Son günlerde milletçe önemli olaylar yaşıyor, önemli
gelişmelere tanık oluyoruz! Mısır da asker sahaya iniyor, seçimle iş başına
gelmiş kadroları tasfiye etmeye çabalıyor ama bu olayın etkileri sadece Mısır
ile sınırlı kalmadığını görüyoruz!
Mesela Türkiye bu olaydan oldukça etkilendi! Başbakan
Erdoğan olayla ilgili bir takım tespitlerde bulundu! Amerika dan uyarı geldi!
Darbe yapan Mısırlı General Sisi yi kınamayan Amerika,
Bu olayın ardında İsrail var diyen Erdoğan ı güçlü bir biçimde kınadığını
açıkladı!
Demek ki ABD açısından binlerce Müslüman ın
öldürülmesinin on binlerce Müslüman ın da yaralanmasının hiçbir önemi yok!
Yeter ki İsrail eleştirilmesin ve İsrail e Gözünün üstünde kaşın var
denilmesin!
Kınama hemen hazır! Hem de güçlü bir şekilde!
Yaşadığımız bu önemli olaylar, tanık olduğumuz önemli
gelişmeler AKP li dostlarımızın ayıkmasına vesile olduysa ne mutlu!
Onlar zannettiler ki sırtlarından Milli Görüş gömleğini
çıkarıp Muhafazakâr demokrat gömleğini giyince Batı dünyası onları
bağırlarına basacak ve her dediklerine evet diyecek!
Batı dünyası çıkarı olmadan insanı hiç bağrına basar mı
Batı dünyasının kendine has kırmızıçizgileri var! Bu kırmızıçizgilere uygun
davrandığınız sürece arkanızda ya da yanınızdaymış gibi dururlar!
Ama kırmızıçizgiyi aştınız mı hemen kınanırsınız! Mesela
İsrail e laf söyletmezler! İsrail e toz kondurtmazlar!
Laf söylerseniz, toz kondurtmaya kalkışırsanız hemen
karşınıza geçip demediklerini bırakmazlar!
Evet, Mısır ın darbeci generalini kınamaya dilleri
varmayan ABD liler Türkiye nin İsrail i suçlayan Başbakan ı Erdoğan ı kınamakta
hiç vakit kaybetmediler!
Dileriz bu kınama ibret almak isteyenler için bulunmaz
bir fırsat oluştursun! Ve sırtlarından Milli Görüş gömleğini çıkararak
sorunların üstesinden geleceklerini sananların ayıkmasına vesile olsun!
Bırakın sadece Milli Görüş gömleğini çıkarmayı Milli
Görüş ü gönüllerinden ve kafalarından tamamen silmiş olsalar dahi onların
istediği dilden konuşmadıkları sürece hüsn-ü kabul görmeyecekler!
Bize göre AKP li dostlar için güzel bir fırsat çıkmış
bulunuyor!
Şimdi gün sırtlarından çıkarıp attıkları Milli Görüş
gömleğini yeniden sırtlarına geçirme günüdür!
Ayıkma günüdür!
Bu kınamadan çıkarılacak çok ders var aslında!
Biz İsrail dedik, Amerika niye alındı diye şaşkınlık
gösterme yerine İkisinin de aynı kapıya çıktığını gördük deyip aslına rücu
etmek daha güzel olmaz mı
Ey BM Güvenlik Konseyi ne işe yararsın diye sorma
yerine İslam ülkeleri Birleşmiş Milletleri ni kurmak için kolları sıvamak
gerekmez mi
Ve bir de yıllar öncesinden bugünleri işaret eden
rahmetli Erbakan hocamıza bir kez daha hak vermemek elde mi