İmamoğlu'nun Süleymancıların içinde yetiştiğini iddia etti

Gazeteci Fehmi Çalmuk, Hürses internet sitesinde yayınlanan yazısında Ekrem İmamoğlu'na dair dikkat çeken bir iddiada bulundu.

Haber albümü için resme tıklayın

Gazeteci Fehmi Çalmuk 'Projesini Projelendirdiğimin Projesi' başlıklı yazısında CHP-İYİ Parti Millet İttifakı İstanbul Belediye Başkan Adayı Ekrem İmamoğlu'nun çocukluk yıllarında Süleymancılar olarak bilinen cemaatin içinde yetiştiğini iddia etti.

Esnafhabertv.com’un Genel Yayın Yönetmeni Fehmi Çalmuk, İmamoğlu'na dair iddiasını yazılarını yayınlayan Hürses internet sitesindeki köşesinden açıkladı.

Öte yandan Çalmuk, Ekrem İmamoğlu'nun Süleymancılar içinde olduğunu iddia ettiği döneme ilişkin bir de fotoğraf yayınladı.

17 May 2019 - 01:50 - Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Milli Gazete Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Milli Gazete hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Milli Gazete editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Milli Gazete değil haberi geçen ajanstır.

78

doğrusöyler - Süleyman Efendinin Talebelerinin hangisi vatan hainliği yapmıştır bulun o zaman beraber yargılayalım.. Bu bir akp nin içinde bir sürü hain var önce fetönün yalakaları idi gemi su alınca hemen akp ye sıvıştılar ve kimi bakan kimi bakar kimi yiyici kimi talancı onları ne yapmalı .. buda iki...

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 28 Şubat 08:44
77

Recep - Bence daha özeldir, seyiddir. Süleymancılar dan el almıştır. Eyüp sultanda sular seller gibi okumuştur. Hatta ayasofya 'da zincirler kırılacak diyorduk ya yunanistana gittiğinde Kiriakos Miçotakis memleketine hoşgeldin demişse de hatta iki kadeh dokuştursada değil mi fehmi abi oni daaa ekrem kırmıştır. Olsun eko seyyidir. Sayın H.DAMAR abiminde başkanıdır.

Siz iyice yoldan çıkmış, pusulanız şaşmıştır.

Yanıtla . 15Beğen . 8Beğenme 25 Ocak 02:00
76

Tamam - Bu Süleymancıları öyle teorik ediyorum ki diğer cemaat lar gibi AKP ye yalakalık yapmadılar dik durdular ve şu anda onlardan başka dini öğreten yok onlardan biri bu yazımı okursa işaret etsin bende çocuğu mu vermek istiyorum yardımcı olsun

Yanıtla . 57Beğen . 33Beğenme 20 Ocak 17:42
72

M Kiraz - neyani insan olmak dinini öğretmek islamın adabını her partiden insana öğretmek suçmu yani

Yanıtla . 27Beğen . 7Beğenme 07 Ocak 23:17
70

Faruk - Bu fotoğraf tarihi itibari ile o kadar eski değil gibi sanki 90 lar

Yanıtla . 6Beğen . 5Beğenme 25 Aralık 07:41
74

Sabo Filaş - @Faruk 70 nolu yoruma cevabı: Neyazarsanız yazın kabirede vereceğiniz suallere arapca cevap vereceksin men rabbüke rabbim kim vema dinüke dinin ne yok şu cemaat yok bu cemaat yeterki islamiyeti iyi anla öğren kulluk görevini yerine getir Süleymalılarda bu işi iyi yapıyorlar gençliği bataklıktan kurtarmaya çalışıyorlar hangi birimizin evinde çocuklarımıza dinimizi öğretiyoruz onlar ailelerinden fedakar edip gençliklerini dine adamış. Çocuklarımıza islamiyeti öğretiyorlar onlardan allah razı olsun

Yanıtla . 58Beğen . 23Beğenme 12 Ocak 16:03
69

Metin - Geçmişi ne çabuk unuttunuzda bunların peşine takıldınız.Yunanlıların bizim çocuk belediye başkanlığını kazandı diye yazdıklarında bir cevabınız oldumu?İstanbula Makariyosun heykelini dikmesine ne diyorsunuz.

