Oy vereceksen bu yazıyı mutlaka okumalısın!

Abone Ol

AKP her seçim zamanı rakip olarak CHP yi görmediği için

ister istemez tabanını oluşturan eski Milli Görüşçüleri elinde tutabilmek adına

Saadet e oy verirseniz, CHP gelir korkusunu işlemektedir. Resmen siyasi

pazarlama yapmaktadır. Eyüp Alibeyköy de metro temeli törenine gelen

vatandaşımız, o bölgede bulunan gazete bayiinde Milli Gazete tükendi. Bu da

bize şunu gösteriyor ki, AKP yi kerhen desteklemektedirler ve her an yuvaya

dönebilirler. Sanırsam bu seçimde birçok Milli Görüşçü kardeşimiz aslına rücu

edecektir.

Bir zamanlar, işçilerine bir gölet kazmasını söyleyen bir

kral vardı. Havuz kazıldığında, Kral her ev hanesine, havuza bir bardak süt dökmelerini

emretti. Böylece havuz sabaha kadar sütle dolacaktı.  Adamın biri gece boyunca sütü hazırladı.

Herkesin de süt getireceğini düşünerek, sakladığı bir bardak suyu havuza

dökecekti. Gece olduğu için kimse fark etmeyecekti. Böylece hızlıca gitti ve suyu

havuza döktü. Sabah, Kral havuzu ziyarete geldiğinde  havuzun su ile dolu olduğunu gördü!

Herkes  diğerlerinin düşündüğünü

düşünüyordu : Süt koymak zorunda değilim, birileri yapar. Herkes oy verirken

bu hikâyedeki gibi düşünürse tabi ki kimse oy vermemiş olur. Saadet e oy

verirsen, CHP gelir diyorlar ya. Saadet e oy verince neden CHP gelsin ki,

herkes verince gelecek olan CHP değil, Saadet Partisi olacaktır. Ama birileri

verecek nasılsa, ben vermeyeyim düşüncesiyle hareket edersek, hikâyedeki durumu

yaşamış oluruz. Bu söylem siyasi pazarlanmadan başka bir şey değildir. Ülkesini

düşünen, paralel devlet gibi bir takım çetelerin ortaya çıkmaması için mutlaka

Saadet Partisi nin Meclis te olması gerekmektedir. Bu Türkiye nin gerçeğidir ve

olması gerekendir. Saadet Partisi nin Meclis te olmasının yolu yerel

yönetimleri kazanmasıyla olacaktır. Eyüp İlçe Başkan Yardımcılığını yaparken,

Eminönü eski belediye başkanı Lütfi Kibiroğlu ile beraber Lüleburgaz da bir

çalışma yapmıştık. Ondan dinlediğim bir anısını sizinle paylaşmak istiyorum.

Eminönü daha Fatih ilçesiyle birleştirilmeden önce, şu an

ki, Fatih belediye başkan adayı Lütfi Kibiroğlu, belediye başkanlığını

sürdürürken, ismini vermeyeceğim AKP li iki milletvekili kendisini ziyarete

gelir. Belediyeye ait Cankurtaran sosyal tesislerinde bu iki vekili misafir

eder ve yemek ısmarlar. Yemek esnasında şu konuşma geçer.

1.vekil:

-Ya başkan Saadet Partisini bırak nasıl olsa

kazanamayacaksın!

Kibiroğlu:

-Siz dünyadan aynaları kaldırabilir misiniz

2.Vekil:

-O ne demek başkan

Kibiroğlu:

-Ben her sabah aynaya baktığımda, Lütfi, sen de mi

güçten yanasın demeyecek miyim Çocuklarım bana; Baba sende mi rüzgârdan

yanasın demezler mi Ben belediye başkanı olmazsam ne olur ki Allah beni

kulluğundan atmasın.

Vekillerin yüzüne şamar gibi inen, Ben belediye başkanı

olmazsam ne olur ki Allah beni kulluğundan atmasın. Sözü onları kendine

getirmiş midir bilmem ama bildiğim tek bir şey var, temiz, dürüst adayların

bulunduğu tek adresin Saadet Partisi nde olduğudur. Makam mücadelesi yapmaya,

sadece hizmet için bu makamlarda bulunacağının bilincinde olan adaylardır.

Hepsi birer Lütfi Kibiroğlu kadar temiz ve şaibesiz. Bilinçli herkes

farkındadır ki, hırsızın alternatifi hırsız olamaz. Yolsuzluğun alternatifinin

de yolsuzluk olmayacağı gibi. 1994 yılında Milli Görüş belediyeleri aldığında,

ülkemizde belediye hizmetleri diye bir şeyden söz etmek mümkün değildi.

Metropol olma yolunda İstanbul un ne su sıkıntısı, ne çamuru ne de çöp derdi

bitiyordu. Bütün ülkede aynı sıkıntı vardı. Bu sorunlar 2004 yılına kadar

bizimle çözülmüştü. Bu çözüm ekip çalışmasının başarısıydı.

Yıl 2014 ve İstanbul da rant uğruna kötü ve problemli bir

şehir meydana gelmiştir. Bir türlü çözülemeyen trafik sorunu ve belediyelerin

doymak bilmeyen rant kavgası sonucunda, apartmanların altına izin verilmeyen

otoparklar ve bir türlü hayata geçirilemeyen bölge otoparkları. Deprem bölgesi

olan İstanbul da deprem sonrası toplanacak olan alanların peşkeş çekilmesi,

Anadolu nun boşaltılarak adeta büyük şehirlere hücum etmesi sonucunda meydana

gelen işsizlik, işsizliğin sonucunda meydana gelecek gasp ve hırsızlık

olayları.

Panik yok!

Yıl 2014 ve efsane yeniden doğuyor. Globalleşen dünyada

yerimizi almak, kalkınma ve refahı yakalamak için Saadetliler sahaya indi.

Vereceğin her oy geleceğine ve refahınadır. Bunu böyle bilesin. Saadetli

adaylar size hizmet için var. Siz var mısınız Lütfen uzatılan eli tutar

mısınız Tutun ki, bir olalım, diri olalım ve ebedi var olalım.