Lübnan’da İsrail tarafından katledilen sivillerin intikamını almak Hizbullah’a kaldı. Lübnan hükümeti ABD’nin siyasi baskıları sonucu İsrail’e taviz üzerine taviz verdiği müzakerelerde vakit kaybederken, Hizbullah Siyonist işgalcileri tek tek avlamaya devam ediyor. İsrail ordusu, Lübnan ile imzalanan çerçeve anlaşması, ateşkes ve ABD-İran mutabakatına rağmen saldırılarını sürdürdüğü Lübnan'ın güneyinde bir subayının öldürüldüğünü açıkladı. İsrail ordusundan yapılan açıklamada, İsrail askerlerinin gece yerel saatle 02.00 sularında Lübnan'ın güneyinde bulunan Deyr Siryan beldesindeki bir binaya düzenlediği baskın sırasında Hizbullah mensuplarıyla çatışma yaşandığı aktarıldı.
YÜZBAŞI RÜTBESİNDEKİ İŞGALCİ ÖLDÜRÜLDÜ
İşgal ordusundan yapılan açıklamada, Hizbullah mensuplarıyla çıkan çatışmada Golani Tugayı 12. Taburu'nda takım komutanı olarak görev yapan Yüzbaşı David Hazutt’un öldüğü, bir askerin ise yaralandığı kaydedildi. Yaralanan askerin hastaneye kaldırıldığını belirten açıklamaya göre, çatışma sonrası İsrail savaş uçakları bölgeye hava saldırıları düzenledi. İsrail’in Lübnan’da Hizbullah tarafından öldürülen asker sayısı 40’a yaklaştı. Halen hastanelerde tedavi gören durumu ağır olan yüzlerce işgal askeri mevcut. Siyonist işgal ordusunun Lübnan’daki kayıplarının daha da artacağı öngörülüyor.