Yanıtla . 37Beğen . 13Beğenme 21 Aralık 12:08
67

Cemal Er - Bakin kardeşim eskiden sadece süleymancilarin kursları vardı çok yaygındilar herkese dinini imanini öğretiyorlardı ondan olabilir.

Yanıtla . 24Beğen . 16Beğenme 19 Aralık 11:34
66

Kriter pkk - Erdoğan a da böyle şöyle diyerek kızanlar şimdi Ekrem için güzelleme yapıyorlar Erdoğana Siyasal İslamcı diyenler Kılıçdaroğlu Veda Hutbesi okuyun demesi Metalin Hz.Ömerin Adaletinden , Allah c.c Peygamber s.a.s den bahsetmesi Ekremi de Sütö cüler desteklemesi bunlar Siyasal İslamcı olmuyor da Erdoğan oluyor Muhalefet öyle bir kafaya sıyırmış durumda ki Millet her türlü zorlu yollara rağmen Erdoğana desteklemesi Çiftçiye Esnafa Memura Öğretmene bile Hala Akp ye oy veriyorsanız dedirtiyorlar sebebi Erdoğan gidecek Ülke 6 ay da rahata kavuşacakmış 6 ay da Ülkeyi rahata kavuştursun bakalım biz de seyredeceğiz sizlere Haa kazandık diye Akp lileri de tehdit eden dersiniz çünkü Muhalefete düşse bile Akp ölmez bitmez tükenmez dağılmazlar isterseniz kazanın ispatlaması bedava.

Yanıtla . 23Beğen . 24Beğenme 19 Aralık 08:48
56

Ak - İnsan öcü bucu olmakla olunmaz ancak ve ancak halis mümin olursa olur yoksa her haltı yer ne olursa olsun

Yanıtla . 28Beğen . 5Beğenme 27 Eylül 09:33
55

Konya - Biride çıkıp demiyor ki madem öyle takkesi neden beyaz bence bu fotoda bir imamhatip mülakatında yeme bizi yazar kuru kuruya polemik üretme vebal olur

Yanıtla . 39Beğen . 14Beğenme 27 Eylül 05:57
57

Yalnizkurt - @Konya 55 nolu yoruma cevabı: Aynen be kardeşim asıl siyonist yontmadı bu medya ordusudur.

Yanıtla . 11Beğen . 1Beğenme 27 Ekim 23:23
54

Kemal - Hala chp iyi parti ittifakı diyorlar, hadep neden sayılmıyor utaniyormusunuz 3 milyon oyu aldiniz tabiki adınıda anmıyorsunuz. Tezatliga bakın .

Yanıtla . 21Beğen . 17Beğenme 24 Eylül 22:23
53

Dünyayı Iyilik Kurtara - Emniyet içinde de süleymancılar yurdunda yetişen bir polis memuru tarafından dünyayı iyilik kurtaracak derneği kurdular emniyet içinde yapılanmaları bu şekilde

Yanıtla . 11Beğen . 25Beğenme 15 Eylül 14:51
71

Kerim Gökdemir - @Dünyayı Iyilik Kurtara 53 nolu yoruma cevabı: her nedense. hepsi. amerikada. bir. vilaya çiftliğe sahipler. hani. avrupada dünyada. islam fobi. yalanını. çıkaranlarda. kendileri. islam. fobiyi. gercekten varsa. onların kin dolu. hep kavgalı hallerinin körüklediğini. dünyada. bilmeyen yok almanyada. insanların. vicdanlarını. somurup islöam önderliğinde polemiklerinin. pesindeler hatta dünyada. islami. temsil etme. pesindeler almanyada 100-100 böyle. alman devletine. almanyadaki. türk müslümanlarin. temsilcisi olmak icin caba. sarf ediyorlar,,,,ben almanyada. yaşıyorum. allahima. inanıyorum ama. böyle islam temsilcilerinide. lanetliyorum. vallahi. beni imanımdan soğuttular. islam onların anlattigi gibi degil. islam kimsenin. tekelinde. degil.........

