Aile & Yaşam

Aras kargo takip, sorgulama nasıl yapılır? Kargom nerede?

Sektörünün en çok tercih edilenleri arasında yer alan Aras Kargo, arama motorlarına da sık sık konu olmaktadır. Peki, Aras Kargo, kargo takibi nereden ve nasıl yapılır? Aras Kargo, gönderi takip numarası nasıl öğrenilir? İşte ayrıntılar…

Abone Ol

e- Ticaret sektörünün en çok tercih ettiği firmalar arasında yer alan Aras Kargo, kaliteli hizmet anlayışı ve çok şubeli olması ile dikkatleri üzerine çekmeyi sürdürmektedir.

Gönderi güvenliğini ve dolayısı ile de müşteri memnuniyetini sağlayabilmek amacı ile sürekli olarak bir gelişim içinde olan Aras Kargo, ülkemizin her yerine gönderi teslimatı gerçekleştirmektedir.

Birçok tüketici arama motorları üzerinden Aras Kargo ile ilgili sorgulamalarda bulunur. İlgili sorgulamaların sebebi ise genel olarak gönderi takibi ile ilgilidir. Peki, Aras Kargo’da gönderi takibi nasıl ve nereden yapılır? Gönderi takip numarasını kaybeden biri nereye başvurmalıdır? İşte Aras Kargo’ya dair tüm merak edilenler…

ARAS KARGO NERENİN?

1979 yılında Celal Aras tarafından ‘Aras Dağıtım ve Pazarlama’ ismi ile kurulmuş olan şirket, 1989 yılında ‘Aras Kargo’ ismi ile hizmet vermeye başlamıştır. 2013 yılında yüzde 25’lik hisse ile Avusturya Postanesi ile iş birliği yapan Aras Kargo, bugün yine aynı kurumun yüzde 80’lik hisse payı ile yoluna devam etmektedir.

 Aras Kargo’nun 14 bölge müdürlüğü, 28 transfer merkezi, 1000’e yakın şubesi, 2000 ‘Aras Burası’ noktası ve yaklaşık olarak 16 bine yakın istihdam gücü bulunmaktadır.

ARAS KARGO, KARGO TAKİP NO NASIL ÖĞRENİLİR?

Aras Kargo üzerinden gönderi takibinin sağlanabilmesi için kargo takip numarasının biliniyor olması gerekmektedir. Aksi takdirde ne gönderici ne de alıcı ürünün nerede olduğunu öğrenmeyecektir.

Aras Kargo’nun gönderi takibi için zorunlu tuttuğu takip numarası 13 hanelidir. Bu numara, gönderinin kargo şirketine teslim edilmesi halinde sistem tarafından otomatik olarak oluşturulmaktadır. Aras Kargo takip numarası, gönderinin teslim edildiği şube veyahut da şirketin müşteri hizmetleri üzerinden gönderici/ alıcı bilgilerinin paylaşılması halinde öğrenilebilmektedir.

ARAS KARGO MÜŞTERİ HİZMETLERİ

Aras Kargo ile ilgili her türlü öneri ve şikayet talebi, şirketin müşteri hizmetleri üzerinden oluşturulabilmektedir. Aynı şekilde Aras Kargo gönderi takip numarası da yine şirketin müşteri hizmetlerinin aranması halinde öğrenilebilmektedir.

Aras Kargo müşteri hizmetleri numarası, ‘444 25 52’ şeklindedir.

ARAS KARGO GÖNDERİ TAKİBİ NASIL YAPILIR?

Aras Kargo gönderi takibi, gönderi takip numarası kullanılarak yapılabilmektedir. Şirketin resmi web sitesinde yer alan ‘Kargom Nerede?’ ekranının açılması halinde ‘takip numarası’ kısmına ilgili numara yazılıp, gönderinin son olarak hangi noktada olduğu öğrenilebilmektedir. Yanı sıra şirketin müşteri hizmetlerinin aranması ve ilgili takip numarasının müşteri hizmetleri temsilcisi ile paylaşılması halinde de gönderiye ilişkin son bilgilere erişim sağlanabilmektedir.

ARAS KARGO GÖNDERİ TESLİM SÜRESİ KAÇ GÜN?

Pandemi dönemi ile birlikte canlanan e- ticaret sektörü, günümüzde halen aynı şekilde hizmet vermeye devam etmektedir. İnternet ortamında ihtiyaçlarını çok daha uygun fiyatlar karşılığında giderebildiklerini düşünen birçok tüketici, özellikle yılın belirli dönemlerinde düzenlenen indirim kampanyalarına adeta akın etmektedir. Bu kapsamda gönderilerin teslimatlarını gerçekleştiren başlıca firmalardan biri de Aras Kargo’dur.

Aras Kargo, gönderi teslimatını müthiş bir hızda sağlamaya gayret gösteren bir şirkettir. Her gün ortalama 1 milyon kapıyı çalan kargo çalışanları, ürünlerin hasarsız bir şekilde teslimatlarını gerçekleştirmek adına çalışmaktalardır.

Aras Kargo’da gönderi teslim süresi, kişinin adresine ve o dönemin kargo yoğunluğuna göre değişiklik göstermektedir. Şirketin gönderi teslim süresi ortalama olarak 2 iş günüdür. Şirketin şubeleri hafta içi saat 09:00 ila saat 18:00 aralığında, hafta sonu ise saat 09:00 ila saat 15:00 aralığında hizmet vermektelerdir.