Arçelik, perakendenin “Oscar”ını kaptı

Arçelik açıklamasına göre, şirket, en büyük deneyim ve yaşam alanına sahip İstinyePark mağazasıyla bu yıl 10’uncusu Madrid’de düzenlenen World RetailAwards’ta (Dünya Perakende Ödülleri) bin 200 metrekare altı kategoride “En İyi Mağaza Tasarımı Ödülü”nü kazandı. Pek çok dünya markasını geride bırakarak bu başarıyı elde eden Arçelik, 2007 yılından beri düzenlenen organizasyonda mağaza tasarımıyla ödüle layık görülen ilk Türk markası unvanını kazanırken, aynı zamanda 2018 World RetailAwards’ta ödül alan tek Türk markası da oldu.  Bin 80 metrekarelik alana kurulu olan Arçelik İstinyePark mağazası, interaktif müşteri deneyimine olanak sağlayan, yeni nesil perakendecilik trendlerine uygun dijital teknolojilerle donatıldı. Mağaza, “Ana Deneyimleme Adası”, “Etkinlik Mutfağı” ve “TV Deneyimleme” olmak üzere toplam 3 adet adada müşterilerine ürünleri deneyimleme ve keyifli zaman geçirme imkanı sunuyor.

- Milli Gazete, Ekonomi bölümünde yayınlandı
https://www.milligazete.com.tr/haber/1536715/arcelik-perakendenin-oscarini-kapti