Yanıtla . 9Beğen . 4Beğenme 26 Aralık 20:53
52

Yapmayın - mevcut cemaatlere bakınca insanın solcu olası geliyor.. hangi biri siyaset yapmıyor hangi imam siyaset yapmıyor Allah aşkına önce diyaneti kapatıp özgür ve bağımsız bir diyanet kurmalıyız başkanını din adamlaırnın seçtiği bağımsız bir diyanet yoksa her hafta solcuların diyanet kapatılsın eleştirilerine maruz kalırız... şu anda cemaatler akpli olursa vatan millet sevdalısı, eleştirir ve karşı çıkarsa fetöcü, hain, din düşmanı, irancı olur... fetöyü kim fötö yaptı şimdi çıkmış ekrem süleymancı deniyor... adamın rumluğu yunanlığı kalmadı süleymancılığı kalmadı 800 bin fark attı bu sağcılar akıllanmazsa ülkeyi chp ye teslim edecek yazık olacak...

Yanıtla . 22Beğen . 26Beğenme 15 Eylül 11:54
51

Nsn - Evet öyle şimdide onlrgibi ihanet içinde yüzüyorlar

Yanıtla . 13Beğen . 24Beğenme 13 Eylül 14:57
62

Süleyman - @Nsn 51 nolu yoruma cevabı: Kişi kendisinden bilir herkesi

Yanıtla . 7Beğen . 3Beğenme 18 Kasım 23:13
50

İbrahim - Bu ülkedeki cemaatler istisna hariç ingiliz kraliyet ailesi tarafından finanse edilir bu cemaatler in finansal para akışını kesin kısa sürede yok olur gider suleymancilarin feto dan farkı ellerine henüz silah almamalari kendi içlerinde kapalı kutu 1960 dan beri bir bakın siyasi olarak ne olduklarını anlarsınız kendilerinden başkasına yer yok anlayışı her cemaat topluma farklı bir din anlayışı sunuyor bu anlayışı siyasetten burakrasiden Emniyetten ve ordudan uzak tutmaz lazım yoksa her dönem bir feto çıkacak sil baştan yapacağız Diyanet görevini layıkıyla yapması gerekir

Yanıtla . 26Beğen . 46Beğenme 12 Eylül 00:48
49

Kemiksiz Dilli - Ne var biz de yedik oranın ekmeğini nolmus kuran öğrendik dağıldık işimize gücümüze kim nereye geldiyse kendi çabasıyla gelmiştir benim orda arkadaşim var NASA da çalışıyor cemaat mi yerlestirdi oraya

Yanıtla . 62Beğen . 18Beğenme 11 Eylül 21:54
47

Sakaryalı - En iyi cemaat camiye gidip namazını kılan

Cami cemaatidir gerisi boş

Yanıtla . 69Beğen . 45Beğenme 03 Mayıs 19:39
46

Suna Aydoğan - Din eğitimi alanlar mutlaka bir din eğitimi veren birliklerde eğitimlerini alırlar mesele bu gün çağdaş ilerici dinini bilen aydin fikirli ilerici birisi olmasıdır din her toplumun hasas noktasıdır yönetimler zaman zaman değişirse adaletli bir yönetim şekli olur yönetenler değişmese iyiyi kötüyü nasıl ayırt edecez bü ülke hepimizin olduğu için farklı kişilerin yönetmesi en doğrusudur..

Yanıtla . 12Beğen . 16Beğenme 02 Mayıs 20:15
45

Sivasi - Sizler yalaka yandaşlardan korkun onlar menfaatleri için hertürlü şerefsizliği yaparlar

Yanıtla . 45Beğen . 4Beğenme 01 Mayıs 05:20
44

Sivasi - Kahraman şehidimiz Ömer Halisdemirde Süleyman efendinin yurtlarında yetişti onu neden söylüyemiyorsunuz.

Yanıtla . 83Beğen . 20Beğenme 01 Mayıs 05:17
40

Düşünmeden Konuşanları - Ben de biliyorum, Süleyman Efendi grubu da biliyor bu durumu.

