BİRÇOK okurum; Hani Fenerbahçe şampiyon olacaktı, sonuç
ne oldu diye biraz sitem, biraz gırgır, biraz da dalga geçmiş... Bendeniz de
bu yukarıda saydığım ve saygı ile karşıladığım hitap biçimlerine bir detaylı
cevap hazırladım. Ancak ne var ki, iki önemli gelişme bu yazımı erteletti. Ama
hazırım... Sadece bir pasaj vereyim de merakla bekleyenler şimdiden şöyle bir
irkilsin... Ben Fenerbahçe derken, bu takım ligin ikinci yarısında kendisiyle
yarışan rakiplerinin ikisini de yendi. Hem de o galibiyetlerden sonra ikisinden
de dört puan öne geçti. Neyse detaylar yakında. Yakında da bendeniz bana yazan
okurlarımdan bazılarına da şöyle bir soru sormak isterim; bir tek Galatasaraylı
bile yukarıda sözünü ettiğim süreçlerde şampiyon olunabileceğini akıllarından
geçirdiler mi
Neyse gündeme gelelim. Perşembe günü saatler 17.00
civarında iken bizim Murat geldi sohbet yerimiz pastaneye... Ve dedi ki,
Fenerbahçe bir sportif menajerle anlaştı. Kendisi Galatasaraylıdır. Sordum
kimdir diye, bilmiyorum ama haber doğru dedi...
Tabii dün sabahı bekledim. Murat ın haberi doğru
çıkmıştı. Fenerbahçe, bir İtalyan ve eski kaleci olan Guiliano Terranea ile
sözleşme imzalamıştı. Vay be! Şimdi soruyorum; İtalya gibi hayatı futbolla
geçen bir ülkede bu isimdeki bir kaleciyi veya bir sportif direktörü kaç kişi
tanır Siz okurlar hiç duydunuz mu Varsa İtalya da dostunuz, arkadaşınız bir
sorun bakalım... Ve de eski bir kaleci... İyi bir Fenerbahçeli olan ve bir
yazısı kulübün şeref tribünde asılı duran rahmetli İslam Çupi hep şöyle derdi, hem
de Metin Türel dostumun yüzüne, Oğlum, kaleciden antrenör olmaz... O zamanlar
sportif direktörlük yoktu. Şimdi Çupi sağ olsaydı aynı fikrini yine yazar,
söylerdi. İşte buluna buluna bu isim bulunmuş. Kimin önerisidir çok merak
ediyorum doğrusu... Acaba kaç kuruşa imza attı bu İtalyan Yenilenme böyle mi
olur Allah aşkına dostlar Şimdi bu ünlü(!) İtalyan kaleciye takımdaki
yıldızlar nasıl itaat eder Haaa takımdaki yıldızları postalayıp yerlerine
çoluk çocuk alacaksanız, o zaman tamam... Bir sezon önce açık ara şampiyon
olmuş bir takımı nasıl Kartal kardeşimizle küçülttüyseniz, şimdi de bu ünlü(!)
İtalyan la abat edeceksiniz anlaşılan... Tam bu haberi irdelerken, bir de
baktım benim yetiştirdiğim gençlerden Serhat Ulueren müthiş bir haber
patlatmış. Belgeli de... Sneijder, gümrük kapısına bir yazı yollayarak
eşyalarını İspanya ya gönderme işlemlerinde yasal kolaylık talep etmiş. Yani
Hollandalı gidiyor Serhat... Hem de bir sezon daha sözleşmesi bulunmasına
rağmen... Bu haberin arkası çok önemli... Acaba Galatasaray, çaktırmadan
Sneijder i sattı mı Ya da Hollandalı böyle bir cilve ile muhtemel yeni
sözleşmesindeki rakamları şişirme planı mı yaptı Tuhaf! Sanırım
Galatasaray dan birileri bu konu ile ilgili geniş bir açıklama yapar. Şampiyon
olmuş ve kupanın da adayı bir takımın en önemli oyuncusunun böyle esrarengiz
biçimde gitmesi olabilir mi Hangi sportif duruşa uyar Umarım siz bu satırları
okuduğunuzda Galatasaray veya Hollandalı iki laf etmiş olur.
Bu satırla idare edin bugünlük... Beni de,