Trendyol'da yorum krizi! Kullancılar bayrak açtı

Trendyol son yıllarda aldığı yatırımlarla büyürken, kullanıcılarından gelen eleştirileri yayımlamaması sosyam medyada gündem oldu.

Marketing Türkiye'de yer alan habere göre, internet ortamında alışveriş yaparken müşterilerin en çok önemsediği konuların başında ürün veya hizmeti kullananların geri bildirimleri geliyor. Bir hizmet veya ürüne yapılan yorumlar ve puanlamalar güveni tetikleyen en büyük unsurken kimi Trendyol kullanıcıları bu haklarının ellerinden alındığını söylüyor.

Ekşi Sözlük’te “Trendyol’un olumsuz eleştiri kabul etmemesi” şeklinde açılan başlık aynı sorunu yaşadığını ifade eden kullanıcıların yorumlarıyla birlikte trendlere girdi.

- Milli Gazete, Ekonomi bölümünde yayınlandı
https://www.milligazete.com.tr/haber/7556330/trendyolda-yorum-krizi-kullancilar-bayrak-acti