Yanıtla . 12Beğen . 6Beğenme 17 Nisan 16:12
34

Yani - İnsanları uncu sabuncu olarak paranteze almak önyargı olarak maalesef yerleşmiş.

Bir insan hayatı boyunca başta aile sonra okul, yurt ve toplun olmak üzere birçok farklı mekanda yetişebilir.

Farklı dünya görüşlerine doğal olarak sahip olabilir.

Neticeye bakmalı. İçerisinde bulunduğu topluma ne derece faydalı. Kamu yararına mı? Yoksa zararına mı?

Etiketlemek kolaydır.

Yanıtla . 77Beğen . 7Beğenme 08 Şubat 16:11
33

Ömer koçer - Olabilir de anlamadığım o zaman CHP ile ne alakası olabilir . Yahut da neden CHP de . Muhterem Süleyman Hilmi Tunahan hazretleri CHP ile mücadele etmedi mi? Acayip bir durum .

Yanıtla . 55Beğen . 20Beğenme 30 Ocak 13:54
31

Mehmet Selim Polat - BUDA BİR ŞEY Mİ?.DAMAT,BERAT ALBAYRAKTA.FETULLAH GÜLENİN DİZİNİN DİBİNDE BÜYÜDÜ.

Yanıtla . 121Beğen . 29Beğenme 23 Ocak 13:49
39

G Corp - @Mehmet Selim Polat 31 nolu yoruma cevabı: T.C vatandaşı olarak büyüdü var mı bir diyeceğin ?

Yanıtla . 10Beğen . 27Beğenme 17 Nisan 13:26
37

Rıfkı - @Mehmet Selim Polat 31 nolu yoruma cevabı: Sen nerede büyüdün?

Yanıtla . 11Beğen . 17Beğenme 06 Nisan 19:34
30

Bülent Çavuşoğlu - Bu ülkede cematların içinde en dürüst olanları sülaymancılardır ne olmuş ekrem başkanım gibi dürüst bir insan yetişmiş o cemaatden yetmezmi hırsızları görünce insan gurur duyuyor ekrem başkanla allah yolunu açık etsin

Yanıtla . 92Beğen . 113Beğenme 17 Ocak 10:34
38

Suizan Etmeyelim. - @Bülent Çavuşoğlu 30 nolu yoruma cevabı: Kendinizin vakıf olmadığı başkalarının ağzı ile bir konu üzerinden falan filan bana anlattı diye yönlendirme yapıyorsunuz, hata yapan günah işleyen, bir kişi her cemaatin, partinin, derneğin,vakfın hatta ailenizin içinde bile olabilir genele bu durum mal edilemez..

Yanıtla . 6Beğen . 5Beğenme 10 Nisan 21:33
32

Kerim - @Bülent Çavuşoğlu 30 nolu yoruma cevabı: Doğrudur her cemaatte dürüst insanlar vardır,dürüst olanlara sözüm yok ama Süleymancıların içinde de ,Zekat,fitre,öğrencilere yardım parasını yiyen ,yaptığı hayrın Makbuzunu bile veremeyen Süleymancılar olduğunu bizzat bu olayı bana anlatan abilerimiz oldu.Bu yüzden,Ahiretteki mahkeme , herşeyi ortaya çıkaracak.

Yanıtla . 51Beğen . 35Beğenme 27 Ocak 10:50
28

Vatandaş - Sevgili dostlar nerede yetişirse yetişirsin,çok mu önemli? Adam gariban fakir fukaranın milyarlarca dolarlarını çalmımıyor,çırpmıyo. Kamuoyu tarafından oğlan çocuklarına tecavüzcü olarak bilinen sözde vakıflara milyarlarca dolarlarımızı peşkeş çekmiyorsa daha ne bu millete çalmayan hırsızlık yapmayan idareci lazım gerisi teferruat.

Yanıtla . 91Beğen . 89Beğenme 11 Ocak 12:44
24

Kerhan - O takke fetö takkesidir süleymancılarınki lacivert takke, bu ekrem samanyolu kanalında spor muhabirliği yapıyordu imamoğlu.

