesi yirmi küsur ülkede rahatça,

emniyet içinde, sere serpe geziyor da, biz Müslümanlar İslam dünyasında niçin

böyle gezemiyoruz

Niçin Ciddeye, Mekkeye, Medineye pasaportsuz gidemiyorum

Bağdad ta Sünnîler niçin kan kusuyor

Mısırın halkın oyuyla seçilmiş meşru başkanı niçin

hapiste ve niçin idam cezası aldı

Amerika BİRLEŞİK devleti var da, niçin İslam BİRLEŞİK

devletleri yok

İspanyada Gırnata büyük camii Katolik katedrali yapıldı

da, Ayasofya niçin camilikten çıkartıldı.

Katoliklerin papası var da, Müslümanların niçin Halifesi

yok

İslam dini heykele iyi gözle bakmıyor da, ülkem niçin

heykellerle dolu. Sanemler niçin bana kızgın kızgın bakıyor

Bendeniz, çoğunluğu oluşturan Sünnî kesime mensup olduğum

halde, kendi öz vatanımda niçin bu kadar kayıt altındayım. Benim, ABD deki

Amish ler kadar hakkım ve hürriyetim niçin yok

İslam zinayı suç, günah, ayıp kabul ettiği halde, bugün

zina suç olmaktan çıkmış vaziyette. Niçin niçin ..

Yahudiler cumartesi, Hıristiyanlar Pazar günü tatil

yapabildiği halde, Müslüman çoğunluk niçin Cuma günü tatil yapamıyor

Müslümanları hangi derin güçler bu kadar böldü,

parçaladı, birbirinden kopuk bin hizbe ve fırkaya ayrıldı, Ümmet birliğini ve

iman kardeşliğini berhava etti

Türkiye nin düzeni veya sistemi nasıl bir düzendir ki,

Mercedes i üreten, bizden daha zengin ve nüfusu bizden daha fazla olan

Almanya dakinden daha fazla lüks israflı ve pahalı Mercedes vardır bizde

Güney Kore bütün dünya pazarlarına vasıflı otomobiller

ihraç ederken, benim ülkemin niçin yüzde yüz yerli ve millî bir otomobil

sanayii yok Türkiye Başbakanı niçin yüzde yüz yerli ve millî bir Türk

otomobiline binmiyor Yok ki, binsin! Niçin yok

Trafikteki keşmekeş Eğitimdeki gerilik Adaleti hakim

kılamayan kanunlar ve tüzükler cangılı Tarımın acınacak hali Medyadaki iğrenç

müstehcen yayınlar

Ben, bir Müslüman olarak bu sistemi ve düzeni tutamam,

beğenemem, ondan razı olamam.

Böyle bir sistemi ve düzeni beğenirsem dinim imanım

zedelenir,

yapamam bunu

(İkinci yazı)

Kabahat Müslümanlardadır

BU ülkede siyasetin bu kadar kirlenmesinden öncelikle

Sünnî Müslümanlar sorumlu ve suçludur.

Bizi dinsizler bu hale getirmişmiş, Masonlar bizi

yıkmışmış, din düşmanları şöyle böyle etmişmiş Bırakın bu sızıltıları ve

şikayetleri yahu.

Şu ülkede Müslümanın Müslümana ettiğini gavur etmez.

Ezanlar okununca, dinsizler bizi zincire mi vuruyor,

camiye gitmemize namaz kılmamıza mani mi oluyor Niçin kılmıyoruz, niçin

cemaate katılmıyoruz

Zekatlarımızı Kur ana, Sünnete, Şeriata, fıkha uygun

şekilde dosdoğru vermemizi onlar mı engelliyor

Dinsizlerin bizim için kazmış olduğu bütün çukurlara,

tuzaklara düşüyoruz, sonra da şikayet edip duruyoruz.

Firaseti olan Müslüman tuzağa bir kere düşer, sonra

tedbir alır bir dahi düşmez. Biz bin kere düşüyoruz, bin birinci düşmeye dünden

hazırız ve razıyız.

Azılı ve saldırgan bir kafirin kuyuya attığı fitne ve

fesat taşını bin Müslüman çıkartamıyor. Aslında, bir Müslümanın attığı taşı bin

kafirin ve münafığın çıkartamaması gerekmez mi

Kafirler bizim parçalanmamızı, bölük pörçük olmamızı

istiyorlarmış.

Soruyorum: Allah, Resulü (Salat ve selam olsun ona),

Kitabullah, Din-i Mübin; bizim, taşları demir ve erimiş kurşunla perçinlenmiş

aşılmaz ve yıkılmaz bir duvar gibi olmamızı istiyor. Biz niçin bunu yerine

getirmiyoruz

Hem, kafirlerin bizi parçalamasına lüzum yok ki. Biz

zaten ahlaksızlığımız, bencilliğimiz, gafletimiz, gevşekliğimiz, laçkalığımız,

holiganlıklarımız ile bu şeytanî parçalanma işini bizzat yapmakta değil miyiz

Kafirler bizi mahv ediyormuş. Bırakın şu yalanları,

safsataları!.. İçimizdeki şu sahte mücahidler varken kafirlerin bizi yıkmak

için çalışmalarına lüzum bile yoktur. Hani bir ara bu düzen bozuktur diye avaz

avaz haykıran, sonra ellerine fırsat geçince bozuk dedikleri düzenin haram ve

necis rahtlarına aç köpekler gibi saldıran sahtekarlar

Sen Kur anın kesinlikle yapılmasını istediklerini, farz-ı

aynları yapma; kesinlikle uzak durulmasını istediği yasakları, haramları işle,

sonra da kafirler bizi yere serdi de. Bu ne utanmazca bahanedir.

Kafirler senin alnına tabanca dayayıp ille de iman

kardeşinin gıybetini mi yapacaksın diyor Sen güle oynaya ölü kardeşinin etini

yiyorsun.

Suçlarımızı, günahlarımızı, hatâlarımızı kabul ve itiraf

edip, kendimizi ıslah etmedikçe bizim için kurtuluş ve haysiyet yoktur.

09.06.2015