PREMATÜRE DARBE

Abone Ol

BİZİM ufaklık sordu: Baba, Kurtlar Vadisi acaba nasıl anlatırdı bu yaşadıklarımızı?

Bu film çekilmek istenseydi, kadro şöyle olurdu herhalde:

Filmin Adı      : Prematüre Darbe

Senaryo           : CIA-MOSSAD

Rejisör            : Dünya Siyonizmi

Yönetmen       : Amerika

Kurgu             : FETÖ

Işık                  : Avrupa

Başrol             : Paralel Cunta

Türü                : Takiyye/Gerilim/

Dram

SONUÇ          : Sinemalarda vizyona girmeden karşı darbe yedi. Film koptu. Yasaklandı. Kanlı ihanet filmi, şimdi tersinden CIA’nin kurtlarına gösteriliyor. Eh, Hollywood OUT, yeni Yeşilçam İN!

KORE MENŞELİ DARBE YAZILIMI…

Darbecilerin iletişimi, yazışmaları önceden nasıl takip edilemedi?

Ve ertesinde Amerika’ya paralel darbeciler, nasıl armut gibi derdest edildi?

Meğerse darbeciler…

Kore-Çin menşeli, WhatsApp tarzı özel bir haberleşme sistemi kullanıyormuş.

QQ.com alt yapıyı sağladı.

O sistem, darbe sonrası ele geçirilince… Çorap, sökülmeye başladı!

ŞİMDİ AYTUNÇ ALTINDAL OLACAKTI! 

Şimdi Rahmetli Aytunç Altındal olacaktı da… CIA, MOSSAD… Vatikan, Papa, Gizli Kardinaller işin neresinde?  Paralel, dikey, üçgen, göz, gönye, pergel… Hepsini soracaktık… Sahi ölüm sebebi nedir Altındal’ın?

ACIYÜN BU YETÜME!

Temel anne ve babasını öldürmüş! Kısas edilecek. Hakim son sözünü sormuş. Temel demiş ki; Acıyün bu yetüme! Şimdi bizim darbecilerin hali de böyle!

ERBAKAN’A ŞAPKA ÇIKARTIN BEYLER!

Özal, “Hizmet’in” banisiydi.

Demirel referansı.

Alparslan Türkeş, Mesut Yılmaz, Tansu Çiller… Hepsi görüştü.

Destek beyan ettiler… Fotoğrafı olmayan yok!

Erdoğan-Gül-Arınç üçlüsü mü ne yaptı?

Erbakan Hoca gibi bir siyaset dahisi ve feraset timsalini bırakıp, onun yanına koştular… Hazin yıllardı!

Koskoca TSK bile az kalsın teslim olacaktı… Allah korudu.

Şikayetim var, cümle alemden Hakim bey!

***

Bu kadar ileri, sınırsız takiyyeyi kim nereden anlasın deniyor.  Cevabı yok değil efendim!

Cümle alem, ip gibi sıraya dizildiğinde bir tek Erbakan… Tam 40 yıl…

Milli Görüş’ü, Amerikancı Ilımlı İslam’dan uzak tutmayı başardı.

Peki ama nasıl?

Çünkü Hoca, “Allah’ın nuruyla bakan, mümin ferasetinin” zirvesi bir siyasetçiydi. Tekti.

O halde herkes, Erbakan’ı yeniden anlamaya, onun yoluna beyler!

İstisnasız herkes!

MİLLİ GAZETE’NİN YERİ!

Meclis’e geçmiş olsun ziyaretçi akını sürüyor. Biz de,

Enerji Bakanı Berat Albayrak’ı görünce “Geçmiş olsun” dedik. Milli Gazete yazar ve muhabiri olarak. Sayın Bakan ima ile sordu:

“Milli Gazete nerede duruyor?”

Belli ki kıymetli başyazarımız Sadık Albayrak’tan… Hele 15 Temmuz’dan sonra…

Milli Gazete’yi hiç okumamış. Danışmanları da önüne koymamış.

Ne bir eksik, ne bir fazla… Cevabımız şudur:

Amerika’nın; Cemaati “Yükselen değer” yaptığı, bakanların çocuklarının kolejlerinde okuduğu zamanlarda…

Milli Gazete Amerikancı Ilımlı İslam’a, Amerikancı Türkçülüğe, Amerikancı Kürtçülüğe, Amerikancı Solculuğa karşı durduğu gibi, bugün de Milli İradenin yanında!”

EŞEK ve PALAN!

Bana öyle geliyor ki Türkiye…

“Darbeyi CIA-Pentagon ve Batı planlayıp uyguladı” diyemediği için.

“FETÖ” deyip palana seğirtiyoruz! Sembolize ediyoruz.

Bugün FETÖ yarın METÖ…

Misyonlarını kapatan Fransa, Almanya, İngiltere, İsrail nerede duruyor?

Hele piyonları bi toplasın Türkiye, Batı ile de yüzleşecektir…

MİLLİ GAZETE GÖRDÜ, DEVLET GÖREMEDİ Mİ?

Naçizane, 14 Haziran tarihli yazımızda “CHP’de Darbe Beklentisi” diye yazmışız.

Ancak Ergenekonu ima etmişiz!

Soru Şu: Bizlerin, yüzeysel bilgilerle yarısını yazdığımız darbeyi…

MİT, İçişleri, Emniyet, sağlam paşalar, kısaca Devlet nasıl bilememiş, öngörememiş?

Yoksa, 40 yıllık Siyonist planı çökertmek, iyot gibi tüm Türkiye ve dünyaya göstermek için, prematüre mi yapıldı?

DARBENİN ETAPLARI? 

Sosyal medyada dolandı. Darbenin ikinci ayağı siyasetten gelecek diye… O halde soruyoruz? Kısa Seyfi Kaş Adam… Şeker Adam kim?

ŞİMDİ FORMAT ZAMANI!

Deniyor ki, Cumhurbaşkanı çok cesur çıktı. Eyvallah.

Halk, demokrasiye sahip çıktı. Bu da doğru.

CNN İnternational’ın avuç oğuşturup beklediği darbe, CNN Türk’te Hande Fırat’a çarptı! Tamam!

İyi de arkadaş, o anlı şanlı darbeci sat komandolar bir tane sivil yönetici alamadı.

Bakan, Vali, Belediye Başkanlarını almaya giden SATların karşısına hangi kahramanlar dikildi acaba?

Anlaşılan, üç ay önce “Neredesiniz ey ihtiyarlar, derinler, erenler” çağrımızı duyanlar olmuş! Amerikancı darbecilere pusu kurulmuş!

Kanserli ura neşter atılsın diye! Şimdi Ordu-Millet ve Devlete yeniden format atılıyor OHALde! Ha gayret…

Bir de, darbecilere öyle bir ceza verilsin ki…

Bir daha bu milletin içinden Amerikancı solcu, milliyetçi, İslamcı, liberal, Kemalist çıkmasın.

Kim ne olacaksa, önce yerli olsun!

CIA’NIN CANI ACIMAZ!

Amerika’ya, Avrupa’ya, işbirlikçi darbecilerine en ağır ceza verilsin. Ancak 3 milyon Suriyeliye ilaveten, şu gammazlık zamanında 1 milyon Türkiyeli mağdur oluşturulmasın!

Yoksa Türkiye 1 milyon insanı idam etse, CIA’nın canı acımaz!

BATININ EN UZUN GECESİ

15 Temmuz’da Türkiye değil, aslında Batı “En uzun gecesini” yaşadı.

Hop oturup hop katlılar. Bizim çocuklar başaramazsa halimiz nice olur diye. Beter dlun!