İslam Devleti, Hilafet, Şeriat Dünya yıkılıyor ama
Türkiye deki Sünnî çoğunluğun büyük kısmı, Ehl-i Sünnet adına bunlardan
bahsetmiyor.
Güneyimizde kurulan İslam Devleti Vehhabî ve Selefî imiş
Olabilir Sünnîlerin de Ehl-i Sünnet çerçevesi ve sınırları içinde İslam
Devleti nden, Hilafetten, Şeriat düzeninden bahsetmeleri gerekmez mi
Kemalist ilahiyatçılar ve Diyanetçiler, kripto
Mutezililer, light sulandırılmış İslam taraftarları; Derin Devletin talimatıyla
uzun yıllar boyunca İslam ın içini boşaltmak, Müslümanları dünyevîleştirmek
için sinsice çalıştılar.
Müslümanların kafasından Ümmet, Hilafet, İmam-ı Kebir
Biat ve Hilafet kavram ve değerlerini çıkarttılar.
Kriptoların büyük medyası dinî konuları magazinleştirdi.
Her Müslüman da olması gereken bazı hassasiyetler
erozyona uğratıldı.
Laik, seküler, dünyevî Müslüman yığınlar yetiştirildi.
Din düşmanlarına evliya diyen sözde şeyhler bile görüldü.
İslam Devleti, Hilafet, Halife, Şeriat kavram ve
değerleri Ehl-i Sünnetindir. Sünnî hocalar, hacılar, şeyhler, ziyalılar bunlara
Sünnîce sahip çıkmazlar, bugünkü kayıtsızlığı devam ettirirlerse, bu değer ve
kavramlar ehl-i bid atin tekeline girecektir.
Bütün Ehl-i Sünnet hocaları, liderleri; İslam Devleti,
Hilafet, İmamet, Şeriat diye haykırmalıdır.
Bunu yapmazlarsa meydan, Peygamber kabirlerini ve
makamlarını, evliya türbelerini dinamitle havaya uçuran bid atçilere
kalacaktır.
O zihniyet Türkiye yi ve İstanbul u ele geçirirse Eyüp
Sultan hazretlerinin türbesini bile yıkacaktır.
Ulus devlet kafasına sahip Müslüman İslam ı anlamamıştır.
Sen hangi zümredensin sorusuna, Ben elhamdülillah
Ümmet-i Muhammed denim demeyen kimse İslam ı anlamamıştır.
Bulunduğu zamanın İmamına biat ve itaat etmeden ölen kişi,
sanki cahiliyet ölümü ile ölmüştür hadisini bilmeyen kimse cehalet
karanlıkları içinde yüzmektedir.
Bütün Müslümanlar İslam milletindendir.
Resulullahın (Salat ve selam olsun ona) milletindendir.
Şeriat, Kur an dan ve Sünnetten çıkartılmış kutsal, kurtarıcı,
ebedî saadete ulaştırıcı kuralların ve hükümlerin tamamına verilen addır.
Darülislam, Kur an, Sünnet, Şeriat hükümlerinin
yürürlükte olduğu, uygulandığı yerdir.
Artık 28 Şubat karanlıkları içinde değiliz. Oldukça geniş
bir din hürriyetimiz var. Bu hürriyeti iğtinam ederek (ganimet bilerek)
Müslüman halkı uyarmalıyız.
Diyanet büyük sorumluluk altındadır.
Büyük cemaat ve tarikatlar da
Türkiye nin Ehl-i Sünnet çoğunluğu tek bir Ümmet haline
gelmez, bu Ümmetin başına râşid ve âdil bir İmam seçilmez, halk bu İmama biat
ve itaat etmezse geleceğimiz çok karanlıktır.
Bilenler bilmeyenleri uyarmaz, aydınlatmaz,
bilgilendirmezse vebalin büyüğü onların üzerine olacaktır.
Tekrar ediyorum İslam Devleti Hilafet Ümmet birliği İmam a biat ve itaat
Artık hürriyet var Hiçbir geçerli ve meşru mazeretimiz
yoktur.
Yukarıda zikrettiğim konuları, değerleri, kavramları
Gizli Yahudilerin, ABD nin, AB nin istedikleri şekilde görmek (veya hiç
görmemek) biz Ehl-i Sünnet Müslümanları için çok ayıptır, büyük günahtır, züldür,
rezalettir, kepazeliktir, geri zekalılıktır, mânevî intihardır.
Melhame-i Kübranın ayak sesleri duyuluyor, biz hâlâ
Cemaat-İktidar kavgasının dedikodularıyla meşgulüz.
Galiba, çok geç, iş işten geçtikten sonra uyanacağız.
(İkinci Yazı)
Rızalar
Rabbim Allahü Teala hazretleridir. Rab olarak O ndan
razıyım
Kitabım, düsturum (anayasam) Kur an-ı Kerim dir. Kitap
olarak ondan razıyım.
Dinim İslam dır. Din olarak ondan razıyım.
Nebim, seyyidim, kaadim Muhammed Mustafa
aleyhissalatüvesselamdır. Nebi olarak ondan
razıyım.
Şeriatim, Şeriat-i Garra-i Ahmediyyedir. Şeriat olarak
ondan razıyım.
Ümmetim, Ümmet-i Muhammed tir. Ümmet olarak ondan
razıyım.
Milletim İslam milletidir. Millet olarak ondan razıyım.
Mezhebim ve meşrebim Ehl-i Sünnet ve cemaattir. Mezhep olarak
ondan razıyım.
Beğendiğim, razı olduğum ahlak sistemi İslam ahlakıdır,
ahlak-ı Muhammedîdir.
Müslümanlar arasında bir ihtilaf=anlaşmazlık çıkarsa,
benim yerim Sevad-ı Âzam dairesi içindedir.
Bütün mü minler kardeşimdir, kardeş olarak onlardan
razıyım.
En büyük iki düşmanım kendi nefs-i emmârem ve şeytandır.
Onlardan razı değilim.
Dostlarım ve velilerim Müslümanlardır; dost ve velî
olarak onlardan razıyım. Kâfirleri dost ve velî edinmem, onlardan razı değilim.
Hoca olarak rabbanî icazetli ulema, fukahadan, kâmil
mürşidlerden razıyım.
Kendi ayıp, günah ve kusurlarıma üzülmekten,
başkalarınınkileri görmeye vaktim yoktur. Dilim şayet gıybet ve tecessüs ederse ondan razı değilim.
28.9.2014