Yanıtla . 64Beğen . 39Beğenme 04 Temmuz 02:33
64

Manken - @Kerhan 24 nolu yoruma cevabı: Beyaz takke dikkat cektigi icin sulayman efendinin talebeleri ve hocalari lacivert veya nadiren siyah takke kullanirlar isleride devletten destek almadan ayirt etmeden zeki veya geri zeki olmasina bakmadan efendi hazretlerinin dedigi gibi evinin veyahut ayakkabisini bulacak kadar akli olsun yeter biz ona kur'ani kerimi ogretiriz buyurmustur amaclari tamamen dini butun gencler yetistirmektir suanda bazi hoca efendiler siyasete bulasti bazi catlaklar var ama normaldir bu devirde bilip bilmeden bos bos yorum yapmayin gunaha da girmeyin saygilar

Yanıtla . 29Beğen . 1Beğenme 19 Kasım 00:23
58

Yavux - @Kerhan 24 nolu yoruma cevabı: Bende sileymancilarda buyudum senden ogreniyorum takke lacivert oldugunu hocalariminda takkesi hep beyazdi

Yanıtla . 2Beğen . 12Beğenme 29 Ekim 03:03
29

Hüseyin IŞIK - @Kerhan 24 nolu yoruma cevabı: Erdoğan da bu kanal tarafından göklere çıkartılıyordu... demek ki Chp ve Akp aynı yerden geliyor..

Yanıtla . 45Beğen . 24Beğenme 15 Ocak 03:02
19

Kemal Gür - SÜLEYMANCILIK NASIL BİŞEY İYİ BİŞEYMİ ACABA

Yanıtla . 28Beğen . 10Beğenme 20 Mayıs 14:23
73

İso - @Kemal Gür 19 nolu yoruma cevabı: Ah be kardeş nasip olsada bır o çembere dahil olsan efendimizin Ebubekir sidiikin aldığı bayrakla bu güne kadar ve kıyamet sabahına kadar getirdiği eshabin tertemiz yolu benim kalbim hep sizlLar ben içerden çıktım nasip o kadardı inşallah tekrar içeri girerim bı dene gidebilirsen nasip olursa hayatının en büyük kazancını elde edersin yeniden dogarsin

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 08 Ocak 21:20
68

Ali - @Kemal Gür 19 nolu yoruma cevabı: Senin gibi cahillere çokk güzel

Yanıtla . 0Beğen . 3Beğenme 20 Aralık 13:25
60

Güneş .. - @Kemal Gür 19 nolu yoruma cevabı: Cehalet ne kötü şey...

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 17 Kasım 05:45
42

Vatandaş - @Kemal Gür 19 nolu yoruma cevabı: Aynen çok haklısın, matematik ve fen kitabını Türkçesinden oku, okula ve öğretmene gerek yok.

Yanıtla . 3Beğen . 7Beğenme 21 Nisan 04:34
36

Atila - @Kemal Gür 19 nolu yoruma cevabı: arapça okuyup ,okuduğunu anlamamak kuran öğrenmek mi. dolayısı ile din öğrenmek mi?kuran2IN NE DEMEK İSTEDİĞİNİ ANLAMAK İSTİYORSAN AL BİR TÜRKÇR MEAL KENDİN OKU. KURSA FALAN GEREKYOK.

Yanıtla . 7Beğen . 31Beğenme 02 Mart 00:17
26

Mehmet Niyazi - @Kemal Gür 19 nolu yoruma cevabı: Evet baslangicı boyle iyi niyetli idi siz simdi bir arastırın guc delisi oldular birzamanlarki birileri gibi

Yanıtla . 27Beğen . 23Beğenme 04 Ocak 21:10
20

Ziya Ilhan - @Kemal Gür 19 nolu yoruma cevabı: Süleymancılık diye bir şey yok, 1940'lı yıllarda Türkiye'de kuran öğretmenin yasak olduğu dönemde Süleyman Hilmi Tunahan K.S. çeşitli yerlerde kömürlüklerde, tren kompartımanlarında insanlara Kur'an öğretmiş ve o nesil çoğalarak zamanla Kur'an Kursları halini almış, bu günkü Süleymancılar denilen grup haline gelmiş, iyisi kötüsü insanlara dinini diyanetini öğreten ahlaklı, dürüst insanlar yetiştiren hem okul hem de din derslerini öğreten emri bil mağruf ve nehyi anil münker (yani iyiliği emredip, kötülüğü yasaklamak) düsturu ile hizmet eden bir cemaat.

