Zarar eden ÇAYKUR’dan 5 ayda 4.5 milyonluk reklam!

Zarar eden Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü (ÇAYKUR), bu yıl için 4 milyon 590 bin TL’lik reklam sözleşmesi imzaladı.

2017'de Varlık Fonu'na devredildikten sonra 267 milyon lira, 2018'de 657 milyon lira, 2019'da 635 milyon lira ve geçen yıl 547 milyon lira zarar eden Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü (ÇAYKUR), bu yıl için 4 milyon 590 bin TL'lik reklam sözleşmesi imzaladı.

18 Mart'ta reklam filmi prodüksiyon hizmeti için ihaleye çıkan kurum, 30 Mart'ta bir film şirketiyle 700 bin TL'lik sözleşme yaptı. 15 Nisan'da tekrar ihaleye çıkarak Native Reklam ile 3 Mayıs'ta 3 milyon 890 bin TL'lik sözleşme imzaladı. ÇAYKUR'un bu yılın ilk 5 ayında imzaladığı reklam anlaşmaları 4 milyon 590 bin TL'ye ulaştı.

CİROYA GÖRE MAKULMÜŞ

Sözcü'de yer alan habere göre, 2019'da 36 milyon 640 bin TL'lik reklam ve tanıtım yaptığı ortaya çıkınca ÇAYKUR, TBMM KİT Komisyonu'na gönderdiği bilgi notunda “Yıllık ciromuzun 3.5 milyar TL olduğu göz önüne alındığında yaklaşık yüzde 1'ine tekabül eden bu miktarın makul olduğu kanaatindeyiz” demişti.

26 May 2021 - 07:43 - Ekonomi


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Milli Gazete Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Milli Gazete hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Milli Gazete editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Milli Gazete değil haberi geçen ajanstır.



Şehir Markaları

Siz de şehir markaları arasındaki yerinizi mutlaka alın...

+90 (212) 697 10 00
Reklam bilgi


Anket Sedat Peker'in Veyis Ateş ve Sezgin Baran Korkmaz iddiaları ile ilgili ne düşünüyorsunuz?