Allahı Rabb, Kur anı Kitab, İslam ı din ve nizam,
Muhammed Mustafa aleyhissalatü vesselamı Nebi, Şeriatı kanun, Ümmet-i
Muhammed i Ümmet kabul eden bir mü min olarak kötü düzen ve sistemden memnun
olmam mümkün değildir.
Hayatın acı realiteleri vardır. Hak, âdil, doğru bir
düzen yok. Kur an, Peygamber, İslam adalet istiyor. İnsanların güvenlik içinde
yaşamasını istiyor. Din, inanç, inandığı gibi yaşamak hürriyetimiz var mı Din,
can, mal, ırz, nesep güvenliği ne kadar
İslam dünyasının durumu niçin bu kadar kötü ve bozuk
Bundan beş sene önce dört arkadaş bir Haleb seyehati
planlamıştık. Kilis ten Haleb e geçecek, bir otomobil kiralayacak ve o şehri ve
etrafını keyfimizce gezecektik. O seyahat bir hayal oldu. Haleb e gidemeyiz,
gezemeyiz. Nice İslam ülkesi ve şehri için de durum böyledir.
Avrupalılar, birlik üyesi yirmi küsur ülkede rahatça,
emniyet içinde, sere serpe geziyor da, biz Müslümanlar İslam dünyasında niçin
böyle gezemiyoruz
Niçin Ciddeye, Mekkeye, Medineye pasaportsuz gidemiyorum
Bağdad ta Sünnîler niçin kan kusuyor
Mısırın halkın oyuyla seçilmiş meşru başkanı niçin
hapiste ve niçin idam cezası aldı
Amerika BİRLEŞİK devleti var da, niçin İslam BİRLEŞİK
devletleri yok
İspanyada Gırnata büyük camii Katolik katedrali yapıldı
da, Ayasofya niçin camilikten çıkartıldı.
Katoliklerin papası var da, Müslümanların niçin Halifesi
yok
İslam dini heykele iyi gözle bakmıyor da, ülkem niçin
heykellerle dolu. Sanemler niçin bana kızgın kızgın bakıyor
Bendeniz, çoğunluğu oluşturan Sünnî kesime mensup olduğum
halde, kendi öz vatanımda niçin bu kadar kayıt altındayım. Benim, ABD deki
Amish ler kadar hakkım ve hürriyetim niçin yok
İslam zinayı suç, günah, ayıp kabul ettiği halde, bugün
zina suç olmaktan çıkmış vaziyette. Niçin niçin ..
Yahudiler cumartesi, Hıristiyanlar Pazar günü tatil
yapabildiği halde, Müslüman çoğunluk niçin Cuma günü tatil yapamıyor
Müslümanları hangi derin güçler bu kadar böldü,
parçaladı, birbirinden kopuk bin hizbe ve fırkaya ayrıldı, Ümmet birliğini ve
iman kardeşliğini berhava etti
Türkiye nin düzeni veya sistemi nasıl bir düzendir ki,
Mercedes i üreten, bizden daha zengin ve nüfusu bizden daha fazla olan
Almanya dakinden daha fazla lüks israflı ve pahalı Mercedes vardır bizde
Güney Kore bütün dünya pazarlarına vasıflı otomobiller
ihraç ederken, benim ülkemin niçin yüzde yüz yerli ve millî bir otomobil
sanayii yok Türkiye Başbakanı niçin yüzde yüz yerli ve millî bir Türk
otomobiline binmiyor Yok ki, binsin! Niçin yok
Trafikteki keşmekeş Eğitimdeki gerilik Adaleti hakim
kılamayan kanunlar ve tüzükler cangılı Tarımın acınacak hali Medyadaki iğrenç
müstehcen yayınlar
Ben, bir Müslüman olarak bu sistemi ve düzeni tutamam,
beğenemem, ondan razı olamam.
Böyle bir sistemi ve düzeni beğenirsem dinim imanım
zedelenir,
yapamam bunu
(İkinci yazı)
Kabahat Müslümanlardadır
BU ülkede siyasetin bu kadar kirlenmesinden öncelikle
Sünnî Müslümanlar sorumlu ve suçludur.
Bizi dinsizler bu hale getirmişmiş, Masonlar bizi
yıkmışmış, din düşmanları şöyle böyle etmişmiş Bırakın bu sızıltıları ve
şikayetleri yahu.
Şu ülkede Müslümanın Müslümana ettiğini gavur etmez.
Ezanlar okununca, dinsizler bizi zincire mi vuruyor,
camiye gitmemize namaz kılmamıza mani mi oluyor Niçin kılmıyoruz, niçin
cemaate katılmıyoruz
Zekatlarımızı Kur ana, Sünnete, Şeriata, fıkha uygun
şekilde dosdoğru vermemizi onlar mı engelliyor
Dinsizlerin bizim için kazmış olduğu bütün çukurlara,
tuzaklara düşüyoruz, sonra da şikayet edip duruyoruz.
Firaseti olan Müslüman tuzağa bir kere düşer, sonra
tedbir alır bir dahi düşmez. Biz bin kere düşüyoruz, bin birinci düşmeye dünden
hazırız ve razıyız.
Azılı ve saldırgan bir kafirin kuyuya attığı fitne ve
fesat taşını bin Müslüman çıkartamıyor. Aslında, bir Müslümanın attığı taşı bin
kafirin ve münafığın çıkartamaması gerekmez mi
Kafirler bizim parçalanmamızı, bölük pörçük olmamızı
istiyorlarmış.
Soruyorum: Allah, Resulü (Salat ve selam olsun ona),
Kitabullah, Din-i Mübin; bizim, taşları demir ve erimiş kurşunla perçinlenmiş
aşılmaz ve yıkılmaz bir duvar gibi olmamızı istiyor. Biz niçin bunu yerine
getirmiyoruz
Hem, kafirlerin bizi parçalamasına lüzum yok ki. Biz
zaten ahlaksızlığımız, bencilliğimiz, gafletimiz, gevşekliğimiz, laçkalığımız,
holiganlıklarımız ile bu şeytanî parçalanma işini bizzat yapmakta değil miyiz
Kafirler bizi mahv ediyormuş. Bırakın şu yalanları,
safsataları!.. İçimizdeki şu sahte mücahidler varken kafirlerin bizi yıkmak
için çalışmalarına lüzum bile yoktur. Hani bir ara bu düzen bozuktur diye avaz
avaz haykıran, sonra ellerine fırsat geçince bozuk dedikleri düzenin haram ve
necis rahtlarına aç köpekler gibi saldıran sahtekarlar
Sen Kur anın kesinlikle yapılmasını istediklerini, farz-ı
aynları yapma; kesinlikle uzak durulmasını istediği yasakları, haramları işle,
sonra da kafirler bizi yere serdi de. Bu ne utanmazca bahanedir.
Kafirler senin alnına tabanca dayayıp ille de iman
kardeşinin gıybetini mi yapacaksın diyor Sen güle oynaya ölü kardeşinin etini
yiyorsun.
Suçlarımızı, günahlarımızı, hatâlarımızı kabul ve itiraf
edip, kendimizi ıslah etmedikçe bizim için kurtuluş ve haysiyet yoktur.
09.06.2015