“ÇOK ÇOK ÜZGÜNÜM”
Karşılaşma sonrası büyük hayal kırıklığı yaşayan Montella, yaşanan sonuca rağmen oyuncularının mücadelesinden memnun olduğunu belirtti. İtalyan teknik adam, "Çok çok üzgünüm. Milletimiz adına büyük beklentiler vardı. Bizim de beklentilerimiz büyüktü. TFF adına da çok üzgünüm, nasıl çalıştıklarını biliyorum. Futbolcuların nasıl çalıştıklarını biliyorum. 35 yıldır futboldayım, normalde 50 yılda bir denk gelir ama bize 2 maçta denk geldi. İki maçta 65 şut var, topla oynamayı söylemiyorum bile. Kader bizden yana değildi." ifadelerini kullandı.

“OLMADI MAALESEF”
Montella açıklamalarının devamında oyuncularına destek mesajı vererek mücadele vurgusu yaptı. Deneyimli teknik direktör, “Futbolcularımıza, kafalarını kaldırmalarını söyledim. Bazen söylenir ya, nasipten de ötesi yok. Her zaman futbolcularımızın çalışkanlık yüzdesine ve hırsına bakarım. Sahadaki ruhlarına bakarım. Hepsinde inanılmaz bir hırs vardı. İki maçta sonuna kadar mücadele ettiler. Onlara desteğim sonuna kadar olacak. Kimse kendini geri çekmedi, herkes çalıştı ve çok mücadele etti. Olmadı maalesef...” sözleriyle değerlendirmesini tamamladı.





