Fenerbahçe'de gerçekleştirilen olağanüstü genel kurulda Ali Koç'a üstünlük sağlayan Saadettin Saran, mazbatasını aldı.

Saran, yaşanan puan kayıplarının ardından kolları sıvarken bugün futbolcularla bir araya geldi.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, başkan Saadettin Saran ile yönetim kurulu üyesi Ertan Torunoğulları, Can Bartu Tesisleri'nde futbol A takımıyla bir araya geldi.

Saran ile Torunoğulları, futbolcularla bir toplantı gerçekleştirdi.

Gerçekleştirilen toplantısının içeriği açıklanmazken gündeme dair konular ve sorunlara dair çözümlerin konuşulduğu tahmin ediliyor.

Muhabir: Haber Merkezi