Citroen C5 Aircross sıfır fiyatları, tasarımı ve donanım özellikleri

Citroen, özel ürün atılımıyla devam ediyor. Uzun zamandır beklenen C5'in yerini alan yeni Citroen C5 X'in sahneye çıkışı, Fransız markasının D segmentine dönüşünün habercisi.

Çok sayıda casus fotoğraf, sızıntı ve resmi gelişmeden sonra, yeni Citroën C5 X toplumdaki ilk çıkışını yaptı. Birkaç yıl öncesine kadar bayilerimizde satışa sunulan Citroën C5'in uzun zamandır beklenen değişimi artık gerçek oldu. Ve daha da önemlisi, sayısız ve çok önemli yenilikler sunuyor. Öyle ki Citroen, modelin ticari adını değiştirmeyi seçmiş.

Yeni C5 X, Citroen'in Avrupa'daki orta segmente bir kez daha saldırmaya karar verdiği özel tekliftir. Bir sedan, bir emlak ve bir SUV "çalkalayıcıya koymak" sonucu ortaya çıkan bir araç. C5 X, bu kavramların karıştırılmasının sonucudur. Bir dereceye kadar, birkaç aydır bayilerimizde bulabileceğimiz yeni Citroen C4'te zaten görülen stratejiyi izleyen bir modelle karşı karşıyayız.

CİTROEN D SEGMENTİNE GERİ DÖNÜYOR

Yeni C5 X'in tanıtımının anahtarlarından biri, bu lansmanla Citroën'in yaklaşık iki yıllık bir aradan sonra D segmentine geri dönmesidir. Resmi olarak tanıtılmış olmasına rağmen, gerçek şu ki, yeni C5 X'in toplumdaki büyük çıkışı sınırlarımızdan çok uzakta gerçekleşecek. Daha spesifik olarak Çin'de. 2021 Şanghay Otomobil Fuarı çerçevesinde.

Yeni C5 X'in ölçümleri, bu modelin mücadele ettiği kategoriyi ortaya koyuyor. Uzunluk 4,8 metreye ulaşıyor ve dingil mesafesi 2,8 m'ye çok yakın, bu da Citroën tasarımcılarının çok geniş bir kabin tasarlamasına izin verdi. Hem ön hem de arka koltuklarda oturanlar için. Bu arada, bagaj 545 litrelik bir kargo hacmine sahip.

C5 X'İN TİCARİLEŞTİRİLMESİ YILIN İKİNCİ YARISINDA!

2021. Tahmin edilebileceği gibi ve halka sunulacağı yer dikkate alındığında Avrupa'nın yanı sıra Çin'de de satışa sunulacak. Asya ülkesinde yeni C5 X'in seri üretimi, Stellantis ve Dongfeng tarafından oluşturulan bir ortak girişim tarafından işletilen Chengdu'da bulunan bir tesiste gerçekleştirilecek.

Stellantis ve daha özel olarak Citroën, yeni C5 X'i Çin'de köşeli çift ayraçların imzalandığı durumu tersine çevirmek için kilit bir model olarak görüyor. Amaç? Yarım yıldan fazla süren kötü sonuçlara son vermek. Ancak Çin'deki rolünün ötesinde, Avrupa'ya odaklanırsak, D segmenti için çok ilginç bir projeyle karşı karşıyayız.

Citroën CEO'su Vincent Cobee, yeni C5 X'in hedeflediği kitle türüne dikkat çekti: "Daha yüksek bir sürüş pozisyonuna ve araca binme ve inme kolaylığına alışmış, ancak araçtan inmek istemeyen insanlara yönelik. bir SUV tasarımına. Bir aile arabasının alanı ve işlevselliğine sahiptir. Cobee, aile otomobilleri ve kompakt SUV'lerin yanı sıra alıcıların da ilgisini çekeceğine inanıyor.

Genel markalardan orta boy sedan arzı son yıllarda önemli ölçüde azaldı. Bu nedenle, bu kategoriye dönüşü olan Citroën, çekiciliği sadece uygun bir fiyattan daha fazlası olan "farklı bir şey" sunmayı seçti. C5 pazarlamasını sonlandırdığından beri, Fransız markasının Avrupa'daki amiral gemisi Citroën C5 Aircross olmuştur.

2020 yılında Avrupa'da D segmenti, 115.763 adet ile Volkswagen Passat tarafından yönetildi. Hemen arkasında 60.254 adet satılan Skoda Superb var ve oldukça uzak bir mesafede podyumu kapatan Peugeot 508, 28.741 adet ile görünüyor. 21.453 tescilli Ford Mondeo'dan da özel olarak bahsetmek gerekiyor. Bu kategorideki rekorlar 297.863 adete ulaştı. Citroën, Avrupa'daki C5 X alıcılarının çoğunun filo müşterisi olmasını bekliyor.

CİTROEN C5 AİRCROSS SIFIR FİYATLARI

1.5 BlueHDİ

Tam Otomatik

Feel Bold
Shine
Shine Bold

2021
2021
2021

414.000 TL
487.500 TL
494.000 TL

406.000 TL
471.500 TL
478.000 TL

1.6 PureTech

Tam Otomatik

Shine

Shine Bold

2021
2021

467.500 TL
474.000 TL

451.500 TL
458.000 TL

# Çin

19 Haz 2021 - 11:44 - Teknoloji


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Milli Gazete Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Milli Gazete hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Milli Gazete editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Milli Gazete değil haberi geçen ajanstır.



Şehir Markaları

Siz de şehir markaları arasındaki yerinizi mutlaka alın...

+90 (212) 697 10 00
Reklam bilgi


Anket Türkiye'de erken seçime gidilmeli mi?