Reklamı Kapat

Trendyol'da yorum krizi! Kullancılar bayrak açtı

Türkiye’nin önde gelen alışveriş sitelerinden Trendyol, satıcılara dair eleştirileri yayınlamadığı iddiasıyla gündeme geldi

Büyütmek için resme tıklayın

Trendyol son yıllarda aldığı yatırımlarla büyürken, kullanıcılarından gelen eleştirileri yayımlamaması sosyam medyada gündem oldu.

Marketing Türkiye'de yer alan habere göre, internet ortamında alışveriş yaparken müşterilerin en çok önemsediği konuların başında ürün veya hizmeti kullananların geri bildirimleri geliyor. Bir hizmet veya ürüne yapılan yorumlar ve puanlamalar güveni tetikleyen en büyük unsurken kimi Trendyol kullanıcıları bu haklarının ellerinden alındığını söylüyor.

Ekşi Sözlük’te “Trendyol’un olumsuz eleştiri kabul etmemesi” şeklinde açılan başlık aynı sorunu yaşadığını ifade eden kullanıcıların yorumlarıyla birlikte trendlere girdi.

04 Ağu 2021 - 13:45 - Ekonomi


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Milli Gazete Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Milli Gazete hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Milli Gazete editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Milli Gazete değil haberi geçen ajanstır.

01

Molla Kasim - ürünü alanlar içinde mağazaların yorum yapması, ürünü kullanıp iade edenlerinde karalisteye alınıp , mal satılmamamsı lazım. Olaylar tek taraflı değil. Ürünleri alan kullanııclardan bazılarıda art niyetli.

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 04 Ağustos 14:04