Yazmıştım, sonbaharda Gezi tragedyasının ikinci perdesi
sahneye konulacak, büyük kargaşa ve fitne olacak diye Liseler açıldı, ardından
üniversiteler açılacak ve isyanlar başlayacak. Zaten başladı bile
Gezinin ilk perdesi nerede hazırlanmıştı İsim
vermeyeceğim, büyük bir lisede hazırlanmıştır.
Gezi kalkışmasının ardında kimler, hangi güçler var
Hahambaşı Haim Naum un ruhu var
Lozanın gizli protokolları var.
Hattâ aşırı reformcu İslamcılar var.
Bir ayağı Yahudilikte, bir ayağı Rumlukta olan çok büyük
ve güçlü dev bir holding var.
Türkiyeyi Atatürk ve İnönü devirlerine geri götürmek
isteyen zihniyet var.
Peki, iktidara yakın görünen kişiler de var mı bu Gezi
işinde Taqiye ve kitman yapan birileri var.
Pakraduniler var.
Dıştan Müslüman görünen, asıl kimlikleri Yahudi olanlar
var.
Eski hahambaşılardan birinin torunu, Müslümanlarla
toplantı halindeyken, namaz vakti gelince, o da oradaki Müslümanlarla birlikte
cemaate katılıp namaz kılıyormuş Kimmiş bu Söylemem. Can güvenliğim tehlikeye
girer.
Fitne fesat merkezi yine Taksim mi olacak .. Hayır, sağ
gösterip sol vuracaklar.
Bu sefer bir yerde değil, çok yerde kargaşa
çıkartacaklar.
Seçimle gelmiş iktidar bunlara karşı tedbir almış mıdır.
Elbette almıştır. İnşaallah etkili, yeterli tedbirler almışlardır.
Bu fitne fesat, bu huzursuzluk beşerî irade ile
önlenebilir mi
Müslümanlar bugünkü dağınıklık, parçalanmışlık, gaflet
içinde olmaya devam ederler ve küfrü benimseyip desteklerse gelecekleri
karanlıktır.
Kurtuluşun, necatın, felahın, güvenin, izzetin birinci
şartı Allahın rızasını kazanmaktır.
Allahın rızasını kazanmak için Müslüman halkın en az
yüzde doksanının farz namazları cemaatle kılması gerekir.
Şu anda namaz kılma nisbeti yüzde ondur. Cemaatle kılanlar
ise yüzde beş bile değildir.
Müslüman halk yeterli miktarda ilmihal bilseydi, namazsız
kurtuluş olmayacağını anlardı.
Sadece namaz kılmakla da iş bitmez. Emr-i mâruf ve nehy-i
münker yapılacak Emanetler ehline verilecek Zekat Kur ana, Sünnete, Şeriata,
fıkha uygun olarak dağıtılacak Müslümanlar tek bir Ümmet çatısı altında
toplanacak ve Ümmetin başındaki İmam a biat ve itaat edecek
Bitmedi bitmedi Cuma ezanı okununca dükkanlar, işyerleri
kapanacak, ticaret durdurulacak ve mü minler camilere Allahı anmaya seğirtecek
Cami mihraplarında namaz kıldırma memurları değil;
icazetli alim, fakih, mürşid gerçek imamlar bulunacak. Müslümanlar arası
mahalle teşkilatı kurulacak.
İslam komünleri kurulacak, bu komünler dahilinde içki
içilmeyecek, kumar oynanmayacak, fuhuş ve çıplaklığa izin verilmeyecek, herkes
huzur içinde yaşayacak.
Müslümanlar zulme, fuhşiyata, rüşvete, haram kazançlara,
lükse, israfa, kara ve kirli servet birikimine karşı çıkacaklar.
Müslümanlar ribaya ve faize yasal sınırlar içinde savaş
ilan edecek.
Bu saydıklarımı ve saymadıklarımı yapmazlar, hayata
geçirmezlerse Müslümanları çok kötü günler beklemektedir.
Eski günahlarımıza, isyanlarımıza, kötülüklerimize tevbe
edip, Allaha manen yönelmemiz gerekir.
Lafla Kur an edebiyatını bırakıp, Kur anı hayata tatbik
etmemiz bizim üzerimize vacibtir.
Kur anın kesin emirlerini yapacağız Kur anın kesin
yasaklarından uzak duracağız Kur anın öğütlerini tutacağız.
Kur an Peygambere itaat edin, onun peşinden gidin diyor.
Bu emre uyarak Sünnete sarılacağız.
Kur anın ve Sünnetin hükümlerinin tamamına Şeriat denir.
Biz Şeriata sımsıkı sarılmadıkça kurtuluş olur mu
Türkiyenin bugünkü bozuk düzenine iyidir, eskisinden daha
iyidir demekle kurtuluş olmaz. Ne olur Murtuluş olur!
Diyanetteki Feminist hadîs ayıklayıcılarınden haberimiz
var mı
İslam dinini sulandırmak, içini boşaltmak isteyen
Fazlurrahmancılardan haberimiz var mı
Uyanmazsak, toparlanmazsak, Allaha ve Resulüne (Salat ve
selam olsun ona) itaat etmezsek, namazı dosdoğru ve cemaatle kılmazsak, zekatı
dosdoğru vermezsek, küfre husumet etmezsek, birleşip tek bir Ümmet olmazsak,
Resulullahın gerçek halifesi ehliyetli ve muttaqi bir zata biat ve itaat
etmezsek bir felakete hazır olalım.
