'.. olsam AKP'ye oy verirdim!

Abone Ol

Önyargınızla mücadele etmeye niyetliyseniz eğer

Dertleşelim istedim bugün. Lafı dolandırmadan, ironi yapmadan, absürde selam

vermeden Kimseye hakaret etmeden, üç-beş satan gazetelerinin reklamını

sponsorlu sitelere verip Gazete benim değil mi İstediğim yalanı pazarlarım

diyenleri önemsemeden

Elimi vicdanıma koyarak

Müslümanım demekten korkup, Müslümanca düşünmek ve

Müslümanca tavır almak, taraf olmaktan çekinip kendine başka isimler bulmaya

çalışanlara inat

Obama olsaydım ben; AKP ye oy verirdim. Yanımda bacak

bacak üstüne atmalarına izin bile verirdim. Yeter ki ben Irak a girmek

istediğimde bana üslerini açsın, sözümden çıkmasın. Tabanının rahatsız olduğu

uluslararası mevzularda gelip bana derdini anlatsın. Benimle kadim dostluklar

büyütsün. Ben Mısır da SİSİ ile anlaşayım, o meydanlarda dörde kadar sayarak oy

toplasın. Ağzımı açmam. Ben Hatice ye değil neticeye bakan bir yapıdayım.

İsrail i korumak zorundaysam eğer, bölgede de sözümden çıkmayan ve Müslümanları

manipüle edebilecek kabiliyette bir siyasi akımı desteklemeyeceğim de;

Ülkemi ziyarete gelmeyen tek başbakan unvanını taşıyan,

benim Ortadoğu daki emellerime çomak sokmaya çalışacak olanlara mı oy vereyim!

Avrupa Birliği ne bağlı bir ülkenin başında olsam AKP ye

oy verirdim. Yönünü Batı yerine Doğu ya çevirmiş bir zihniyet benim emellerimle

çelişirdi. Üstelik en başarılı dönemimi yaşıyorum şu sıralar. Libya ya haçlı

seferi düzenlesem en büyük destekçim Türkiye. Benim kaynak sorunum var. İhtiyaç

duyduğum kaynaklarda İslam coğrafyasında. Türkiye önemli bir yer işgal ediyor

benim denklemimde. Benim değerlerimi kabul ederse eğer, doğuda bana karşı

büyüyen bir güç olmayacak, ben de kaynak sıkıntısı çekmeyeceğim. Benim en büyük

başarım mevcut iktidar sayesinde gerçekleşti. Sadece kaynak açısından değil.

Bir Müslüman ülkeye, alnı secdeye değen İslamcılar maharetiyle domuz eti ve

zina yasalarını geçirttim. Bende nasılsa Türkiye de de öyle artık. Eşcinsellere

dernek hakkı ve evlenme hakkını kabul ettirdim. Bununla alakalı yaptığım

toplantılara milletvekili bile gönderdiler. Daha ne isterim. Fransa da

yaptığımız terör yürüyüşüne başbakan düzeyinde katıldılar. one minite

çektikleri Peres le kolkola yürüdüler. Bu omurga (!) her babayiğitte bulunmaz.

Şimon Peres olsam (Allah göstermesin. İronisi bile

rahatsız edici) AKP ye oy verirdim. one minite çok takıldığım bir mevzu

değil. Benden uzun uzun özür diledi. Ticaretimiz arttı. İstediğim zaman

Gazze yi bombalıyorum. Hatta ilk defa askerlerimi Aksa ya soktum postallarıyla,

kapısında kadınları tekmelettim. 97 de cesaret edememiştim bir tek. Kıbrıs a

ordu gönderenden tırsmıştım yalan yok. Ama şimdi rahatım iyi. Hatta yakın

zamanda 9 vatandaşını öldürdüm. İç piyasada yağıp kükrediler ama benim yaptığım

yanıma kâr kaldı. Meydanlarda bana istediği kadar yüklenebilir. Kendi iç

meselesidir. Benim için önemli olan ideallerimdir. Benim açımdan bir sıkıntı

yok.

At yarışını seven biri olsam AKP ye oy verirdim. İki gün

koşan atları yedi güne çıkardı. Benden iyisi yok.

Kumarbaz olsam iddia diye bir oyunla beni tanıştırdığı

için AKP ye oy verirdim.

Hem İslamcı hem de yalancı faizci olmak istesem yine oyum

değişmezdi. Kılıf ustaları var. Çok mahirler(!). enflasyon oranında faiz olur

canım. Neden olmasın. Faiz nasıl olsa dünya gerçeği. Bereketli de olur, helal

de!!

Lakin;

Aliya olsam; benim ne için mücadele ettiğimi anlamadığı

için

Ebu Gureyb deki kadınlardan biri olsam; namusumu

çiğnettiği için

Mursi olsam; zindanımı ışıksız bıraktığı için

Abdülkadir Molla, Kamaruzzaman olsam; kardeşlik hukukunu

yok saydığı için

Biltaci olsam; Kızımın kanına ihanet ettiği için

Emekli olsam; yaşlılığımda beni zillete mahkum ettiği

için

Asgari ücretli olsam; tek seçim vaadi asgari ücreti

arttırmamak olduğu için

Asla ama asla AKP ye oy vermezdim. Ders vermek için falan

değil ha

Muhafazakâr ya da İslamcı ya da reel politik ya da

romantik ya da minare çalanın kılıfçısı ya da karakteri zayi biri olmadığım

için!

Müslüman olduğum için. Ümmet diye bir derdim olduğu için.

Kendi menfaatimden önce yanımdaki kardeşimin iyiliğini düşündüğüm için.

Bu yüzdendir ki; ben oyumu Saadet Partisi ne vereceğim.

Saadet Partisi ne oy vermekten utanmayan, hiçbir karşılık

beklemeden sabahlara kadar bayrak asan, o genç göğsüne çekinmeden rozet takan,

süslü cümleler ve sponsorlu makaleleri elinin tersiyle itebilecek şahsiyetini

kaybetmemiş omurgalı ve yürekli gençler!

Sizi o cesaret taşan yüreğinizden, terleyen

alınlarınızdan öpüyorum.

Kalbinizin sahibine emanet olun

Eyvallah!!