Squid Game, Güney Kore'nin giyim sektörünü kurtarıyor

Kısa süre içinde dünyanın en çok konuşulan başlıklarından biri haline gelen Güney Kore yapımı Netflix dizisi Squid Game, ülkenin giyim sektöründe pozitif etki oluşturdu.

Zor günler geçiren Güney Kore giyim sektörü, dizindeki kıyafetleri üretip satarak son zamanların en karlı günlerini geçirmeye başladı. 

Reuters'ın aktardığına göre Seul'deki dikim fabrikası, dizideki yarışmacıların giydiği yeşil sweatshirtler ve görevlilerin giydiği pembe tulumlara olan talebe yetişmek için çok yoğun bir şekilde çalışıyor. 

Fabrikanın sahibi Kim jin-ja, "Ekim ayı normalde dikim sektörü için yavaş geçer. Ancak Squid Game ve Cadılar Bayramı sağ olsun koşuşturuyoruz. Şimdi çocuklar için 6 bin sweatshirt dikiyoruz" diye konuştu.

Kim, Koronavirüs pandemisi sırasında kazancı çakılsa da, dizinin popülaritesiyle birlikte satışların ciddi anlamda tırmanmaya başladığını ifade etti. 

Seongbuk Belediye Başkanı Lee Seung-ro, "İki yıldır devam eden Covid, ülkenin giyim sektörü için kötü oldu. Ancak Squid Game dünyayı salladı, aynı zamanda buradaki ürünleri de popülerleştirdi. Siparişler sel oldu" dedi.

23 Eki 2021 - 12:06 - Dünya


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Milli Gazete Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Milli Gazete hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Milli Gazete editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Milli Gazete değil haberi geçen ajanstır.



Şehir Markaları

Siz de şehir markaları arasındaki yerinizi mutlaka alın...

+90 (212) 697 10 00
Reklam bilgi


Anket Asgari ücret 2022 ne kadar olmalı?