AKP her seçim zamanı rakip olarak CHP yi görmediği için
ister istemez tabanını oluşturan eski Milli Görüşçüleri elinde tutabilmek adına
Saadet e oy verirseniz, CHP gelir korkusunu işlemektedir. Resmen siyasi
pazarlama yapmaktadır. Eyüp Alibeyköy de metro temeli törenine gelen
vatandaşımız, o bölgede bulunan gazete bayiinde Milli Gazete tükendi. Bu da
bize şunu gösteriyor ki, AKP yi kerhen desteklemektedirler ve her an yuvaya
dönebilirler. Sanırsam bu seçimde birçok Milli Görüşçü kardeşimiz aslına rücu
edecektir.
Bir zamanlar, işçilerine bir gölet kazmasını söyleyen bir
kral vardı. Havuz kazıldığında, Kral her ev hanesine, havuza bir bardak süt dökmelerini
emretti. Böylece havuz sabaha kadar sütle dolacaktı. Adamın biri gece boyunca sütü hazırladı.
Herkesin de süt getireceğini düşünerek, sakladığı bir bardak suyu havuza
dökecekti. Gece olduğu için kimse fark etmeyecekti. Böylece hızlıca gitti ve suyu
havuza döktü. Sabah, Kral havuzu ziyarete geldiğinde havuzun su ile dolu olduğunu gördü!
Herkes diğerlerinin düşündüğünü
düşünüyordu : Süt koymak zorunda değilim, birileri yapar. Herkes oy verirken
bu hikâyedeki gibi düşünürse tabi ki kimse oy vermemiş olur. Saadet e oy
verirsen, CHP gelir diyorlar ya. Saadet e oy verince neden CHP gelsin ki,
herkes verince gelecek olan CHP değil, Saadet Partisi olacaktır. Ama birileri
verecek nasılsa, ben vermeyeyim düşüncesiyle hareket edersek, hikâyedeki durumu
yaşamış oluruz. Bu söylem siyasi pazarlanmadan başka bir şey değildir. Ülkesini
düşünen, paralel devlet gibi bir takım çetelerin ortaya çıkmaması için mutlaka
Saadet Partisi nin Meclis te olması gerekmektedir. Bu Türkiye nin gerçeğidir ve
olması gerekendir. Saadet Partisi nin Meclis te olmasının yolu yerel
yönetimleri kazanmasıyla olacaktır. Eyüp İlçe Başkan Yardımcılığını yaparken,
Eminönü eski belediye başkanı Lütfi Kibiroğlu ile beraber Lüleburgaz da bir
çalışma yapmıştık. Ondan dinlediğim bir anısını sizinle paylaşmak istiyorum.
Eminönü daha Fatih ilçesiyle birleştirilmeden önce, şu an
ki, Fatih belediye başkan adayı Lütfi Kibiroğlu, belediye başkanlığını
sürdürürken, ismini vermeyeceğim AKP li iki milletvekili kendisini ziyarete
gelir. Belediyeye ait Cankurtaran sosyal tesislerinde bu iki vekili misafir
eder ve yemek ısmarlar. Yemek esnasında şu konuşma geçer.
1.vekil:
-Ya başkan Saadet Partisini bırak nasıl olsa
kazanamayacaksın!
Kibiroğlu:
-Siz dünyadan aynaları kaldırabilir misiniz
2.Vekil:
-O ne demek başkan
Kibiroğlu:
-Ben her sabah aynaya baktığımda, Lütfi, sen de mi
güçten yanasın demeyecek miyim Çocuklarım bana; Baba sende mi rüzgârdan
yanasın demezler mi Ben belediye başkanı olmazsam ne olur ki Allah beni
kulluğundan atmasın.
Vekillerin yüzüne şamar gibi inen, Ben belediye başkanı
olmazsam ne olur ki Allah beni kulluğundan atmasın. Sözü onları kendine
getirmiş midir bilmem ama bildiğim tek bir şey var, temiz, dürüst adayların
bulunduğu tek adresin Saadet Partisi nde olduğudur. Makam mücadelesi yapmaya,
sadece hizmet için bu makamlarda bulunacağının bilincinde olan adaylardır.
Hepsi birer Lütfi Kibiroğlu kadar temiz ve şaibesiz. Bilinçli herkes
farkındadır ki, hırsızın alternatifi hırsız olamaz. Yolsuzluğun alternatifinin
de yolsuzluk olmayacağı gibi. 1994 yılında Milli Görüş belediyeleri aldığında,
ülkemizde belediye hizmetleri diye bir şeyden söz etmek mümkün değildi.
Metropol olma yolunda İstanbul un ne su sıkıntısı, ne çamuru ne de çöp derdi
bitiyordu. Bütün ülkede aynı sıkıntı vardı. Bu sorunlar 2004 yılına kadar
bizimle çözülmüştü. Bu çözüm ekip çalışmasının başarısıydı.
Yıl 2014 ve İstanbul da rant uğruna kötü ve problemli bir
şehir meydana gelmiştir. Bir türlü çözülemeyen trafik sorunu ve belediyelerin
doymak bilmeyen rant kavgası sonucunda, apartmanların altına izin verilmeyen
otoparklar ve bir türlü hayata geçirilemeyen bölge otoparkları. Deprem bölgesi
olan İstanbul da deprem sonrası toplanacak olan alanların peşkeş çekilmesi,
Anadolu nun boşaltılarak adeta büyük şehirlere hücum etmesi sonucunda meydana
gelen işsizlik, işsizliğin sonucunda meydana gelecek gasp ve hırsızlık
olayları.
Panik yok!
Yıl 2014 ve efsane yeniden doğuyor. Globalleşen dünyada
yerimizi almak, kalkınma ve refahı yakalamak için Saadetliler sahaya indi.
Vereceğin her oy geleceğine ve refahınadır. Bunu böyle bilesin. Saadetli
adaylar size hizmet için var. Siz var mısınız Lütfen uzatılan eli tutar
mısınız Tutun ki, bir olalım, diri olalım ve ebedi var olalım.