Yanıtla . 156Beğen . 46Beğenme 23 Mayıs 12:45
16

Hadra - Belli Zaten Mazbatasını Almadan Anıtkabire gitmesinden de net bir süleymancı olarak yetiştirlmiştir.

Yanıtla . 30Beğen . 42Beğenme 19 Mayıs 19:18
15

Varan2 - Süleyman afendi yurdundunda kaldıysa allahin izniyle zarar gelmez samimi yetinden anladım bir beyfendi ancak burdan çıkar. Allah utandırmasın.

Yanıtla . 125Beğen . 50Beğenme 18 Mayıs 23:52
13

Ahmet Turan - Süleymancılar 2. Fetödür. Erbakan'ıda hiç desteklemedir. Sonradan siyonizmin içine soktuğu kriptolarla Ehli-sünnet dışı pozisyon almıştır. Süleyman Efendi gibi bir mübareğin ismini kullanıyor ve milleti sömürüyorlar.

Yanıtla . 89Beğen . 78Beğenme 18 Mayıs 18:54
12

Riza - Kim olursa olsun, adalet getirsin. Mahkemeye çıksın ve kaybetsin.

Yanıtla . 17Beğen . 3Beğenme 18 Mayıs 16:49
11

Tr - RTE okudu annesi ve babası mezar yeri de orda hatta kendine yer ayırt mış süleyman efendi nin yanında

Yanıtla . 36Beğen . 14Beğenme 18 Mayıs 16:06
10

Rumeysa Karaca - ınş.. .doğrudur haberiniz iyi yerde yetişmiş birini görürüz hic değilse.. ..cok merak ediyorum bu süleymancılar kura ni kerim öğretmekten başka kime ne zararı olmus....

Yanıtla . 104Beğen . 22Beğenme 18 Mayıs 15:44
27

Ramiz. Aziz - @Rumeysa Karaca 10 nolu yoruma cevabı: Faydası olmuş mu peki?

Yanıtla . 14Beğen . 27Beğenme 09 Ocak 19:19
09

T.c Vatandaşı - İnşallah doğrudur.çünkü bu güne kadar o cemaatten tanıdığım hiç bir şahsın vatana ihanet ettiğine şahit olmadım .ama birileri ile beraber yürüyenler memleketi ne hale koydular şahidiz.İmamoğlu yeteri orda ahlakı terk etmesin .

Yanıtla . 76Beğen . 25Beğenme 18 Mayıs 13:44
07

Çaykaralı - Oralarda okumak suçsa, Tayyip Erdoğan-Kasımpaşa, Binali Yıldırım-Beyoğlu-Emincamii, İsmet Yıldırım-Ümraniye, Ahmet Poyraz-Ümraniye, Turhan Kıratlı-EminCamii Beyoğlu ve daha birçokları o kursların ekmeğini yedi. Bu gün ihanetle suçladıkları insanlar gibi, onlarda ekmek yedikleri yerlere ihanet ettiler. Düşmanlıkta yaptılar. Okudukları kursları yıktırdılar. Makina aynı makina, bazen kalitesiniz kumaştan bozuk mal çıkabiliyor. Herkes nasibi kadar alıyor demekki. Ama çıkıp millete ehli sünnet olan bu güzide cemaati kötüleyebiliyor. Kendi tahakkümü altına girip, yanlışlarına biat etmedikleri için. Yazılacak çok şey varda, zamanı değil henüz...

Yanıtla . 102Beğen . 26Beğenme 18 Mayıs 06:51
41

Kahraman Yüce - @Çaykaralı 07 nolu yoruma cevabı: Biz yalnızca Cumhuriyet ve Cumhuriyetin getirdiği kurumlara düşman olanlardan bahsediyoruz.

