Yakıştı da...

Abone Ol

Trabzonspor, UEFA Avrupa Ligi ilk grup maçında Kıbrıs Rum

Kesimi nden Apollon u yenerken, gruptan çıkma adına da büyük bir hamle yapmış

oldu. İş Lazio maçlarının sonuçlarına kalır gibi görünüyorsa da, Apollon gibi

takımların güçlüler karşısında, kendi sahasında olmadık sonuçlar aldığını

hesaba katarak Trabzonspor un keyfini paylaşalım.

Yukarıdaki mutlulukla karışık kutlamamızı da yaptıktan

sonra bir kaç soru yöneltelim derim Mustafa hocama... Değerli hocam; Bu

Colman da ne bulduğunu bir gün ekrandan bizlere anlatabilir misin Çok merak

ediyorum. Hani çok koşarak oynasa, kabul. Deriz ki her topa giriyor, rakibi

bozuyor, dağıtımı belki de yok ama faydalı... Öyle paslar atıyor ki, koşmasa

sonuca etki yapıyor. Bu da yok. Üstelik bir deplasman maçı bu... Aykut

girdikten sonra son beş dakikadaki klasik panik hariç, Trabzonspor Colmanlı kadrosundan daha dirençli gözükmedi mi

Devam edelim... Bu Yusuf erkenden havaya girmesin diye mi

kesiyorsun hocam Bu çocuk senin eline doğduğuna göre onun huyunu, suyunu en

iyi sen bilirsin tabii ki... Ama biz yüzeysel baktığımızda pek öyle de

görünmüyor hani... Ne güzel gol yaptı. Sanki büyümüş de küçülmüş...

Başka bir fasıla geçelim. Bonsingwa, Mustafa, Sol Bamba

ve Aykut tan kurulu bir savunma vardı. Değerli hocam; İki gün öncesinde bile

hiç yan yana oynamamış oyunculardan kurulu savunmayla Galatasaray ın kaç

yediğini unuttun mu yoksa Hoş rakip Real Madrid değildi ama yine de sistemin

temeli olan arka dörtlü bir maçta neredeyse sıfırdan kurulur mu hiç Ve böyle

bir geri dörtlünün önünde Colman artı Adrian... Yani destek sadece

Zokoro dan...

Maç kazanılmıştır. Grupta çıkma şansı birden daha ilk

maçta yükselmiştir. Tamam. Kutlarız. Ancak yukarıda sözünü ettiğim oluşumlar

Mustafa hoca tarafından değerlendirilir sanırım. Çünkü bizler yerli teknik

adamlarımızın yıllar içinde bu ülkede büyük aşama yapmalarını bekliyoruz.

Şimdi Lazio maçına hazırlanacağız hep birlikte... Bu işi

de halledersek, sanırım işlem tamamlanacaktır. Yeter ki Mustafa hocam

kazanılmış bir zaferden de sonra olsa geneli masaya yatırabilsin. Ekrandan bize

gelen konuşmalarından da bunu rahatla yapabileceğine inanıyorum.