Spor

Nazillispor 12-0 Gerideyken Sahadan Çekildi

Nesine 3. Lig 4. Grup’ta küme düşmesi daha önce kesinleşen Nazillispor, sahasında ağırladığı Eskişehir Anadolu Spor Faaliyetleri karşısında 12-0 geriye düşünce, 58. dakikada sahadan çekilme kararı aldı.

Abone Ol

Türk futbol tarihinin en trajik günlerinden biri Aydın’ın Pamukören Stadı’nda yaşandı. Ekonomik krizler nedeniyle sezonun ikinci yarısında tamamen altyapı oyuncularıyla sahaya çıkan Nazillispor, 26. hafta mücadelesinde Eskişehir temsilcisi karşısında kelimenin tam anlamıyla dağıldı. Henüz ilk 45 dakikada kalesinde tam 11 gol gören siyah-beyazlılar, ikinci yarının başında fark 12’ye çıkınca mücadeleyi sürdürmeme kararı aldı.

İlk Yarıda Tam 11 Gol

Maçın başlama düdüğüyle birlikte Eskişehir Anadolu Spor Faaliyetleri, rakip kaleyi abluka altına aldı. Nazilli kalesine her gidişinde golle dönen konuk ekipte; Burak Temir (3), Rahmi Anıl (2), Ramazan Keskin (2), Recep Aydın (2) ve Mert Yusuf Torlak (2) ile Berat’ın golleri skoru 11-0’a taşıdı. İkinci yarının hemen başında, 47. dakikada Rahmi Anıl’ın kendisinin ikinci, takımının 12. golünü atması bardağı taşıran son damla oldu.

Sportif Direktör Talimat Verdi, Maç Tatil Edildi

Karşılaşmanın 58. dakikasına gelindiğinde Nazillispor Sportif Direktörü Emre Kamış’ın talimatıyla ev sahibi ekip oyuncuları sahadan çekilerek soyunma odasının yolunu tuttu. Maçın hakemi Umut Nasrullah Özhelvacı, Nazilli ekibinin sahaya dönmeyeceğini teyit etmesinin ardından müsabakayı tatil etti. TFF’nin bu skorla maçı tescil etmesi ya da hükmen kararı vermesi bekleniyor.

Altyapı Oyuncularıyla Hayatta Kalma Çabası

Bu sezon Karşıyaka’dan 10, Eskişehirspor ve Kütahyaspor’dan 8’er gol yiyerek ağır mağlubiyetler alan Nazillispor, profesyonel liglerdeki son demlerini yaşıyor. Gelecek sezon Bölgesel Amatör Lig’de (BAL) mücadele edecek olan asırlık çınar, yönetimsel kaosun ve sahipsizliğin faturasını yeşil sahada tarihi bir hezimetle ödedi.