Yanıtla . 1Beğen . 3Beğenme 18 Nisan 18:49
06

Asuman - süleymancıların da Chp yi neden desteklediği belli oldu yanii

Yanıtla . 33Beğen . 43Beğenme 18 Mayıs 00:34
61

Doğrucu Davut - @Asuman 06 nolu yoruma cevabı: İmamoğlu Süleymancıların yurdunu depreme dayanıksız gerekçesi ile yıktı ya hatırlamıyomusunuz büyükşehir belediye başkanı olduktan sonra... İnternette araştırın bir

Yanıtla . 1Beğen . 4Beğenme 17 Kasım 11:34
04

Bekir Kasap - Ne var şimdi bunda? Bu Cemaat Devletine ve Bayrağına son derece bağlı bir Teşkilat dir.

Yanıtla . 109Beğen . 28Beğenme 17 Mayıs 09:24
48

Kemal Ali - @Bekir Kasap 04 nolu yoruma cevabı: Chp yide çok severler kendileri. Tezat cemaat

Yanıtla . 6Beğen . 5Beğenme 30 Mayıs 06:39
35

Ben Işte - @Bekir Kasap 04 nolu yoruma cevabı:

Föçetöcüler de camide kılıyor ne olacak o zaman? Cumayı camide kılan vatansever mi oluyor yani?

Yanıtla . 8Beğen . 8Beğenme 14 Şubat 15:52
08

Mehmet - @Bekir Kasap 04 nolu yoruma cevabı: O yüzden mi cumayı camide kılmıyorlar

Yanıtla . 24Beğen . 24Beğenme 18 Mayıs 10:03
03

Kalbikirık - olabilir .. süleymancılar darbe mi yapmış memleketine ihanet mi etmiş abd uşaklığı mı yapmış.. fetöcülerin bu memlekete yapmadığı yok ihanetin en alası onlarda ve hala millet vekili üst bürokrat hatta erdoğanın çevresindeler kim ne yapıyor sadece olan garibana .. geçin orayı geçinn adamı karalamak için gerçek hatalar ve suçlar bulun uydurma , yalan ve iftiralarla değil...

Yanıtla . 77Beğen . 22Beğenme 17 Mayıs 08:44
02

Garip - Orada zamanında okumuş olabilir.Bu cemaatler küfür ortamında İslam i anlatmak eğitim vermek üzere kurulmuş vede o yolda çalışıyorlar.Hic bir baba çocuğunu ilerde evladımı alında terörist yapın ilerde ailesini perişan edin diye emanet etmez.Ne oluyorsa birtakım münafıkların siyasetteki işbirliği çıkarı kullanma hamleleri dünya hırsları kâfir ülkelerin kafir oyuncuları işin içine karışması ile iyi niyetle evladım dinini diyanetini öğrensin hayırlı bir nesile vesile olalım niyeti ile okumaya verdiği çocuklar perişan ediliyor birileride kahraman...Buradaki hadise emin olun ortaya ergeç çıkarılacak.Sefa surerim işimi bilirim ülkeyi istediğim gibi kullanır medya ile milleti uyutur Ortadoğu'da ülkede bedellere sebep olur her pislige bulaşır kenarada çekilirim diyen her suça bulaşmış pislik içinde yüzen münafık ergeç hesaba çekilecektir.Ahir zamandayiz siyasetten medyadan uzak duran İslami guruplar bu pislikten kendisini koruyabilir aksi halde acı sonuçlar oluşabilir.İslam üzere yönetim olur HAK ile hükmedilir faiz yok edilir haram saltanatı küresel işbirlikçi pislikler milleti müslüman ayağı ile uyutmaz adam gibi mümin siyaset teşekkülü ile idare olunur ise cemaatlere gerek kalmaz...Cemaatler geçmişte gereklilikle bu günlere gelmiştir

Yanıtla . 38Beğen . 14Beğenme 17 Mayıs 03:20
75

Gürkan Gürkan - @Garip 01 nolu yoruma cevabı: Helal olsun her zaman dürüstlükten ödün vermedi argo konuşmadı. Etrafa bir bakın nerede ise ilah ilan etmeye kalkışanlar ne kadar argo konuşuyor milleti ile kavga ediyor ben gülüyorum ve yazık diyorum sadece

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 13 Ocak 03:56