Kutuplaşma!

Abone Ol

Son günlerde kutuplaşma sözcüğü siyasilerin dilinden

düşmez hale gelmiş bulunuyor!

Herkes birbirini ülkeyi kutuplaştırmakla suçluyor!

Mesela delege oyları seçilme şansı olmadığı için farklı

kontenjanlar kullanılarak CHP Parti Meclisi ne sokulan Mehmet Bekaroğlu na göre

ülkeyi Cumhurbaşkanı Erdoğan ile AKP kutuplaştırıyor!

Kendisi de bu kutuplaşmayı önleyebilmek için CHP

saflarına katıldığını iddia ediyor!

Tabii ki yerseniz!

Bir Mehmet Bekaroğlu nun CHP ye katılımı ile adına

kutuplaşma denilen şey önlenilebilir mi

Başbakan Davutoğlu nun da kutuplaşma ile ilgili iddiaları

var!

O da aslında yumuşamadan yana olduğunu ama CHP ve

MHP nin kutuplaşmadan sorumlu olduklarını ileri sürüyor!

MHP lideri Bahçeli nin şahsi nezaketini bildiğini bu

durumun siyasi nezaketine de yansıması gerektiğini savunuyor!

CHP lideri Kılıçdaroğlu nun kendisine bir tebrik

telefonu bile açmadığından yakınarak her iki muhalefet liderinin bu tutumları

ile kutuplaşmayı körüklediklerini iddia ediyor!

Muhalefet liderlerine, Bundan sonra muhatabınız artık

benim diye seslenen Başbakan Davutoğlu, Cumhurbaşkanı siyaset üstünde diyor!

Bu açıklamada, Kızım sana söylüyorum, gelinim sen anla

mesajı da yok mu

Yani Başbakan Davutoğlu muhalefet liderleri ile birlikte

Cumhurbaşkanı Erdoğan a üstü kapalı bir göndermede bulunmuş olmuyor mu

Artık Başbakan benim, sen Cumhurbaşkanı olarak siyaset

üstüsün gibisinden bir mesaj vermiş olmuyor mu

Evet, ülkenin iktidarı da muhalefeti de bir

kutuplaşmadan şikâyetçi ise ne yapmak gerekir Ve birbirlerini böyle

suçlamaya devam ederlerse kutuplaşmanın önüne geçilebilir mi

Bize kalırsa birbirlerini suçlama yerine kabahati

kendilerinde aramaya başlamaları gerekir!

Kutuplaşmadan gerçekten endişe duyuyorlar ve önüne

geçilmesini arzu ediyorlarsa yapmaları gereken budur!

Birbirlerine karşı daha nazik olmaları zor bir şey olmasa

gerek!

Bir kutlama telefonu açılamaz mı

Birkaç gönül alıcı söz söylenemez mi

Bu iş yapılırken Cumhurbaşkanı Erdoğan ın devrede

olmasında yarar yok mu

O da muhalefete yönelik tatlı dilli bir söylem tercih

edemez mi

Başbakan Davutoğlu her ne kadar Cumhurbaşkanı Erdoğan ın

siyaset üstü konumda olduğu iddiasında ise de tanıdığımız Erdoğan ın uzun

süre aktif siyasetin dışında duramayacağını biliyoruz!

Bunun için muhalefete karşı tatlı dilli bir söylem

geliştirmesi gerektiğini savunuyoruz! Malum tatlı dil pek çok işe yarar, değil

mi

Yılanı bile deliğinden tatlı dilin çıkaracağı söylenmez

mi