İnsanlık için tek çözüm "ADİL DÜZEN"dir

Abone Ol

Bugün tüm dünya ekonomisi küresel sömürü sermayesinin

elindedir. Kimyasal silahları da o üretiyor, kime verdiğini de sadece o

biliyor. Türkiye nin, Suriye nin ve diğer devletlerin elinde kimyasal silahlar

varsa sermayenin envanterinde yer almıştır.

Öncelikle silah yasağı saçma bir şeydir. Her savaş

taraflar için ölüm kalım savaşıdır. Yenilen taraf ortadan kalkar. Sermaye büyük

devletlere atom, biyolojik, kimyasal ve tahrip edici her türlü silahları

vererek küçük devletleri onların emrine sokmakta, büyük devletlere de kendisi

hükmetmektedir. Böylece dünyayı tek güç yani sömürü sermayesi idare

etmektedir.

Küresel sömürü sermayesi bunu karşılıksız dolar gücü ile

yapmaktadır.

Necmettin Erbakan ın önderliğindeki MSP nin 1970 lerde

CHP ile yaptığı koalisyon ile başlayan süreç önce İran a, oradan Sovyetlere

(SSCB), oradan da dünyaya sıçramış ve sermayenin dini ve ideolojik savaşları

sona ermiştir. Erbakan ın hayatı boyunca dünyaya anlattıkları ve yaptıkları

dünyayı uyandırmıştır. İran rejimi yıkılmış, Sovyetler dağılmış, ABD de halk

Demokratlar tarafına geçmiş, Çin de de koyu baskılı sosyalizm rejim ortadan

kalkmıştır. Bütün bunlar Erbakan ın dünya çapında başardığı inkılâpların

sonucudur.

Sermaye kurduğu dünya düzenini kullanamıyor, büyük güçler

artık oyuncak olmaktan çıkmıştır. Sermayenin siyasi gücü sona ermiştir,

ekonomik gücü de yakında sona erecektir.

Yeni düzende kitle imha silahlarını üretmek serbest

olacaktır. Tüm üretilen silahları Silah Vakfı satın alacaktır. Masraflarını

şarj ederek dünyadaki ordulara o satacaktır. Her orduya eşit miktarda talep

ettiği silah verilecektir. Mesela, atom bombası verilecekse, her ordu ancak

belli büyüklükte ve belli sayıda silah alabilecektir.

Silah Vakfı insanlık tarafından işletilecektir. Vakfa

satılmayan silah üreticilerinin tesisleri bombalanarak imha edilecektir.

Silahını vakıftan almayan ordular bombalanarak imha edilecektir. Her ordu

kendine verilen silahı istediği zaman kullanacaktır. Savaş, savaş kuralları

içinde yapılır. Yargı kararlarına uymayanlara karşı savaş kuralları içinde

savaşılır.

Sömürü sermayesi ne yapıyor

Suriye de kimyasal silah kullanıyor ve bunu Suriye

devleti ile Türkiye ye fatura ediyor. Suriye, Türkiye kullandı diye Türkiye ye

düşman oluyor; Türkiye de Suriye kullandı diye Suriye ye düşman oluyor. Asıl

kullananı kimse yazamıyor, söyleyemiyor

Biz baştan beri ne söylüyoruz

İnsanlığın dört temel hastalığı vardır: a) İŞSİZLİK. B)

BAĞIMSIZ YARGININ OLMAYIŞI. C) SERMAYEYE BAĞLI BASIN/ MEDYA. D) TERÖR.

Bunların içinde en şerlisi millî olmayan basındır, millî

olmayan medyadır.

Millî olmayan medya yazarlara bol bol maaş verip

susturmuş, sonra istediği zaman da istediği saldırıyı yaparak herkesi emri

altına almıştır.

İşe bağımsız bir basın, millî olan bir medya oluşturmakla

başlamamız gerekir.

Bunun için basın kooperatiflerce işletilmeli, dağıtımı

kamu yapmalı, vergiden muaf olmalı, yazarlar nerede yazarlarsa yazsınlar devlet

maaşlarını ödemeli, yazarları siyasi partiler aldıkları oyları nispetinde

seçmelidirler.

Devlet bir Danışma Kurulu oluşturmalı, Başbakanlık a

bağlı bu kuruluş olayları tahlil etmeli ve Devlet Başkanı na sunmalı, Devlet

Başkanı nın kabul ettiği yorum devlet yorumu olmalı, devlet o yorumlara göre

yönetilmelidir. Şimdi böyle bir araştırma merkezi yoktur. Sermaye basına neyi yazdırıyorsa

devlet siyaseti o olmaktadır.

Olaylar önce tamamen tarafsız olarak haber edilmelidir.

Olayların tespiti Yeminli Soruşturmacılar tarafından yapılmalıdır. Mesela,

Irak ta atom bombası var derler de Irak buna dayanılarak işgal edilir, sonra

da haber doğru çıkmazsa, o yeminli soruşturmacılar sorumlu olmalıdırlar.

Hâsılı İnsanlık için tek çözüm vardır ve o çözüm de

ADİL DÜZEN dir.

Yoksa SOSYAL TUFAN kapıdadır, bizden sadece

söylemesi...

Hesap da bize değil, O na verilecektir Ve s-selâm