Mavi-beyazlı camiada haftalardır merakla beklenen teknik direktör bilmecesi çözüldü. Geride kalan sezonda kısıtlı imkanlara ve zorlu lig maratonuna rağmen Erzurum temsilcisini 1. Lig'den Süper Lig'e çıkarma başarısı gösteren Serkan Özbalta, yuvada kaldı. Taraftarın sevgilisi haline gelen tecrübeli çalıştırıcının takımın başında kalıp kalmayacağı sorusu, kulüp binasından gelen son dakika haberiyle netlik kazandı. Şehirde büyük bir sevinç dalgası yaratan bu hamle, yeni sezon öncesi kulüpte taşların yerine oturduğunu gösterdi.
Görüşme olumlu sonuçlandı
Erzurumspor FK Başkanı Ahmet Dal, geçtiğimiz günlerde geleceğe yönelik planlamalar yapmak üzere teknik direktör Serkan Özbalta ile bir araya geldi. Süper Lig'de kalıcı bir kadro kurmak ve transfer politikasını belirlemek adına masaya oturan ikilinin görüşmesi uzun sürmedi. Takımın felsefesini ve vizyonunu devam ettirmek isteyen Başkan Dal'ın teklifine Özbalta'nın da sıcak bakmasıyla pürüzler giderildi. Gerçekleştirilen kritik görüşmenin ardından deneyimli teknik adam, kendisini yeniden mavi-beyazlı renklere bağlayan resmi sözleşmeye imza attı.
Açıklamada yeni sezon hazırlıklarının 29 Haziran Pazartesi günü başlanacağı belirtilerek, 'Camiamıza büyük gurur yaşatan teknik direktörümüz Serkan Özbalta ile yeni sezonda da yolumuza birlikte devam edecek olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Rekorlarla taçlanan şampiyonluk sezonunun ardından, 2026-2027 Trendyol Süper Lig sezonunda hocamız ve ekibine başarılar diliyor, yapılan anlaşmanın kulübümüz, camiamız ve şehrimiz adına hayırlı olmasını temenni ediyoruz.' denildi.