7 aydır boş yere fatura ödüyor

İstanbul’da ikamet eden Osman Kacar, uzun yıllardır internet hizmeti aldığı Türk Telekom şirketi tarafından kandırıldığını iddia etti.

Büyütmek için resme tıklayın

Vatandaşların internet sağlayıcısı firmalarla ilgili mağduriyetleri devam ediyor. Kendisine daha hızlı bir internet paketi satmak vaadiyle Osman Kacar’ı arayan şirket yetkilileri, kampanya dâhilinde bir D-Smart TV paketi hediye edileceğini söyledi. Ancak hediye denilerek verilen TV paketi 7 aydır Osman Kacar’ın faturalarına yansıtılıyor. Yaşadığı mağduriyeti Millî Gazete’ye anlatan Osman Kacar, “Evimde televizyon bile yok ama D-Smart TV paketi parası ödüyorum” diyerek yetkililerden yardım istedi.

Bundan 7 ay önce internet hizmetini kullandığı Türk Telekom şirketi tarafından aranan Osman Kacar’a, kullandığı internetin hızının artırılması için yeni bir tarife teklifi sunuldu. Kacar’ın iddiasına göre; sunulan yeni tarifenin yanında hediye olarak verileceği söylenen D-Smart TV paketini ilk etapta evinde televizyon olmadığı için istemeyen daha sonra ‘herhangi bir ücretlendirmesi olmadığı ve internet tarifesinin bu hediye verilmeden işleme geçemediği’ söylenerek internet tarifesinden ayrı bir şekilde D-Smart için abonelik talebinde bulundurdular. Osman Kacar, daha sonrasında kuruluma gelen yetkili servis tarafından imzalatılan sözleşme ile birlikte her ay kullanmadığı TV paketi ücretini ödemeye devam ediyor.

“HEDİYE DEMİŞLERDİ 7 AYDIR FATURA ÖDÜYORUM”

Kandırıldığını ve 7 aydır mağduriyet yaşadığını iddia ettiği olayla ilgili gazetemize konuşan Osman Kacar, “Beni 7 ay önce aradılar. İnternet hizmetini zaten alıyordum. Aradıklarında internet hızınızı artırmak için yeni bir tarifemiz var, almak ister misiniz diye sordular. Ben de istediğimi belirttim. Daha sonrasında D-Smart ücretli televizyon paketini yanında hediye olarak veriyoruz dediler. Buna gerek olmadığını çünkü evimde televizyonumun olmadığını söyledim. Fakat internet paketinin yanında hediye olduğunu, ikisinin ayrı verilmediğini belirttiler ve D-Smart TV aboneliğinden herhangi bir ücret talep edilmeyeceğini söylediler” ifadelerini kullandı. Türk Telekom şirketi tarafından dolandırıldığını iddia eden Osman Kacar, “Tarifeyi kabul ettikten sonra eve D-Smart için kuruluma gelen yetkili servis bana bir sözleşme imzalattı. Ben hediye olduğunu düşünerek sözleşmeyi imzaladım çünkü bana o şekilde söylenmişti. Sözleşmeyi imzaladığım günden bu yana 7 aydır fatura ödüyorum” şeklinde konuştu.

 “ORTADA BİR TUTARSIZLIK VAR”

D-Smart şirketini birçok kez aradığını söyleyen Osman Kacar, “D-Smart’ı ilk aradığımda Eskişehir’de bir firmadan kurulum talebinde bulunmuşsunuz dediler. Daha sonra tekrar aradığımda ise İstanbul Kadıköy şubesinden kurulum talebinde bulunmuşsunuz dediler. Kurulum için yetkili servisin Kadıköy şubesinden geldiği doğru ama ilk başta Eskişehir demeleri bu olayda bir yanlışlık olduğunu gösteriyor. Ortada bir tutarsızlık var. Türk Telekom şirketini aradığımda bana D-Smart yetkililerini aramamı söylüyorlar. Onları arıyorum, sözleşme imzalamışsınız diyorlar. Mahkemeye başvuruyorum, delil yetersizliği diyorlar. Türk Telekom yüzünden mağduriyet yaşıyorum” diye konuştu.

08 Eki 2021 - 04:30 - Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Milli Gazete Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Milli Gazete hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Milli Gazete editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Milli Gazete değil haberi geçen ajanstır.

03

Ahmet - devlet bu tür şeylere önem vermiyor. hala telefon dolandırıcılığının önüne geçmiş değil. yasa çıkardı istenmeyen telefon araması. veya sms gelmeyecek. hiç alakasız dernek şirket ne varsa arıyor. edevletten giriyorsun. ne zaman aradı saniye giriyorsun. zaman gün tarih konuşma süresi. şikayet ediyorsun. sonuç yok 3 ay olmuş hala arıyorlar. hukuk hak . halkın huzuru gibi konularda. dolandıran ile dolandırılanı başbaşa bırakıyor.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Ekim 09:52
02

Eyub - Türk telekom aboneliğini sonlandırmak o kadar zor ki... e-devlet te sonlandırma himeti var ancak daha güvenlikli bir kimlik doğrulama gerekir diye mobil imza istiyor. e devlet güvenlikli değilmi? sadece türk telekom aboneliğini sonlandıramayıp o kadar fatura ödeyen varki....

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Ekim 09:37
01

Denetleyi̇ler? - DENETİM MEKANİZMASI ÇALIŞMIYOR GİBİ.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Ekim 09:31


Şehir Markaları

Siz de şehir markaları arasındaki yerinizi mutlaka alın...

+90 (212) 697 10 00
Reklam bilgi


Anket Asgari ücret 2022 ne kadar olmalı?