Trendyol ve Hepsiburada'ya dünya devi rakip geliyor!

E-ticaret yatırım şirketi Opontia, online satışlarını artırmayı amaçlayan şirketlere destek olmak için Türkiye pazarına girmeye karar verdi.

Büyütmek için resme tıklayın

Dubai merkezli şirketin Türkiye Genel Müdürü Yaman Ungan, "Yüzde 70 artan online satışlar, sektör için çok büyük bir potansiyele işaret ediyor. Türk markaları e-ticaret performanslarını çok daha yükseğe çıkarabilir." ifadelerini kullandı.

"Türkiye e-ticaret en hızlı büyüme oranıyla birinci olacak"
Statista 2021 raporuna göre, Türkiye'nin 2020-2025 döneminde her yıl ortalama yüzde 14,59'luk gelişme kaydederek, perakende e-ticaret sektöründeki en hızlı büyüme oranıyla dünya sıralamasında birinciliğine ulaşmasının beklendiğine dikkat çeken Ungan, "Bu avantajı fırsata birlikte dönüştürmek için Türkiye'ye yatırım yapmaya karar verdik. Pandemide değişen tüketici davranışlarının bir kısmı zaman içinde alışkanlığa dönüşmeye başladı. Bunların başında online alışveriş geliyor. Tüketiciler satın alma deneyimini e-ticaret sitelerine kaydırıyor. Bu da yenilikçi yaklaşımlara yatırım yapmayı gerektiriyor. Türkiye perakende e-ticaret gelişiminde birinci sıraya yükselirken, pastasını da büyütebilir." dedi.

"Gelecekteki partnerlerimizle ortak bir yol çiziyoruz"
Opontia kurucu ortağı Manfred Meyer, Türkiye e-ticaret pazarı hakkında önemli veriler paylaşarak, "Geçen yıl Türkiye'de 11 bin e-ticaret sitesinden verilen 7,8 milyon TL değerindeki siparişlerde 46 milyonu aşkın ürün satıldı. Bir önceki yıla oranla %69,28 artan satışlar çok büyük bir potansiyel barındırıyor. Biz de Opontia olarak bu ivmeyi sağlıklı ve sürdürülebilir bir şekilde büyütmek isteyen e-ticaret siteleri için küresel bir yatırım ağı sunuyoruz. Bu şekilde gelecekteki partnerlerimizle şimdiden ortak bir yol çiziyoruz." açıklamasında bulundu.

"Yüksek potansiyele sahip markaları global e-ticaret pazarına çıkarıyoruz"
Başarılı Türk markalarını Avrupa, Ortadoğu ve ardından global pazarlara açmayı hedeflediklerinden bahseden Kurucu Philip Johnston, yatırım yapmayı düşündükleri şirketlerin profilini şu sözlerle aktardı: "Ağırlıklı olarak mutfak, banyo, spor, ev, oyuncak gibi dönemsel olmayan ürünlere odaklanıyoruz. Yatırım yapacağımız markalar için 2 rakamsal kriterimiz var: Aylık en az 50 bin TL ciro ve 10 bin TL net kâr. Sonrasında marka sahiplerinin operasyonel yükünü biz üstleniyoruz. Böylece onlar da asıl uzmanlıkları olan markalarına odaklanabiliyor."

11 Eyl 2021 - 15:47 - Ekonomi


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Milli Gazete Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Milli Gazete hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Milli Gazete editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Milli Gazete değil haberi geçen ajanstır.



Şehir Markaları

Siz de şehir markaları arasındaki yerinizi mutlaka alın...

+90 (212) 697 10 00
Reklam bilgi


Anket Tarım Kredi Kooperatifi marketi fiyatları pahalı mı?