İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, trafik cezalarından gelen paranın sosyal harcamalar için kullanıldığını söyledi.
Soylu, "Trafik cezalarından gelen paralar Maliye'ye gitmiyor. Birtakım tezviratlar yapıyorlar... Bu trafik cezalarından gelen paralar Aile, Çalışma...