Eşini, Çevre Hattı ALO 181e şikâyet etti

Eşini, Çevre Hattı ALO 181e şikâyet etti

Çevre ve Şehircilik Bakanlığından yapılan yazılı açıklamaya göre, çevre duyarlılığını artırmak ve vatandaşla birebir iletişim kurabilmek amacıyla kurulan ALO 181 hattına vatandaşlar kimi zaman ilginç şikâyet, istek, görüş ve önerilerde bulunuyor. Bakanlığın mevzuat alanına ilişkin konularda çağrı merkezi, konu ne olursa olsun vatandaş memnuniyetini gözetiyor ve 24 saat hizmet veriyor. ALO 181 hattına 2014 yılının ilk 11 ayında 160 bin 547 telefon geldi ve günlük ortalama 750 çağrıya cevap verildi.

İlginç başvurular

Vatandaşlardan zaman zaman ilginç talepler de geliyor. Hattı arayan bir vatandaş, eşinin yüksek sesle televizyon izlemesi nedeniyle komşularının rahatsız olduğunu ve evine ekip gönderilmesini istedi.Bir işçi kendi çalıştığı fabrikayı çevreye atık bıraktığı için ihbar etti ve “Şikayette bulunmasam insanlık namına vicdan azabı çekerim” diye duygularını dile getirdi.

24 Kas 2014 - 23:15 - Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Milli Gazete Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Milli Gazete hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Milli Gazete editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Milli Gazete değil haberi geçen ajanstır.



Şehir Markaları

Siz de şehir markaları arasındaki yerinizi mutlaka alın...

+90 (212) 697 10 00
Reklam bilgi


Anket Asgari ücret 2 bin 825 TL oldu! Zamdan memnun musunuz?