Trabzonspor, UEFA Avrupa Ligi ilk grup maçında Kıbrıs Rum
Kesimi nden Apollon u yenerken, gruptan çıkma adına da büyük bir hamle yapmış
oldu. İş Lazio maçlarının sonuçlarına kalır gibi görünüyorsa da, Apollon gibi
takımların güçlüler karşısında, kendi sahasında olmadık sonuçlar aldığını
hesaba katarak Trabzonspor un keyfini paylaşalım.
Yukarıdaki mutlulukla karışık kutlamamızı da yaptıktan
sonra bir kaç soru yöneltelim derim Mustafa hocama... Değerli hocam; Bu
Colman da ne bulduğunu bir gün ekrandan bizlere anlatabilir misin Çok merak
ediyorum. Hani çok koşarak oynasa, kabul. Deriz ki her topa giriyor, rakibi
bozuyor, dağıtımı belki de yok ama faydalı... Öyle paslar atıyor ki, koşmasa
sonuca etki yapıyor. Bu da yok. Üstelik bir deplasman maçı bu... Aykut
girdikten sonra son beş dakikadaki klasik panik hariç, Trabzonspor Colmanlı kadrosundan daha dirençli gözükmedi mi
Devam edelim... Bu Yusuf erkenden havaya girmesin diye mi
kesiyorsun hocam Bu çocuk senin eline doğduğuna göre onun huyunu, suyunu en
iyi sen bilirsin tabii ki... Ama biz yüzeysel baktığımızda pek öyle de
görünmüyor hani... Ne güzel gol yaptı. Sanki büyümüş de küçülmüş...
Başka bir fasıla geçelim. Bonsingwa, Mustafa, Sol Bamba
ve Aykut tan kurulu bir savunma vardı. Değerli hocam; İki gün öncesinde bile
hiç yan yana oynamamış oyunculardan kurulu savunmayla Galatasaray ın kaç
yediğini unuttun mu yoksa Hoş rakip Real Madrid değildi ama yine de sistemin
temeli olan arka dörtlü bir maçta neredeyse sıfırdan kurulur mu hiç Ve böyle
bir geri dörtlünün önünde Colman artı Adrian... Yani destek sadece
Zokoro dan...
Maç kazanılmıştır. Grupta çıkma şansı birden daha ilk
maçta yükselmiştir. Tamam. Kutlarız. Ancak yukarıda sözünü ettiğim oluşumlar
Mustafa hoca tarafından değerlendirilir sanırım. Çünkü bizler yerli teknik
adamlarımızın yıllar içinde bu ülkede büyük aşama yapmalarını bekliyoruz.
Şimdi Lazio maçına hazırlanacağız hep birlikte... Bu işi
de halledersek, sanırım işlem tamamlanacaktır. Yeter ki Mustafa hocam
kazanılmış bir zaferden de sonra olsa geneli masaya yatırabilsin. Ekrandan bize
gelen konuşmalarından da bunu rahatla yapabileceğine inanıyorum.