Tarihe bakalım:
Endülüs nasıl batmıştı ... Haçlılar Kudüsü nasıl almışlardı ..
Rumeli elimizden nasıl çıkmıştı ..
Namazı yitirenler, itikadlarında vahim bozukluklar ve
bid atler olanlar, zekatı vermeyenler veya zekat eşkıyasına kaptıranlar, israf
ederek şeytanını kardeşleri olanlar, Ümmetsiz ve biatsizler olanlar, küfre rıza
gösterenler, ribacılık yaparak Allaha ve Resulüne savaş ilan edenler, nefs-i
emmarelerine köle olanlar titreyiniz, sizi kötü günler bekliyor.
Siz uyuyorsunuz, Gezi şeytanları uyumuyor.
* (İkinci yazı)
Basiretleri Bağlanmış
Açıkta ve açıkça küstahça meydan okurcasına devamlı
şekilde işlenen büyük günahlar gözleri mânen kör eder Böyleleri bakarlar ama
görmezler, kulakları vardır, işitmezler En büyük körelme kalplerinde olur
Vicdanları nasır bağlar Bunların zekaları şeytanlaşır
Müslümanlar içinde bu gibi kimseler var mıdır
Bir Müslüman düşünün, durup dinlenmeden gıybet ediyor
Kur an gıybet etmeyi, ölü kardeşinin etini yemek gibi iğrenç bir günah olarak
görüyor. Peygamber (Salat ve selam olsun ona) gıybet etmemiş, gıybeti çok
kötülemiş. Müslüman geçinen biri devamlı şekilde gıybet ediyorsa ona iyi
Müslüman denilebilir mi
Adam namazını kılan bir Müslüman ama parayı taparcasına
çok seviyor. Bu para, mal, dünya sevgisi onun gözlerini bağlar, kulaklarını
tıkar, kalbini mühürler.
Yine namazlı abdestli bir Müslüman düşünün Hiç ihtiyacı
yok iken, 200 bin dolarlık lüks, israflı, gösterişli bir otomobil almış. Bu
binit ona gurur ve kibir veriyor. Diliyle söylemiyor ama gözlerinde Benim
ihtişamlı arabam Var mı senin böyle bir araban Arabam da arabam kıvılcımları
yanıp sönüyor. Bu araba sevdası onun basiretini bağlar.
Müslüman günah işlemez mi, hatâ etmez mi .. Elbette
işleyebilir, elbette edebilir ama işlediği günahlara, ettiği hatâlara üzülmesi,
nefsini kınaması ve pişman olup tevbe etmesi gerekmez mi
İslam, Kur an, Sünnet Müslümanların tek bir Ümmet çatısı
altında bir ve beraber olmalarını, ehliyetli bir İmam-ı Kebire biat ve itaat
etmelerini emr ediyor. Devamlı işlenen büyük günahlar, nefs-i emmâre köleliği
basiretleri bağlayınca milyonlarca Müslüman Ümmet nedir, İmam kimdir, bu
soruları ve konuları düşünmez olur.
İstanbulu ele alalım. Nüfusu yirmi beş milyonu geçmiş
olan ve çılgınca büyümeye, büyütülmeyle devam eden bu şehir bir İslam şehri
midir Siluetine baktığınız zaman ulu kubbeler, göklere yükselen minareler
görürsünüz. Güneşin doğmasına bir saat kala tarihî sur içi bölgesinde
yatağınızdan kalkınız, her taraftan çok yüksek ezan sesleri duyacaksınız. Sabah
ezanlarında Namaz uykudan hayırlıdır cümlesi yer alır. Gidin camilere ve
büyük gafleti görün.
Namaz uykudan hayırlıdır diyen müezzin midir .. Hayır,
bunu Resulullah okutturuyor. Ona da Allahü Teala ilham etmiş.
Peki milyonlarca Müslüman niçin seher vakitlerinde
kalkıp, şer î bir özrü olmayanlar camilere gidip cemaatle ibadet etmiyor
Sabah namazlarında dindar liseli ve üniversiteli gençleri
niçin camilerde göremiyoruz
Bilenler bu konuda halkı ve gençliği niçin uyarmıyor,
aydınlatmıyor, bilgilendirmiyor
İslam dininde, sahih bir imandan sonra ikinci temel bir
vazife olan namaz büyük ölçüde terk ve ihmal edilmiş ve halk şehvetlerine
uymuş
Namaz, bilhassa sabah namazı konusunda, bilenler niçin
yurt çapında bir seferberlik başlatmıyor
Bu konuda çok güzel hazırlanmış, çok etkili milyonlarca
broşür niçin dağıtılmıyor
Niçin yeniden Müslümanlaşma kampanyası açılmıyor
Bin kadar irili ufaklı ve birbirinden kopuk cemaatler
niçin bu ve diğer faydalı, lüzumlu, zarurî konularda işbirliği yapmıyor.
Yazık yazık yazık!.. Elimizde imkan, hürriyet, para,
fırsat var ama uyurgezerlere dönmüşüz.
Kur an-ı Kerimde Onlar namazı yitirdiler ve şehvetlerine
uydular buyruluyor.
Bu onlar acaba kimler .. Sabah vakitlerinde uyuyanlar
olmasın ..
19.09.2013